Beoordelingen Riool-Afvoer-Onstoppingsdienst

• Bereikbaarheid 9,7
  • Service 9,8

Kristel uit: Tilburg

13-05-2019

hans was binnen 1 uur hier om mij van de verstopping af te helpen. Snel opgelost en geen belachelijke prijs. Top service Hans nogmaals bedankt

Hennie uit: Tilburg

12-05-2019

Onze gootsteen was snel weer ontstopt en Hans liet alles weer keurig netjes achter. Zeker het aanbevelen waard.

Sebastiaan uit: Breda

03-05-2019

Snelle reactie en snelle dienstverlening. Geen verrassingen, gewoon precies wat je zoekt als de afvoer/het riool verstopt is geraakt.

Lars uit: Tilburg

25-04-2019

Ik had na de melding via de online chat binnen een minuut reactie en de volgende ochtend is de verstopping binnen het uur verholpen. Voor de zekerheid zijn de 10 meter na de verstopping ook gefreesd en alles werd weer netjes achtergelaten. Veel offertes opgevraagd, deze was veruit het voordeligst en heeft uitstekend werk geleverd.

Dennis uit: Tilburg

20-04-2019

We hebben met ons bedrijf nu meerdere keren een beroep gedaan op de kwaliteiten van Hans.
Was gelukkig erg snel ter plaatse en gaat uiterst vakkundig te werk!! Klasse!!!!

Piet uit: Oisterwijk

16-04-2019

Gebeld voor een storing en de andere dag al verholpen

Michiel uit: Oisterwijk

16-04-2019

Keurig nette en vriendelijke afhandeling van onze klacht.

Jacques uit: Tilburg

14-04-2019

Snelle en accurate service en fantastisch opgelost tegen een redelijk tarief.

Martijn uit: Tilburg

13-04-2019

Super snelle service en Hans heeft zelfs voor de zekerheid de andere leidingen ook nagekeken. Wat een topservice!

Karina uit: Tilburg

11-04-2019