Beoordelingen Robeco

• Online gemak 8,0
  • Service en klantvriendelijkheid 8,4

Anne uit: Barendrecht

06-08-2018

Telefonisch contact i.v.m. overlijden van mijn vrouw

Marlies uit: Spijkenisse

03-08-2018

Oud en vertrouwd ;-)

G.J. uit: Rhenen

31-07-2018

Ik ben vroeger een tijd lang zelf actief belegger geweest. Door mijn leeftijd ben ik gestopt met zelf actief te zijn. Dan zoek je naar een dienstverlener die je 100% vertrouwt. Dat zijn er voor mij in Nederland maar twee, Theodoor Gillissen en Robeco. Ik heb van mijn keuze tot nu toe nog geen spijt gehad.
G.J. Poesse

Sam

25-07-2018
1,0

Nieuws wordt heel zwaar misleidend weergegeven. Hierdoor lijkt het fonds veel beter te presteren dan ze in werkelijkheid doen.

Arjan uit: Ermelo

24-07-2018
5,0

Weinig transparant en voor mij onduidelijk dus blijkbaar, verwijzen sec heel bureel terug naar hun talloze regeltjes. Voor 14 uur vrijdags verkopen dacht ik koers van die dag. Blijkt dan van volgende werkdag te zijn, stuk lager natuurlijk...

Colin uit: Heerhugowaard

13-06-2018

Rekening openen verliep soepel. Duidelijke informatie op de website. Website en app handig in gebruik. Goede service en mooi rendement. Dik tevreden!

H uit: J

22-04-2018

Tini uit: Beetsterzwaaag

18-04-2018

Het betrof hier een rekening die op erven van stond. Er moest een nieuwe rekening geopend worden.Dat proces verliep traag. Ik heb hierover ook telefonisch contact gehad.Deze gesprekken verliepen goed.

E. uit: Zwolle

13-03-2018

Ik vind wel dat aangezien Robeco praktisch een internet bank is de info op sommige sites veel te laat wordt verstrekt. Zo staat de Agenda grotendeels nog op 2017 (vanaf april) en ook op de Dividendkalender staan van verschillende fondsen de ex- en betaalbaarstellingsdata nog niet vermeld. Ik kan me niet voorstellen dat die nog niet bekend zijn. Ik vind dit een hele SLECHTE ZAAK, juist omdat je als klant afhankelijk bent van dit soort informatie!!!

Geert uit: melderslo

08-03-2018
6,0

Laatst gebeld voor beleggingsadvies, maar weinig advies.