Beoordelingen Rocks 'n Rivers Outdoor & Evenementen

• Vervoer 8,4

Yanthe

29-10-2018

Positieve ervaring:
We hebben een super leuk en uitdagend teambuildingsweekend gehad! Iedereen was erg enthousiast en is trots op de grenzen die zijn verlegd. Het was heel fijn dat flexibel werd omgegaan met het feit dat we veel uitloop hadden in de activiteiten. Ook was de Bart enorm geduldig, behulpzaam en gezellig. We hebben elkaar veel beter leren kennen en hebben veel plezier gehad in de opdrachten. Het eten was allemaal goed verzorgd en meer dan genoeg, het huisje prima in orde. Bedankt!

Isabelle

15-10-2018

45 mensen

Positieve ervaring:
leuke en fijne dag gehad. Spontane mensen die begeleiden.

Thomas

01-10-2018
8,1

Positieve ervaring:
leuk en uitdagend programma. echt teambuilding!

Bart

30-09-2018

Positieve ervaring:
Het was wederom een geweldig georganiseerd kamp vanuit Rocks 'n Rivers. We hebben de leden daat ter plekke ook complimenteerd over hun aanleg met kinderen, de goede communicatie. Leuk contact... Gewoon geweldig

Farley

19-09-2018
7,3

Positieve ervaring:
Veel credits voor Siem en Bart, heel flexibel en behulpzaam en geven goede informatie

Eline

18-09-2018

Positieve ervaring:
Wat hebben een gaaf bedrijfsweekend gehad! Een idyllisch en volledig uitgeruste accomodatie, in een mooie omgeving. En daarbij een gezellige/professionele intstructeur die goed bereikbaar was en open stond voor onze vragen. Vooral ook van de bbq en het kampvuur hebben we goed genoten. Bedankt!

sander

17-09-2018

Beste Frank en Ruben,
In het kader van de teambuildingsdag heb jullie ons perfect begeleidt. De challenges sloten erg goed aan op de vraagstukken die in het team aandacht behoefde! De onderlinge afstemming en flexibiliteit gedurende de dag heb ik al professioneel en bijzonder prettig ervaren.
Dank daarvoor!

Valentijn

17-09-2018

Particulier

Positieve ervaring:
We hebben een geweldig weekend gehad met ons vriendengroep. Prachtige locatie en relax personeel.

Maurice

11-09-2018

Positieve ervaring:
Ook de 25e keer met jullie in de Ardennen was weer TOP! Strak geregeld, fijne sfeer, goed improvisatievermogen gezien het weer en qua communicatie hadden we aan een half woord genoeg. Op naar de volgende 25 jaar!!!

Maurice

10-09-2018

Positieve ervaring:
Bedankt voor de inmiddels 25ste keer met fijne begeleiding, goed improvisatievermogen en de gezellige sfeer!

tov vorig jaar was Teun gegroeid in zijn rol als instructeur.