Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Ben uit: Rotterdam

20-07-2017

Al jaren vaste klant, zeer tevreden. Ondanks alles wat er de laatste jaren in de wereld en op de beurzen aan de gang is.

M uit: Leiderdorp

7,3

G.J. uit: Voorhout

19-07-2017

Ik heb goede ervaring met, het bepalen van de portefeuille verliep goed. Het telefonisch contact verliep prettig en had eigenlijk niet uit alle informatie opgemaakt, dat dit de beste manier was om een portefeuille samen te stellen. (advies)

Rob uit: Kortgene

19-07-2017

Ons laatste contact was omdat ik mijn rekening bij u na vele jaren heb beeindigd.

Luigi uit: Zoetermeer

Radboud uit: Schiedam

18-07-2017

na een moeilijke periode is Robeco niet uit het veld geslagen en bij de pakken gaan neerzitten.
Hoop echter wel dat bij een volgende grote neergang, Robeco ruim voor die tijd de bakens gaat verzetten. Het rendement is relatief laag en de risico's zijn daarvoor te groot.

Cees uit: Scherpenzeel Gld

Françoise uit: Rijswijk

13-07-2017

Wilbert uit: Thorn

11-07-2017

Positief. Indien nodig word je telefonisch goed geholpen, men komt afspraken na.
Slechts 1 verzoek. Activiteiten voor klanten (bijvoorbeeld concerten) worden steeds in de Randstad gehouden. Zou mooi zijn als men ook eens (Midden) Limburgse klanten denkt!Het kost je veel tijd en geld indien je een concert wilt bezoeken. Ook andere activiteiten in Midden Limburg zouden zeer op prijs gesteld worden.