Beoordelingen Robeco

Cees uit: Amstelveen

7,0

Frans uit: Sint Michichielsgestel

17-07-2015

onze ervaring is goed, maar als ik om advies vraag dan krijg ik te horen dat Robeco geen advies meer mag geven.
en dat vindt ik heel raar, hoe moet ik dan bijgestaan worden ?

Hans uit: Rotterdam

6,3

De koersen van de fondsen stijgen langzamer dan de koersen van de AEX maar dalen sneller. Of er wordt verkeerd belegd of te veel afgetapt.

H. F. R. uit: Zo Eter Meer

7,3

Ik beveel NOOIT bedrijven, instellingen, verenigingen etc. aan.
Wat a;s het verkeerd uit pakt?

Hillebrand uit: Amersfoort

6,0

Ervaring dienstverlening is redelijk. Website is doorgaans vrij traag.
De resultaten van Robeco One vallen het laatste jaar behoorlijk tegen vergeleken met de indexen. Ik heb ook een vermogensbeheerportefeuille bij een andere bank en een zelf samengestelde portefeuille bij Robeco van vergelijkbare samenstelling als One. Bij beide zijn de rendementen globaal tweemaal zo hoog als bij One.

engelbert uit: vught

6,7

algemeen goed maar weging contact als het lager of hoger wordt heb de indruk dat het toch allemaal niet zo gaat als voorgesteld

karina uit: wassenaar

17-07-2015

Wanner ik telefonisch contact opneem voor een toelichting, is het niveau van de medewerkers erg wisselend. Er zijn mensen bij waar ik niet verder mee kom. Het is voorgekomen dat ik bijna letterlijk dezelfde informatie van de website opgezegd krijg. Maar vaker word mijn vraag niet begrepen omdat ik niet thuis ben in het "jargon". Of ging het antwoord aan mij voorbij vanwege het "jargon". Gelukkig gaat het ook wèl goed.

Liesbeth uit: Amsterdam

17-07-2015

al jaren heb ik deze rekening en tot volle tevredenheid!

Frank uit: Oegstgeest

17-07-2015

Overzichtelijke website, eenvoud van uitvoeren transacties, inzichtelijkheid beleggingen

A.J.W. uit: Vlissingen

16-07-2015