Beoordelingen Robeco

H. uit: Heiloo

Piyadasa uit: Bussum

M uit: Maassluis

5,0

Hele trage website. Totaal misleidende weergave van "rendement", klopt gewoonweg niet en loopt ook niet synchroon met rendement dat in andere schermen (rekeningdetails) wordt weergegeven. Ziet er veel rooskleuriger uit dan het in werkelijk is.

A uit: Amsterdam

uit: Amsterdam

7,0

Ik heb nog onvoldoende ervaring met de beleggingsrekening op deze manier. In het verleden was het ok. Maar ik wil dit nog even aanzien. Dus bij aanbeveling had u ook een keuze moeten geven van geen mening of misschien. Uw vraagstelling schiet tekort, maar is qua strategie en uitfilteren van negatieve reacties en uit reclameoverwegingen verstandig.

Pieter Jan uit: DELFT

30-07-2015

een vraag wordt altijd naar tevredenheid beantwoord. bij een probleem kan ik op deskundige support rekenen

theo uit: haarlem

5,3

leven in een digitaal tijdperk wat onveilig is met hackers en
andere gevaren via de computer is voor mij moeilijk om
te kijken naar mijn rekeningoverzicht zonder te weten
wie er allemaal meekijkt en daar gebruik van maakt.

Frans uit: Uithoorn

7,7

Een minpunt is dat de dagelijkse koersen van de Robeco-beleggingsfondsen zeer laat op de Robeco-website te zien zijn.
Zijn andere banken en instellingen met de koersen van hun beleggingsfondsen al vanaf 10:15 uur op hun websites zichtbaar (b.v. ING-bank en ASN-bank), bij Robeco is dat pas vanaf rond 11:30 uur en soms nog later.
Bovendien: als je online een transactie wilt doen moet dat bij Robeco vóór 14:00 uur geschieden; bij de ING-bank en de ASN-bank vóór 15:00 uur.
Kortom: je krijgt je koersinformatie bij Robeco ruim een uur later dan bij de andere banken en je moet bij Robeco een uur eerder beslissen voor aan-of verkoop. Dat is niet zo klantvriendelijk!
Graag hoor ik wat hiervan de reden is.
Hoogachtend, F. Misset, klant bij Robeco!

h uit: Haarlem

30-07-2015

Het is prettig om afhankelijk van de waardeontwikkeling van mijn portefeuille porties te kunnen verkopen in een oplopende beurs en weer aankopen te kunnen doen in een dalende beurs.

Als ik vragen heb kan ik met de chatfunctie de nodige informatie krijgen.

Fred uit: Voorhout

7,0