Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Lies uit: Badhoevedorp

28-08-2015

Duidelijk overzicht en koersen van beleggingen

Henk uit: Epe

28-08-2015
7,3

paul uit: buggenum

27-08-2015
4,0

Ben na jaren sparen erin getrapt om te beleggen met Robeco one. ruim 6 % in de min. En jullie weten hoe de beurs werkt? Had ik dat maar niet gedaan.

THeo uit: Doorn

25-08-2015

Stabiele fondsen. Goede website. Toch zijn er nog vele verbeteringen mogelijk. Laat is eens beginnen met trends vanuit het verleden van fondsen naar de toekomst. Gewoon alterenatieven bij je portefeuille samenstelling. Kijk dat hoort zo:

- ik beleg altijd in vijf sterren morningstar fondsen. Evalueer de portefeuille een naar sterren Morningstar, gebied, waardering van
analisten etc. Er zijn vele dwarsdoorsneden te maken. Dat heet anno 2020 de normale servie. Kun je dat niet, dan heb je toch een probleem.

Gerard uit: rotterdam

24-08-2015
5,3

Fred uit: Epe

24-08-2015

Behalve Robeco One
wordt mooiere voorstelling gemaakt dan de werkelijkheid
zijn betere mogelijkheden voor het parkeren van geld in plaats van sparen op deze wijze

Hans uit: Delft

23-08-2015

Goede site, klantvriendelijk en informatief.

Marijne uit: Oegstgeest

n.v.t.

Adriaan uit: Amsterdam

5,7

Ik vind het een groot nadeel, dat ik indien ik een fonds koop niet van te voeren weet tegen welke koers dit gaat. Het geen genoemd wordt in "meest gestelde vragen" is niet juist. Het is niet de koers van de dag van aankoop maar de volgende dag. Zelfs dit kan varieren. De koerslijst geeft ook niet iedere dag de koersen..

kees uit: doetinchem

22-08-2015

Altijd snel en duskundig antwoord