Beoordelingen Rioolprobleem Kwijt

E. Lammers uit: Best

21-01-2018
1,8

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

We kozen voor deze club, omdat ze snel zouden kunnen komen, maar vervolgens werd het keer op keer uitgesteld. Er werd bovendien niet over gecommuniceerd, pas wanneer we zelf belden. Ten slotte losten ze het probleem niet op en werden we weer onder aan de wachtlijst geplaatst voor een vervolg. We hebben het een ander op laten lossen.

Jan van Marum uit: Zuidlaren

Gert Tempelman uit: Lutten

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

Op zondag riool helemaal verstopt gebeld met Rioolprobleem Kwijt,duidelijk gemaakt wat er aan de hand was Binnen no time was er al iemand om het riool te ontstoppen deze man had kennis van zaken,vriendelijk en gaf goeie tips zeer zeker een aanrader

L Meulendijks uit: Aarle-Rixtel

7,0

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

'Totaal oordeel' en 'Kennis en vakmanschap' net voldoende beoordeeld omdat we na de eerste keer niet direct van alle klachten af waren. De verstopping was verminderd maar niet geholpen en daarom hebben we na een maand nogmaals een (kosteloze) nieuwe afspraak moeten maken. Over dit tweede bezoek zijn we erg tevreden.
In het eerste bezoek is naar onze mening niet voldoende aandacht besteed aan het probleem. (3 minuten werk, wel €150 moeten betalen ivm weekendtarief en nog steeds liep het water niet in normaal tempo weg) In het tweede bezoek is verder gekeken naar de oorzaak van het probleem en meegedacht en voelden we ons erg gehoord en geholpen.

E.R.E Noppers uit: Vroomshoop

19-01-2018
9,6

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

Snel geholpen, goede communicatie. Er was een klein misverstandje maar ook dat is snel de wereld uit geholpen. Goede ervaring hiermee dus.

Lau Steyn uit: Zeewolde

18-01-2018

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

Die meneer was erg vriendelijk en heeft zijn werk goed gedaan. Het probleem was heel snel verholpen.

R.H. Nagel uit: Julianadorp

18-01-2018

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

Verstopt riool op de zaterdag voor kerst werden effectief en snel verholpen.

M van Rooijen uit: Maarssen

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

Prima service, en alles goed opgelost. Iets langer dan half uur, maar als dat is wat het duurt, dan zal het wel zo

c Verhaaff uit: Winterswijk Miste

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

het is op zich best duur (124 euro betaald) maar het probleem is wel opgelost.

c scholten uit: hollandscheveld

Rioolbedrijf Riool Reinigings Service RRS

goeie ervaring met rrs. snel en accuraat