Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Antoine uit: Meijel

7,7

Zeer goede uitleg aan de telefoon als je iets niet weet,werkt of begrijpt.
Chat ook goed,en anders bellen ze je op.
Heb mensen verteld om te beleggen bij Robeco.
Kon ik alleen maar meer storten,ben iemand met een bijstand,maar ook mijn geld stinkt niet.
En dat vindt ik wel fijn dat de hele kleintjes hier ook mee mogen en kunnen doen.
Een beetje sparen voor een nieuwe meubels,witgoed stereo apparatuur daar doe ik het voor,en omdat ik straks geen pensioen heb met die bijstond.
Van de banken krijg je ook niks meer.

xaveer uit: den haag

snelle internet dienstverlening.
correcte advisering

Roland uit: Amsterdam

4,7

Ik mis in de overzichten de Benchmarks. Die stonden er vroeger altijd wel. Zo mis ik informatie in goed presterende fondsen

Maria uit: Wilnis

6,7

Best presterende fondsen in portefeuille vermelden is leuk, interessanter zijn slechtst presterende, beide graag met (economische) toelichting. Het online magazine - nieuws en visie - biedt m.i. niet meer/betere achtergrondinfo dan het voormalige papieren exemplaar, terwijl dat toch veel actueler zou kunnen zijn.

J.A.. uit: Heerhugowaard

6,7

Het doolhof van de website blijft een uitdaging. De informatie- voorziening d.m.v. de papieren SAFE was uitgebreider, diepgravender en overzichtelijker. Een voordeel van de digitale vorm is de actualiteit en (zucht) de duurzaamheid..

Paul uit: Nijmegen

7,3

Gewoon, normaal klantvriendelijk en begrijpelijk.

7,0

Wilma uit: Hengelo

5,0

Ik mis het portefeuille advies zoals dat op de oude site gebeurde. Het is me nu te vaag/onspecifiek.

24-07-2015

Reeds lange en goede relatie met Robeco. Jammer dat na overlijden partner naamswijziging niet mogelijk is zonder verklaring van erfrecht. Stel(de) uitnodiging voor b.v. Robeco-concerten op prijs.

Hein

7,7

Betrouwbaar, verantwoord, met aandacht duurzaam