Beoordelingen Roelofs & Drubbel advocaten

• Advies 8,5
  • Betrokkenheid 9,0

Frieda vitkevics uit: Almere

07-11-2017

Ik ben heel goed geholpen door Mw. Mr. A.S. Bissumbhar. Haar betrokkenheid en persoonlijke aandacht heeft me erg geholpen.

Kimberly uit: Almere

19-10-2017

Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Onderbouwd goed en staat sterk in de zaak die mevrouw aan heeft genomen
Petje af

7,6

S. Bhagwandin uit: Den haah

24-05-2017

Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Mevr. Bissumbhar, een hoogwaardige, bekwame ervaren advocaat. Die mij goed in mijn lastige situatie kon helpen. Ik ben dankbaar voor de inzet en professionele houding. Zij is heel betrokken en reageert snel. Ik zou haar zeker aanbevelen.

Willemijn uit: Almere

23-05-2017

Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Goede advocaat veel goed advies als ik haar nodig zou hebben dan kon ik altijd bij haar terecht.
Altijd goed gecommuniceerd en veel en goed contact.

Dorothy uit: Almere

23-05-2017

Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Een advocaat die naar je luistert, zich voor je inzet, precies vertelt hoe je ervoor staat en wat je kansen zijn.
Mevrouw Bissumbhar heeft 3 zaken voor mij gedaan, waarvan ik 2 gewonnen hebt, en de derde zeker ook zal winnen. Top advocaat.

Sabrina

09-05-2017

Geholpen door: Anjana Bissumbhar

Ik ben geholpen door mevrouw Bissumbhar tijdens mijn kortgeding procedure. Hierbij heb ik enorm veel steun en advies aan haar gehad. Deze zaak is dan ook gewonnen. Ze heeft altijd een luisterend oor voor mij gehad, zelfs in het weekend. Ze was altijd bezorgd om hoe het met mij ging en toonde enorm veel interesse. Daarnaast kon ik haar ten allertijden bereiken als er iets aan de hand was. Voor de bodemprocedure heb ik mevrouw Bissumbhar zeker weer als mijn advocate en ik zal haar aanbevelen aan een ieder in mijn omgeving die ooit een advocaat nodig zal hebben. Ik ben zeer tevreden over mevrouw Bissumbhar en de kwaliteit die zij levert.