Beoordelingen Rijksen UitvaartZorg

• Betrokkenheid 9,4
  • Respect voor alle wensen 9,4

L.

17-01-2018

Rijksen heeft de uitvaart heel goed geregeld. Hij ontzorgt en neemt er alle tijd om de dingen goed door te spreken en te regelen. Zijn aanpak zorgde ervoor dat ik met tevredenheid terug kan kijken op het afscheid.

C.a uit: Den Bosch

01-01-2018

Vakmanschap vanuit het hart. Dankzij de begeleiding van Rijksen verliep de crematie van mijn zus perfect. Complimenten voor hoe je alles regelde. Mede door jullie: niets dan goede herrinneringen aan de crematie.

S. uit: Veenendaal

09-04-2017

J uit: EDE

07-04-2017
9,5

Familie heeft het als waardevol ervaren! Er was een goede klik.Fam werd nerveus dat de heer rijsen niets noteerde en alles uit zn hoofd deed. Mocht er wat met hem gebeuren waren alle gegevens weg.

H uit: Bennenkom

07-04-2017

helaas is de opname geen DVD opname alle een audio kwam daar pas achter toen ik de cd opstartte. Toch wel een teleurstelling

I uit: Scherpenzeel

04-04-2017

Een aanrader voor iedereen. Ga zo door en zorg dat de service zo blijft zoals hij nu is. Stabiliteit vasthouden.

W. uit: Veenendaal

03-04-2017

Steun en toeverlaat in lastige tijden.

Frits uit: Veenendaal

03-04-2017

Vanaf het allereerste contact tot aan de administratieve afhandeling hebben we ons echt klant gevoeld. Het draaide om ons als familie en alles was mogelijk. Vooral de eigen rouwkamer hebben we een enorm gewaardeerd. Thuis geen opgebaarde overledene , maar toch een huiselijke sfeer waar je dag en nacht terecht kunt. Uitstekend!
Je kunt je afvragen waarom er niet vier tienen worden gegeven.........

A uit: Veenendaal

I uit: Veenendaal

01-04-2017

Vriendelijk oprecht open eerlijk meedenkend luisterend professioneel betrokken