Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

V.e.m uit: Nieuw vennep

1,0

U w bedrijf heeft mij,als langdurige vaste relatie gedwongen online te bankieren
Hierover ben ik zeer ontevreden!

Roel uit: Apeldoorn

6,7

p. uit: rijswijk

14-08-2015

alleen toevoeging van ervaring bij robeco zomerconcerten. Het zou handig zijn om te vermelden dat de uitrijkaart die jullie verstrekken het hele bedrag van de parkeertijd vergoeden of alleen de tijd tussen 19.00 en 24.00 uur 's avonds.

Pim uit: Zevenhuizen

7,3

Dienstverlening is verschaald. Geen advies, geen menseiijk contact, geen papieren blad meer. Ook heb ik niet het gevoel dat de beleggingsresultaten beter zijn dan de concurrenten.

Mathilde uit: Nieuw Vennep

14-08-2015

Ik laat alles over aan mijn beleggersadviseur

Piet uit: Heiloo

14-08-2015

alleen positief omdat ik, uit de ervaringen van het verleden, voldoende vertrouwen heb verkregen in jullie handelen.
Ten bewijze hiervan,l heb ik verleden week nog mijn zwager vd Pelt uit Duiven met succes bij jullie kunnen laten aansluiten in de ONE formule.

Laurens uit: Zoetermeer

7,3

An uit: Halsteren

7,7

goede service l Leeftijd boven 66 jaar niet meer invulbaar????

Edward uit: Harlingen

13-08-2015

Gwen uit: Bergschenhoek

13-08-2015
6,0

Ik weet dat beleggen een risico met zich meebrengt, maar ik voel me met RobecoOne toch een beetje misleid. Beloftes van 10% rendement per jaar worden in de verste verte niet gehaald: het rendements sinds de start tot nu is zelfs ver onder die 10%. Ik ben aan RobecoOne begonnen omdat ik geen verstand heb van beleggen. Zo te zien heeft RobecoOne dat zelf ook niet, want bij ieder probleem (Griekenland, China, zelfs ik kan ze aan zien komen), keldert de koers van mijn RobecoOne. En ondertussen worden er, ondanks de matige tot slechte resultaten, natuurlijk gewoon kosten gerekend.