Beoordelingen Robeco

Kenneth uit: Rijswijk

7,0

Joost uit: Naarden

07-09-2015

Robeco website en mijn account zijn buitengewoon gebruikersvriendelijk ingericht voor mij als rekeninghouder, maar wanneer ik als rekeningouders beleggersinformatie wil inzien.
Resultaten van de beleggingsfondsen zijn snel te vinden even als de hoofddoelen van deze fondsen met de kosten.
Ik heb goede ervaringen met telefonisch contact met Robecomedewerkers die mijn vragen snel begrepen en die ook mij konden tegenspreken wanneer dat verantwoord of soms ook nodig was.

Berhanu uit: Amstelveen

07-09-2015

zeer tevreden met ROBECO's dienst verlening, professionaliteit ,bereikbaarheid , en gebruik vriendelijkheid .En de performance van de beleggingen is uitstekend.

Paul uit: Akersloot

5,3

Regelmatig krijg ik een mail van Robeco met: "Robeco deelt beloningen uit" voor b.v mensen die al vele jaren gebruik maken van Robeco. Maar dat geldt alleen maar voor mensen die flinke bedragen kunnen storten, je moet in een keer zeker iets van 2500 euro storten. Dat is voor een heleboel mensen niet te doen.

bc uit: ede

6,7

Ik had het idee dat er beter zou worden ingespeeld op het bewegen van de markt maar dat is me erg tegengevallen. Men loopt in de zelfde valkuilen als een kleine belegger en daarvoor heb ik mijn geld niet hier neergezet.

R. uit: Haarlem

6,0

Soms te ingewikkeld om een transactie doen, bijv, het overhevelen van aandelen naar een tegenrekening (war wij in het kader van eenschenking aan knze kinderen graag doen, kon vorig jaar ineens niet meer. Dan moet je eerst aandelen gaan verkopen. Dan denk je: laat maat zitten, teveel gedoe en kosten"

Jos uit: Haarlem

06-09-2015

Wat ik wel mis is het persoonlijk contact en advies. Verder is het een goede organisatie.

Leo uit: Helmond

06-09-2015

Ik heb beter contact per telefoon,of schriftelijk gezien mijn leeftijd.

Erik uit: Nijmegen

05-09-2015
1,0

Als ik met 1000 euro op Robeco one een koersstijging krijg, geeft robeco dit percentage weer. Als ik vervolgens met een veel groter bedrag een koersdaling krijg, trekt Robeco deze procentuele rentedaling van het rentepercentage over het kleinere wat verdiend is af. Zo kan je geld verliezen terwijl Robeco beweert dat je over een positief rentepercentage beschikt. Vandaar de lage scores voor alle onderdelen. Als ik een vertekend beeld uitgeserveerd krijg, gaat dat af van de dienstverlening, het gemak en de service.

Deze vragenlijst is ook nog eens oppervlakkig en vraagt niet goed door naar hoe Robeco daadwerkelijk wordt ervaren.