Beoordelingen Robeco

8,2
862 beoordelingen
  • Totaaloordeel dienstverlening 8,2
  • Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4
261 t/m 270 van 862 beoordelingen

Robin uit: Pijnacker

14-02-2017
8,0

Ervaring:
Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website, service (telefonisch) etjes, accuraat en vriendelijk.

Aanbeveling: ja

C.J. uit: Almere

14-02-2017
8,7

Ervaring:
Als je belt met een vraag, doet men zijn uiterste best om je vraag op te lossen.

Aanbeveling: ja

jw uit: Elsloo

14-02-2017
8,7

Ervaring:
het contact was erg plezierig en er werd met je mee gedacht.

Aanbeveling: ja

jh uit: Amsterdam

14-02-2017
9,0

Ervaring:
Goede voorlichting en afwikkeling van opdrachten

Aanbeveling: ja

Hans uit: Haarlem

14-02-2017
8,3
Aanbeveling: ja

Lex uit: Den Haag

14-02-2017
9,0
Aanbeveling: ja

Michael uit: Hong Kong

14-02-2017
8,3

Ervaring:
De app kan verbeterd worden met toegang via Touch ID (vingerprint).

Aanbeveling: ja

marijke uit: eindhoven

14-02-2017
8,0

Ervaring:
weinig reden tot klagen

Aanbeveling: ja

A uit: Honselersdijk

14-02-2017
8,0

Ervaring:
bij het openen van mijn jaarafschrift werd ik prima geholpen en het vandaag over maken van een bedrag was een fluitje van een cent

Aanbeveling: ja

Mieke uit: Heemstede

14-02-2017
8,0

Ervaring:
Ik vind de site van Robeco niet overzichtelijk noch altijd even logisch. Ik vind dat jammer en irritant omdat ik dan telefonisch contact moet leggen, waarbij de wachttijd de laatste tijd echt veel te lang is. Overigens word ik steeds uitstekend te woord gestaan.

Aanbeveling: ja