Beoordelingen Robeco

D uit: Roosendaal

17-08-2017

A.M.E. uit: Rotterdam

16-08-2017

ik ben tevreden maar jullie moeten me niet te vaak lastig vallen met onderzoeken,enquetes enz

Edwin Arliss uit: Denia (Spanje)

Hans uit: Neuf-Église

16-08-2017

het laatste contact was heel vervelend, omdat de website van ROBECO niet te bereiken was. Ik heb meer dan een half uur met de medewerkers van Robeco gesproken, die mij het advies gaven contact op te enmen met een computerdeskundige. Dat is voor mij, in Frankrijk, een half uur rijden. Hier was het probleem snel gevonden, want Roeco had in zijn website het cookies-beleid veranderd. Ik moest deze verandering in mijn file aanpassen en Robeco was weer bereikbaar. Kosten een uur à 25 €. Daarna moest ik weer een half uur terug. Totale tijd om de website van Robeco te bereiken 2½ uur. Ik begrijp niet waarom de Robeco/medewerkers niet direct konden zeggen dat ik de cookies/instelling moest aanpassen.

Jan uit: Uithoorn

Zakelijk en direct.

Monique uit: Apeldoorn

E.

08-08-2017

Altijd vriendelijk geholpen. Echter, onlangs m.i. verkeerd voorgelicht over de €25 actie bij openen Robeco One. Wij hebben onze rek. overgezet naar One en volgens de medewerkster krijgen wij geen €25. Maar zie hier jullie voorwaarden bij punt 2!
"Deze actie geldt voor:
Robeco klanten die een Robeco ONE rekening openen
Robeco klanten die hun Robeco fondsenrekening omzetten naar een Robeco ONE rekening.
Robeco klanten die voor 1 mei 2017 een Robeco ONE rekening hebben geopend maar nog niet zijn gestart met beleggen op deze rekening"
Dus die €25 zien we graag tegemoet.
M.vr.gr.,
E. Smits