Beoordelingen Rocks n Rivers

• Vervoer 8,4

Marijke

19-10-2017

Positieve ervaring:
Wij hebben een leuk uitje gehad, de activiteiten werden goed begeleid, het programma was goed ingedeeld en het eten was goed verzorgd!

Joep

17-10-2017
7,7

48 leerlingen

Positieve ervaring:
Aan alles was gedacht. Het programma was compleet. Jeroen heeft ons uitstekend geholpen. Het was fijn dat we met z'n allen het kamp konden draaien. Zo was het bijvoorbeeld erg fijn dat ook de instructeurs bij het eten betrokken waren. Verder vond ik het erg fijn dat we in overleg het programma zo vorm konden geven dat het geschikt was voor onze groep. Zo had de groep op dinsdag avond bijvoorbeeld behoefte om sneller te eten dus is in overleg het finalespel doorgeschoven en werd dat vervolgens kort en krachtig verwerkt in het avond programma.

Gwendolyn

17-10-2017

60 personen

Positieve ervaring:
Enthousiate professionele begeleiding, leuke activiteiten

Felix

10-10-2017

Positieve ervaring:
Hele goede begeleiding. Flexibel, professioneel, meedenken. Vooral onze klim instructeur Stefan vond wij geweldig!

Wij hebben ons uitstekend vermaakt en keren graag terug

Ivo

10-10-2017

Positieve ervaring:
Rocks en Rivers heeft alles tot in de puntjes geregeld. De instructeurs zijn zeer professioneel, maar ook relaxed naar de leerlingen toe. Activiteiten waren super uitdagend, veilig en op niveau.

Jair

04-10-2017

70+

Positieve ervaring:
Alles was uitstekend verzorgd en kijk met een positief gevoel terug op de samenwerking.

J├Ârgen

02-10-2017

24 personen

Positieve ervaring:
Wij hebben een zeer positieve ervaring gehad met Rocks n Rivers tijdens ons teambuilding activiteit. De locatie de activiteiten, samen maaltijden verzorgen en in het speciaal de begeleiding van Jeroen en Rik.

Peter

02-10-2017

Nederland

Positieve ervaring:
Fijne dag gehad bij Bosch en Duin. Alles prima geregeld volgens afspraak. Prima begeleiding, kortom om aan te bevelen!

Maurice

25-09-2017

Positieve ervaring:
Het is altijd gezellig, de communicatie en samenwerking is altijd soepel en vlot, alles is elke keer weer goed geregeld. Als er plots vervoer geregeld moet worden voor de bagage dan is er zomaar ineens een trailer.

Tamar

25-09-2017
7,8

Oostenrijk

Positieve ervaring:
De begeleiders van Rocks zijn onwijs goed. Tijdens de reis kon ik mij vooral richten op de leerlingen en zij organiseerde de rest. Naast een goede organisatie waren de begeleiders ook echt betrokken bij de leerlingen. 'De begeleiders waren volgens de leerlingen enthousiast, konden goed orde houden en legde goed uit.'
Het contact met Ruben was vooraf heel erg prettig. Ik kon altijd even bellen om een vraag te stellen, mocht hem zelfs storen op zijn papa dag.