Beoordelingen Robeco

• Service en klantvriendelijkheid 8,4

Harmen uit: Den Haag

Marlon uit: Amsterdam

30-07-2015

Ik heb vrijwel geen behoefte aan telefonische uitleg. Dit toont volgens mij aan dat de informatieverstrekking (ook via de website) duidelijk is. Mijn enige zorg betreft de Robeco Multi Market Obligatie (waarin ik voor een aankoopbedrag van € 10.000,00 ben ingestapt). Er is momenteel veel te doen over transparantie (ook in de financiële sector). Ik vraag me achteraf af of dit wel een transparant product is.

Pieter uit: Arnhem

7,7

Al jarenlang een goede ervaring met de dienstverlening van de Robeco-Groep.

Léontine uit: Duivendrecht

29-07-2015

Robeco wordt weinig door mij bezocht.

uit: Weesp

6,0

Rendementsinfo onduidelijk/achterhaald (rendement afgelopen maand betekent bv. niet afgelopen 4 vier weken maar voorlaatste kalendermaand).
Functie fondsvergelijken werkt heel slecht (een ramp om de te vergelijken fondsen aangevinkt te krijgen).
Fondsen waar je een transactie in wilt doen blijken pas na (poging tot) verzenden deels niet verhandelbaar ivm feestdag oid.
Koersinfo vaak pas heel laat op de dag beschikbaar (na 13.00 uur).
Website heel vaak 'out of order'.

Han uit: Amsterdam

29-07-2015

Eén punt van kritiek: ik mis in mijn aandelenoverzichten het inlegbedrag en de opbouw.
Met vriendelijke groet,
Han van Geenhuizen

Conny uit: Amsterdam

7,7

Site is al honderd keer beter dan vroeger, maar kan nog beter.

Frank uit: Nederhorst den Berg

6,0

Password authenticatie is omslachtig, introductie van een vrij instelbare pincode is aan te bevelen

JM uit: Naarden

28-07-2015

Willem uit: Oisterwijk

28-07-2015

Goede ervaringen maar inzake klantvriendelijkheid zag ik geen kans de 9 in een 8 te veranderen.