Beoordelingen Rioolproblemen

• Prijs-/ kwaliteitverhouding 7,3

Giovanni uit: Rotterdam

22-06-2016

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Rioolproblemen BV heeft vakkundig het riool ontstopt. Ik ben uitermate tevreden over de werkwijze van het bedrijf. De monteur kwam zeer klantvriendelijk over, was duidelijk betreffende de kosten en heeft alles netjes achter gelaten. Kortom: Rioolproblemen BV is zeker aan te bevelen!

Anne uit: Hendrik-Ido-Ambacht

21-06-2016

Het voordeel van Rioolproblemen is dat je weet waar je aan toe bent. Ze geven vakkundig advies en zijn transparant over de kosten, zonder verrassingen achteraf zoals veel andere partijen wel doen.

Rioolproblemen levert uitstekend werk!

John uit: Zwijndrecht

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Uitstekende ervaring met Rioolproblemen. Komen afspraken na en geven direct helderheid over de prijs.
Ik ben snel geholpen door een vriendelijke monteur.

Mijn ontstopte riolering werkt gelukkig weer als vanouds! Ik kan Rioolproblemen dan ook zeker aanraden.

Marco uit: Alblasserdam

2,3

Ervaring met: Riool Reiniging

In eerste instantie had ik telefonisch contact en leek alles prima te verlopen. Telefonisch had ik een bepaalde richtprijs doorgekregen.

In mijn oude riool (gresbuis) moest een camera-inspectie plaatsvinden en de doorgeluste septic tank moest leeggehaald worden.

In de praktijk kwam dit neer op één monteur voor de camera-inspectie en één man met een trekker en zuigwagen om de septictank te legen.

Eerlijkheidshalve viel de klus tegen (dat viel mij ook wel op), maar om alleen al 540,- ex btw op te voeren voor het leeghalen van een septictank en het afvoeren van vervuild water is buiten properties.

Dat er een camera gebracht moet worden door een ander team en de chauffeur van de zuigwagen gedurende de hele klus er bij bleef kan niet mijn probleem zijn.

Daarbij kwamen nog veel andere kosten zoals werkuren voor de monteur, camera-inspectie etc.

Op mijn verzoek werd toegezegd dat ik een kopie van de werkbonnen, afvalstaten van de afvoer van het vervuilde water en een uiteenzettig zou krijgen van de kosten. Kortom; mijn vraag was: hoe komen jullie aan dit bedrag?

Uiteindelijk toch maar eens achteraan gebeld maar werd er gedurende de hele dag niet opgenomen. Mij werd later verteld dat de telefooncentrale een storing had.

Na verloop van tijd verscheen een eerste aanmaning. Daarop heb ik een aangetekende brief gestuurd met verwijzing naar de eerdere e-mail communicatie. Maar deze brief wordt doodleuk geweigerd en ligt nog steeds ergens op een postkantoor. Rioolproblemen.nl weigert aangetekende brieven! Daarbij negeert men ook de melding van PostNL dat er een brief op het postkantoor voor ze ligt te wachten.

Bij een tweede aanmaning toch maar weer eens gebeld.

Toen heb ik inderdaad nadien de informatie ontvangen. Nu komen we in een overtreffende fase van onprofessionaliteit:

- bon moest later afgetekend worden, want dat waren de heren gemakshalve op de dag zelf even vergeten.
- aankomst en vertrektijd staat niet vermeld
- gedurende de hele klus (hele klustijd is niet omschreven) is de tijd voor de zuigwagen ook berekend
- op deze bon zijn de bedragen er achteraf opgeschreven (duidelijk te zien aan de aan de kleur inkt en handschrift)
- kosten afvoeren vervuild water uit septic tank is zeer onduidelijk en dubieus.

Samengevat raad ik rioolproblemen.nl ten sterkste af, want achteraf krijg je letterlijk de rekening gepresenteerd. Als 'gebaar' is er EUR. 100,- verleend vanwege de slechte communicatie maar dat staat niet in verhouding.

De factuur is nog zeker EUR. 150,- te hoog.

Of deze mensen technisch goed werk leveren bij aanleg en herstel van een riolering laat ik in het midden. Ik heb daar simpelweg geen ervaring mee.

Maar kies je toch voor deze club, leg ALLE details toch achter de komma vast.

Helaas weegt mijn eigen risico van mijn rechtsbijstandverzekering niet op tegen de EUR. 250,- die teveel betaald is, maar ik deze zaak heel graag voor de rechter gezien. Dossier is duidelijk, met voldoende bewijslast en dubieuze bonnen.

Suzan uit: Papendrecht

14-06-2016
1,0

Ervaring met: Riool Ontstoppen

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf. Diagnose zonder grondige inspectie. Diagnose klopte niet.
Ontstopping niet juist en ondeskundig uitgevoerd waardoor ik een collega bedrijf heb moeten inschakelen. Dit bedrijf heeft de ontstopping snel en deskundig opgelost voor een fractie van het bedrag wat rioolproblemen.nl rekende.

Anja uit: Gouda

06-06-2016

Ervaring met: Riool Reparatie

Uitgerekend net voor het weekend constateerden wij een lekkage. De heren van Rioolproblemen zijn nog dezelfde dag langs gekomen voor een eerste inspectie en zijn direct aan de slag gegaan om de oorzaak van de lekkage op te sporen. Snel werd duidelijk dat de gehele riolering onder het huis door verzakking kapot was. De heren van Rioolproblemen hebben samen met ons een plan van aanpak gemaakt en op alle vlakken probleemoplossend meegedacht over de beste en goedkoopste oplossing (ipv het hele huis open te breken is besloten om een nieuwe riolering te plaatsen waarbij enkel de keukenvloer opengebroken hoefde te worden). De gehele werkzaamheden (van inspectie, openbreken, opsporen, nieuwe aanleg tot het herstellen en afwerken) is keurig netjes gedaan. De heren van Rioolproblemen hebben uitstekend werk geleverd en het plezier in hun werk straalde ervan af. Ondanks de vervelende situatie heb ik veel plezier met de heren gehad en kijk ik met een goed gevoel terug op alle werkzaamheden. Vooral de snelheid waarmee Rioolproblemen in actie komt is mij bijgebleven, echt een grote plus voor de klantvriendelijkheid.

jjh uit: Dordrecht

25-05-2016
4,8

De hoofdvraag of ze een oplossing hadden voor tankoverlast. De aansluiting met huis en riool is vervangen. Echter dat was niet het probleem.

Fred uit: Ridderkerk

25-05-2016
7,8

Verstopping werd prima verholpen

J uit: Krimpen aan den IJssel

24-05-2016

Snelle deskundige reparatie van het riool. Snel ter plaatse. Wel prijzig.

Alexander uit: Rotterdam

24-05-2016

Ervaring met: Riool Reparatie

Zeer vriendelijk personeel, goede uitleg en goed werk.