Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

rik uit: amsterdam

04-07-2017

prettig gesprek met een medewerker.
adequate afhandeling van de vraag

Karin uit: Arnhem

04-07-2017

Ben blij met Robeco . Sinds begin van mijn beleggingen toch rond de 20.000 rendement, dat haal ik niet op een spaarrekwning

Bert uit: Amersfoort

04-07-2017

Goede ervaring enige weken geleden met twee van uw medewerkers (-sters) w.o. Irma Boekelo

Hans uit: Alphen aan den Rijn

7,0

Ik vind de uitvoering van de transacties te laag. Inde zelfde zin ook de uitvoering van de stortingen. Jullie ideal betalingen, dan moet de bijschrijving op het zelfde moment zijn geëffectueerd.

C uit: Bergen op Zoom

7,3

Zo nodig altijd adequaat geholpen.

André uit: Rotterdam

29-06-2017

vooralsnog geen aandachtspunten; ben zeer tevreden

N.A.A. uit: Heerhugowaard

22-06-2017

Goede hulp + uitleg van de Robeco-medewerker.

w.j.m. uit: oosterhout gld

14-06-2017

ik maak goed gebruik van de website. Informatie is duidelijk.Nieuwsbrieven zijn een nuttige aanvulling voor zover de informatie al niet eerder via internet verkregen is(veel lezen buiten robeco om). Die vervelende man op de beginsite (3xin beeld) is mij nog steeds een doorn in het oog. Kijk eens naar andere websites hoe zij hun beginpagina klantvriendelijk over weten te brengen. ING gebruikt bijvoorbeeld afbeeldingen van hele neutrale mensen , dit in tegenstelling tot die opdringerige onverzorgde man bij robeco. Een aanfluiting voor jullie beleggingsinstelling! ik heb dit 'probleem' al voor de zoveelste keer vermeld, ook telefonisch. Hoeveel jaar moet ik nog tegen die irritante kop aankijken?

Hja uit: Rotterdam

14-06-2017

Inloggen op overschrijven naar betaal rekening.
Is altijd zoeken

Karin uit: Den Haag