Beoordelingen Rocks 'n Rivers Outdoor & Evenementen

Farley

19-09-2018
7,3

Positieve ervaring:
Veel credits voor Siem en Bart, heel flexibel en behulpzaam en geven goede informatie

Eline

18-09-2018

Positieve ervaring:
Wat hebben een gaaf bedrijfsweekend gehad! Een idyllisch en volledig uitgeruste accomodatie, in een mooie omgeving. En daarbij een gezellige/professionele intstructeur die goed bereikbaar was en open stond voor onze vragen. Vooral ook van de bbq en het kampvuur hebben we goed genoten. Bedankt!

sander

17-09-2018

Beste Frank en Ruben,
In het kader van de teambuildingsdag heb jullie ons perfect begeleidt. De challenges sloten erg goed aan op de vraagstukken die in het team aandacht behoefde! De onderlinge afstemming en flexibiliteit gedurende de dag heb ik al professioneel en bijzonder prettig ervaren.
Dank daarvoor!

Valentijn

17-09-2018

Particulier

Positieve ervaring:
We hebben een geweldig weekend gehad met ons vriendengroep. Prachtige locatie en relax personeel.

Maurice

11-09-2018

Positieve ervaring:
Ook de 25e keer met jullie in de Ardennen was weer TOP! Strak geregeld, fijne sfeer, goed improvisatievermogen gezien het weer en qua communicatie hadden we aan een half woord genoeg. Op naar de volgende 25 jaar!!!

Maurice

10-09-2018

Positieve ervaring:
Bedankt voor de inmiddels 25ste keer met fijne begeleiding, goed improvisatievermogen en de gezellige sfeer!

tov vorig jaar was Teun gegroeid in zijn rol als instructeur.

Bas

03-09-2018

Particulier

Positieve ervaring:
Een heel leuke locatie. Voldoende maar niet spectaculair comfort. Hele goede begeleiding en alles perfect verzorgd.

Alicia

02-09-2018

Positieve ervaring:
Leuk team, die elk jaar weer opnieuw een mooi intro programma opzet voor onze leerlingen. Op eigen locatie.
Dit jaar een iets verkort programma. Wat zelfs beter was dan vorige jaren (loopt het net iets lekkerder door) als ook 5 onderdelen voor de lunch en 3 na de lunch wat ook ten goede komt.

Jeff

28-07-2018
9,6

Positieve ervaring:
Top event met professionele begeleiding. Dank!

claudia

09-07-2018

Positieve ervaring:
De begeleiding was erg vriendelijk en in overleg met ons paste wij samen de activiteiten aan. Geduldig (Bram) en samen met zijn naaste collega's werden het leuke activiteiten en genoot een ieder op zijn manier. Siem de beheerder was behulpzaam en aanwezig wanneer het moest.