Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

J.M. uit: Huizen

04-09-2015

Op 22 mei 2015 werd een netto dividend van Rolinco herbelegd tegen de afspraak om dividenden over te boeken naar mijn Roparco-rekening.
Op 24-2-2015 werd een bedrag van E 1.250 bijgeschreven op mijn Roparcorekening. De herkomst is voor mij onduidelijk.

Aart uit: Den Haag

4,7

De digitale dienstverlening is naar mijn mening onduidelijk. De afschriften zijn slecht printbaar (vallen over twee pagina's). Het is niet meer mogelijk (zoals vroeger wel) het bezit van fondsen door bijkopen of verkopen op hele getallen te brengen. Je bent nu gedwongen in je eigen administratie constant met vier decimalen te werken. De jaaroverzichten komen ongespecificeerd en waren niet op basis van de koerslijsten per 31/12 of 1/1 te reconstrueren. Pas per 1 april (toen de aangifte al zo'n beetje de deur uit was) kreeg ik een beter gespecificeerd jaaroverzicht.
Voor mij is de gegevens presentatie van de ING Bank stukken beter. Daar is men bereid naast digitale informatie op verzoek ook papieren informatie toe te zenden en daar kan ik mijn bezit op hele stuks bijwerken. Om administratieve redenen ga ik dus weg bij Robeco. IK heb hier wel eens over gebeld maar mijn wensen schijnen zo uitzonderlijk en weinig voorkomend te zijn dat ik er het beste aan doe over te stappen naar een fondsenbeheerder, die ongevraagd aan al mijn administratieve wensen voldoet. Wat mij nog lang bij Robeco heeft vastgehouden is de waardering voor de Robeco concerten in de zomer maar dat is wel een beetje een irrationale reden.

Mei Lan uit: Delft

7,0

Ik ben al vele jaren rekeninghouder bij Robeco naar tevredenheid. Echter dit jaar ben ik zeer teleurgesteld over de performance van Robeco ONE. Daarom kan ik Robeco niet aanbevelen bij anderen.

S uit: Haarlem

03-09-2015

Tot nu toe ben ik tevreden over het gevoerde beleid en over de dienstverlening. Ik ga er graag van uit dat dit zo blijft.

Jaap uit: Scheemda

02-09-2015

prima service; goed functionerende website

caroline uit: raamsdonk

6,0

De gebruiksvriendelijkheid van de website laat nog te wensen over.

Wim van den uit: Heemstede

Adriaan uit: 't Harde

01-09-2015

Goede informatie,zeker gezien onrustige tijden

martieb uit: son

01-09-2015

Goed,alleen het email adres te vinden was moeilijk