Beoordelingen Robeco

8,2
797 beoordelingen
  • Totaaloordeel dienstverlening 8,2
  • Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4
161 t/m 170 van 797 beoordelingen

Jcg uit: Numansdorp

25-03-2017
9,3
Aanbeveling: ja

Wouter uit: Burgh Haamstede

24-03-2017
8,3

Ervaring:
Bij een vraag over de online service staat een chatdienst direct klaar. Bij een vraag wordt je persoonlijk gebeld met advies

Aanbeveling: ja

P.H. uit: `s-Gravenzande

13-03-2017
9,7

Ervaring:
prettig geholpen, deskundig

Aanbeveling: ja

Maartje L A uit: Haarlem

10-03-2017
7,7
Aanbeveling: ja

Durk uit: Heerenveen

05-03-2017
8,0

Ervaring:
Bereidheid tot informatie

Aanbeveling: ja

pieter uit: eersel

01-03-2017
8,7
Aanbeveling: ja

R. uit: Maastricht

22-02-2017
6,3

Ervaring:
De beleggersinformatie kan stukken beter en moet vooral vollediger en minder vaag worden. Ook taalkundig is verbetering mogelijk. "Online" is te gebruiken, maar is soms wat omslachtig in het gebruik, de online chat-versie kan wat mij betreft de prullenbak in: het werkt niet. De telefonische service is goed, men denkt mee en doet ook moeite om een vraag te beantwoorden.

Aanbeveling: ja

Gerard uit: Snelrewaard

22-02-2017
9,0

Ervaring:
Ik heb een beroerte gehad en ben daardoor minder handig in de bediening van mijn iPad en computer. Toen ik in telefonisch contact was met een dame van de afdeling Klantenservice raakte ik per ongeluk een knopje aan en de verbinding werd verbroken.
De dame dacht dat ik niet goed was geworden en alarmeerde vervolgens verschillende buren om eens poolshoogte bij mij te nemen.
Onnodig, maar wel hoogst attent en verantwoordelijk. Alle lof.

Aanbeveling: ja

Piet uit: Sassenheim

22-02-2017
7,7

Ervaring:
Mijn problemen werden snel en accuraat opgelost

Aanbeveling: ja

Marcel uit: Dordrecht

22-02-2017
8,0
Aanbeveling: ja