Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Peter uit: Buren (GLD)

11-08-2015

Mobiele app werkt niet voor mij.
Begrijp niet waarom.
Jammer.

Jeroen uit: Leidschendam

11-08-2015

Simpel en (voor mijn doeleinden) doeltreffend

Jan uit: Chiangmai (Thailand)

7,7

Ik krijg geregeld berichten van Robeco dat er iets gestort is, met de toevoeging : zie transactie overzicht. Dat overzicht is voor mij totaal onduidelijk! Daar moet u iets aan doen, bv een lijstje maken waar op staat wat de diverse afkortingen betekenen, en hoe te handelen bij het "checken van de transactie.

Roelof uit: Zwolle

Peter uit: Spakenburg

10-08-2015

Gewoon goed en gemakkelijk. Ik vertrouw op de deskundigheid van de medewerkers.

Eef uit: Alblasserdam

10-08-2015

De gebruiksvriendelijkheid van de site is prima en het rendement uitstekend, zeker beter als een spaarrekening

Casper uit: Den Haag

6,7

De 5 voor online gemak: de website is op mijn laptop veel trager dan vergelijkbare websites.

Zijn dit echt alle onderwerpen waarover u iets wilt weten? Ik zou bijna mijn totaal oordeel naar beneden bijstellen.
Wilt u niets weten over de producten die u aanbiedt?
Volgens mij kunt u niets zinnigs doen met de resultaten van deze zgn. Enquete. Veel te algemeen.

Carin uit: Roerdalen

10-08-2015

Overzichtelijk, duidelijk, vriendelijk personeel, snel vragen beantwoord. Ik kan dit iedereen aan bevelen die beleggingen wil beginnen. Er is voldoende keuze voor iedereen. En je zit nergens aan vast voor langere termijn. Wel belangrijk dat je een beetje kennis van zaken hebt om hiermee te beginnen. Maar dan is er ook nog Robeco One.

T.J. uit: Diemen

10-08-2015

In 1990 begonnen en nooit spijt gehad van mijn beleggingen en spaarmogelijkheden. Heb altijd gekozen voor een defensieve opbouw.

Hans uit: Beekbergen

10-08-2015

Helaas nog geen profijt van Robeco gehad.Het gaat nog steeds niet naar wens.
Ik ben benieuwd of het rendement behaald wordt.