Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Piet uit: Heiloo

14-08-2015

alleen positief omdat ik, uit de ervaringen van het verleden, voldoende vertrouwen heb verkregen in jullie handelen.
Ten bewijze hiervan,l heb ik verleden week nog mijn zwager vd Pelt uit Duiven met succes bij jullie kunnen laten aansluiten in de ONE formule.

Laurens uit: Zoetermeer

7,3

An uit: Halsteren

7,7

goede service l Leeftijd boven 66 jaar niet meer invulbaar????

Edward uit: Harlingen

Gwen uit: Bergschenhoek

6,0

Ik weet dat beleggen een risico met zich meebrengt, maar ik voel me met RobecoOne toch een beetje misleid. Beloftes van 10% rendement per jaar worden in de verste verte niet gehaald: het rendements sinds de start tot nu is zelfs ver onder die 10%. Ik ben aan RobecoOne begonnen omdat ik geen verstand heb van beleggen. Zo te zien heeft RobecoOne dat zelf ook niet, want bij ieder probleem (Griekenland, China, zelfs ik kan ze aan zien komen), keldert de koers van mijn RobecoOne. En ondertussen worden er, ondanks de matige tot slechte resultaten, natuurlijk gewoon kosten gerekend.

Ben uit: Hoevelaken

13-08-2015

Goede en snelle en vakkundige terugkoppeling van de gestelde vragen. Duidelijke klantvriendelijke website.

Rob uit: Goirle

12-08-2015

Ik ben al jarenlang klant van Robeco. Met name de website en de app bevallen me goed. Wel vind ik het jammer dat handelen in trackers niet goed mogelijk is.

hans uit: haarllem

Geen

P.H.M.H. uit: Badhoevedorp

12-08-2015

Persoonlijk contact is prima, met kennis van zaken....

peter uit: 's-Hertogenbosch

12-08-2015

Wat wil je nog meer met bovenstaande cijfers. Ik heb zeer goede ervaringen.