Beoordelingen Robeco

8,2
785 beoordelingen
  • Totaaloordeel dienstverlening 8,2
  • Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4
151 t/m 160 van 785 beoordelingen

P.H. uit: `s-Gravenzande

13-03-2017
9,7

Ervaring:
prettig geholpen, deskundig

Aanbeveling: ja

Maartje L A uit: Haarlem

10-03-2017
7,7
Aanbeveling: ja

Durk uit: Heerenveen

05-03-2017
8,0

Ervaring:
Bereidheid tot informatie

Aanbeveling: ja

pieter uit: eersel

01-03-2017
8,7
Aanbeveling: ja

R. uit: Maastricht

22-02-2017
6,3

Ervaring:
De beleggersinformatie kan stukken beter en moet vooral vollediger en minder vaag worden. Ook taalkundig is verbetering mogelijk. "Online" is te gebruiken, maar is soms wat omslachtig in het gebruik, de online chat-versie kan wat mij betreft de prullenbak in: het werkt niet. De telefonische service is goed, men denkt mee en doet ook moeite om een vraag te beantwoorden.

Aanbeveling: ja

Gerard uit: Snelrewaard

22-02-2017
9,0

Ervaring:
Ik heb een beroerte gehad en ben daardoor minder handig in de bediening van mijn iPad en computer. Toen ik in telefonisch contact was met een dame van de afdeling Klantenservice raakte ik per ongeluk een knopje aan en de verbinding werd verbroken.
De dame dacht dat ik niet goed was geworden en alarmeerde vervolgens verschillende buren om eens poolshoogte bij mij te nemen.
Onnodig, maar wel hoogst attent en verantwoordelijk. Alle lof.

Aanbeveling: ja

Piet uit: Sassenheim

22-02-2017
7,7

Ervaring:
Mijn problemen werden snel en accuraat opgelost

Aanbeveling: ja

Marcel uit: Dordrecht

22-02-2017
8,0
Aanbeveling: ja

J.Chr. uit: Eindhoven

22-02-2017
8,0

Ervaring:
klantvriendelijke benadering bij beantwoording vragen,
sinds intreden goed behaald resultaat op inleg

Aanbeveling: ja

Peter uit: Rotterdam

22-02-2017
9,3

Ervaring:
Ondersteuning bij aankoop fondsen is uitstekend. Overzichtelijke website en overzicht van eigen fondsen en spaarrekening.

Aanbeveling: ja