Beoordelingen Riitano Tegel- en Natuursteenwerken

• Nazorg en service 9,0

J uit: Lisse

16-10-2017

Ervaring met: Wandtegels, Vloertegels, Natuursteen

Erg tevreden over de werkzaamheden van Riitano Tegel- en Natuursteenwerken. Het was even lastig om een afspraak te maken - Nunzio is erg druk - maar toen we eenmaal rond de tafel zaten, ging het allemaal voorspoedig. Helder advies, men neemt echt de tijd voor je en denkt ook met je mee. Zo hadden we een idee van hoe we het wilden, maar door het advies van Nunzio zijn we op nog iets beters uit gekomen. De showroom was toen wij er waren nog niet helemaal klaar, maar ik hoorde dat - nu hij klaar is - nog meer voorbeelden van tegels heeft die hij je kan laten zien. Tegels zijn heel netjes gelegd en ook binnen een mooie korte tijd. Riitano Tegel- en Natuursteenwerken is niet de goedkoopste (zit zelfs een beetje in de hogere prijsregionen), maar wij vonden het erg belangrijk om goede service te krijgen en dat de tegels van goede kwaliteit waren en tevens goed gelegd. Het is tenslotte toch een groot oppervlakte van je huis waar je elke dag tegen aan kijkt. Dat moet er dan wel mooi uit zien!

14-10-2017

Ervaring met: Vloertegels

zeer professioneel werk, prachtig resultaat

Ingeborg uit: Rosmalen

22-09-2017

Ervaring met: Wandtegels, Vloertegels

Goed advies, initiatief, flexibel, professioneel en kwaliteitswerk afgeleverd.

Marion uit: Den Bosch

30-03-2017

Super tegelzetter!

Victor uit: Vught

09-06-2016

Ervaring met: Wandtegels

Mooi werk geleverd, werkt netjes en geeft goed advies.

wilco uit: Rosmalen

27-04-2016

Ervaring met: Wandtegels, Vloertegels

Ik vind het een tegelhandel niet te groot maar ze weten precies je wensen uit te zoeken wat bij je past en daarbij de vakkundigheid van de verkoper door zijn eigen ervaring hebben wij nu een schitterende tegelvloer badkamer en keuken en mede door de verkoper anders was het ons zo nooit gelukt echt top nog bedankt daar voor

Menno uit: Werkendam

23-04-2016

Anita uit: Druten

15-03-2016

Ervaring met: Vloertegels

Riitano is professioneel, klant- en oplossingsgericht.
Riitano's enthousiasme en streven naar perfectie zou een voorbeeld voor veel andere bedrijven kunnen zijn.

Het gebruik van professionele materialen en gereedschappen benadrukt de drang naar perfectie.

Riitano, bedankt voor jullie tomeloze inzet, humor en bovenal de prachtige vloer......TOPWERK!!!

Ellen uit: 's-Hertogenbosch

01-03-2016

Ervaring met: Wandtegels

Ontzettend vriendelijk mensen die een hele goede service en ook advies geven en snel op alles reageren. Hij heeft de tegels zelfs eerder dan gepland gezet
:-). Ja, het was een hele fijne ervaring met hen te werken. Ontzettend bedankt

Wim uit: Engelen

10-11-2015

Ervaring met: Vloertegels

Wij zijn heel erg tevreden over de vloer. Is heel mooi gelegd.