Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Tini uit: Beetsterzwaaag

18-04-2018

Het betrof hier een rekening die op erven van stond. Er moest een nieuwe rekening geopend worden.Dat proces verliep traag. Ik heb hierover ook telefonisch contact gehad.Deze gesprekken verliepen goed.

E. uit: Zwolle

13-03-2018

Ik vind wel dat aangezien Robeco praktisch een internet bank is de info op sommige sites veel te laat wordt verstrekt. Zo staat de Agenda grotendeels nog op 2017 (vanaf april) en ook op de Dividendkalender staan van verschillende fondsen de ex- en betaalbaarstellingsdata nog niet vermeld. Ik kan me niet voorstellen dat die nog niet bekend zijn. Ik vind dit een hele SLECHTE ZAAK, juist omdat je als klant afhankelijk bent van dit soort informatie!!!

Geert uit: melderslo

08-03-2018
6,0

Laatst gebeld voor beleggingsadvies, maar weinig advies.

Anna uit: Rotterdam

7,7

Ik vind het bijzonder klant-ONvriendelijk, dat Robeco
ieder jaar WEIGERT om het jaaroverzicht op papier toe te zenden. Alle andere banken doen het wel, en vooral oude mensen zoals ik zouden het zeer op prijs stellen als die kleine moeite zou worden gedaan door Robeco.

Jos uit: Zeist

Guus uit: Eersel

7,3

Erg behulpzaam.
Prettig en gemakkelijk online.
In advisering erg globaal en snel terugvallend op globale fondsen.

Marc uit: Uithoorn

7,7

Over het algemeen tevreden maar we hadden wat trubbels bij het openen van de rekening(en) voor de Stichting Tenniscentrum Startbaan en de tweevoudige autorisatie voor opdrachten. Ik blijf dat onhandig vinden, temeer daar wij zelf in een notitie die we aan jullie gestuurd hebben een goede procedure hebben gemaakt.
Daarnaast wil ik op merken dat ik de nieuwe format van de website niet handig vind. Ik kan niet meteen een portefeuilleoverzicht zien en ook niet meer naar een vorige datum. Bovendien kan ik geen portefeuilleoverzichten printen ( behalve pdf's van transacties). Vond de opzet van oude website makkelijker en de menukeuze beter.
( dat geldt zowel voor mijn privérekening als voor de rekeningen van de stichting).
Ik zou graag nog eens een beschrijving ontvangen van het proces waarmee de koersen van de fondsen worden berekend en wanneer. De telefonische uitleg die ik heb gehad was weliswaar verhelderend maar ik zou het graag nog een keer op beschreven zien.
Vriendelijke groeten Marc Borkink

H. uit: rotterdam