Beoordelingen Robeco

8,2
802 beoordelingen
  • Totaaloordeel dienstverlening 8,2
  • Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4
11 t/m 20 van 802 beoordelingen

Anna uit: Rotterdam

20-02-2018
7,7

Ervaring:
Ik vind het bijzonder klant-ONvriendelijk, dat Robeco
ieder jaar WEIGERT om het jaaroverzicht op papier toe te zenden. Alle andere banken doen het wel, en vooral oude mensen zoals ik zouden het zeer op prijs stellen als die kleine moeite zou worden gedaan door Robeco.

Aanbeveling: ja

Jos uit: Zeist

20-02-2018
9,0
Aanbeveling: ja

Guus uit: Eersel

20-02-2018
7,3

Ervaring:
Erg behulpzaam.
Prettig en gemakkelijk online.
In advisering erg globaal en snel terugvallend op globale fondsen.

Aanbeveling: ja

Marc uit: Uithoorn

19-02-2018
7,7

Ervaring:
Over het algemeen tevreden maar we hadden wat trubbels bij het openen van de rekening(en) voor de Stichting Tenniscentrum Startbaan en de tweevoudige autorisatie voor opdrachten. Ik blijf dat onhandig vinden, temeer daar wij zelf in een notitie die we aan jullie gestuurd hebben een goede procedure hebben gemaakt.
Daarnaast wil ik op merken dat ik de nieuwe format van de website niet handig vind. Ik kan niet meteen een portefeuilleoverzicht zien en ook niet meer naar een vorige datum. Bovendien kan ik geen portefeuilleoverzichten printen ( behalve pdf's van transacties). Vond de opzet van oude website makkelijker en de menukeuze beter.
( dat geldt zowel voor mijn privérekening als voor de rekeningen van de stichting).
Ik zou graag nog eens een beschrijving ontvangen van het proces waarmee de koersen van de fondsen worden berekend en wanneer. De telefonische uitleg die ik heb gehad was weliswaar verhelderend maar ik zou het graag nog een keer op beschreven zien.
Vriendelijke groeten Marc Borkink

Aanbeveling: ja

H. uit: rotterdam

19-02-2018
9,0
Aanbeveling: ja

C.A.E. uit: Vlaardingen

19-02-2018
9,0

Ervaring:
Bijzonder goed geholpen

Aanbeveling: ja

Willem uit: Hoofddorp

19-02-2018
7,7
Aanbeveling: ja

14-01-2018
9,3

Ervaring:
instellen maandbeleggen verliep prettig dankzij prima hulp van medewerker

Aanbeveling: ja

Ellen uit: Badhoevedorp

29-12-2017
6,0

Ervaring:
Gisteren een overboekingsopdracht gegeven in de veronderstelling dat het vandaag op mijn rekening zou staan, blijkt dat dit pas 2 januari is. Niet van deze tijd... we leven in een 24/7 economie, zou fijn zijn als Robeco daarop inspeelt. Als je nog geld nodig hebt voor het einde van het jaar kan dat dus niet!

Aanbeveling: nee

Anton uit: tilburg

08-12-2017
1,0

Ervaring:
Probeer al 2 uur te chatten maar wordt telkens verbroken of niet helpende antwoorden

Aanbeveling: nee