Beoordelingen Rioolprobleem Kwijt

John Hasbach uit: Venray

10-10-2018
8,2

Rioolbedrijf Stinissen Rioolservice

Stinissen kwam dezelfde dag nog, maar kon het probleem niet direct oplossen, daarna zijn ze dieselfde dag met 2 man terug gekomen en hebben een rioolinspectie gedaan.

L Faber uit: Sittard

18-09-2018

Rioolbedrijf Riool Onderhoud Limburg

Hele fijne, snelle oplossing van ons probleem. Helaas echter wel behoorlijk prijzig. Maar over de service niets dan lof.

M Wolters uit: Enschede

13-09-2018

Rioolbedrijf Nijhuis Rioolreiniging

snel geholpen wel aan de prijs

S. Heijenrath-Marx uit: Koningsbosch

30-08-2018

Rioolbedrijf Riool Onderhoud Limburg

In onze garage kwam het water omhoog uit de afvoer tijdens regenbuien. Contact opgenomen met Riool Onderhoud Limburg. Dave en zijn collega hebben op een snelle en nette manier het probleem geconstateerd en verholpen (goot van de garage zat vol met dennennaalden, doordat er geen roostertje op de afvoerpijp van de dakgoot zat). Behalve de verstopping hebben ze ook direct de andere afvoeren gecontroleerd om zeker te zijn dat er verder geen problemen meer zouden kunnen ontstaan. We zijn op een nette manier geholpen door heren die met goed materiaal en ervaring te werk gaan. Mochten we nog een keer een probleem hebben, dan weten we wie we moeten bellen!

M Stevens uit: Kerkrade

29-08-2018

Rioolbedrijf Riool Onderhoud Limburg

Op zaterdagavond rond 19.00u gebeld, duidelijke info gekregen over prijs en tijdstip van ter plaatse kunnen komen. Probleem kundig aangepakt, snel opgelost. Duidelijke uitleg over wat er gaat gebeuren. Zou zondermeer verder aanbevelen.

Rob de la Roy uit: Hoensbroek

29-08-2018

Rioolbedrijf Riool Onderhoud Limburg

Na gebeld te hebben door geschakeld naar een riool specialist bij mij in de buurt, na een zeer vriendelijk gesprek direct afspraak gemaakt, netjes van te voren gebeld dat hij er aan kwam en bij aankomst kennis gemaakt met een zeer sympatieke jongeman die zeer vakbekwaam over kwam en alles goed uitlegde, vervolgens aan de slag gegaan eerst met een camera om te kijken waar de verstopping zat daarna met hoge druk alles opengemaakt en erna nogmaals met de camera controleert of alles werkelijk vrij was en wat de oorzaak er van was die dan ook al snel gevonden was, vervolg afspraak is gemaakt hoe nu verder om in de toekomst geheel van het probleem af te zijn, zeer dik te vrede over dit bedrijf en een aanrader!!

marcel spa uit: bunde

27-08-2018

Ervaring met: Riool repareren of vernieuwen

Rioolbedrijf Riool Onderhoud Limburg

dave en danny zijn twee ervaren en vooral harde werkers die bij ons thuis een sleuf van 9 meter en 80 cm diep gegraven hebben met de schop en een totaal nieuwe buis (wasmachine, wc, etc etc) gelegd hebben in een zandbed, daarna weer de sleuf dichtgegooid met de uitgegraven grond
rond half vier waren de beide al klaar, klasse en zeer professioneel

h. s. th Beumers uit: Beringe

Rioolbedrijf Stinissen Rioolservice

We zijn zeer tevreden over de zeer snelle service van de firma Stinissen.
Snel, vriendelijk en informatief.

Frans Jongeneelen uit: Delft

Rioolbedrijf Smit Riooltechniek

Kreeg15 min. voor de afgesproken tijd een telefoontje van Smit dat ze inde file staan en iets later komen Twee mannen van Smit stelden zich voor en waren uiterst correct en vertelden ons precies wat ze aan het doen waren. Kregen ook nog wat tips ter voorkoming van verstopping. Prima werk afgeleverd. Hulde.

F.J. Muizers uit: Posterholt

26-08-2018

Rioolbedrijf Riool Onderhoud Limburg

Snelle service en vakkundige oplossing van een verstopte WC bij mij aan huis.