Beoordelingen RightCom

B uit: Emmeloord

02-08-2016

J

23-02-2016

We hadden het al een aantal jaren geleden bij Rightcom moeten aanschaffen.
Onze Voip centrale werkt perfect en we hebben er elke dag veel plezier van.
Eindelijk klanten helpen zonder gestoord te worden.
We zijn daarom zeer tevreden over RightCom.
Echt een aanrader!
Ook kleine ondernemingen!

Sandra uit: Pesse

23-02-2016

Mijn ervaring met Right Com is dat ze goed, betrouwbaar en snelle service leveren. In ieder geval snappen wat service inhoudt.

Sieger uit: Leiden

26-01-2016

Gezien wij (Wessel Juridisch Advies b.v.) nog niet lang genoeg gebruikmaken van de diensten van RightCom kunnen wij nog geen oordeel geven over de betrouwbaarheid op de lange termijn. Om deze reden is hier nog geen invulling aan gegeven. Wij maken momenteel 3 maanden gebruik van de VoIP oplossingen. Tot dusver zijn wij vér boven verwachting geholpen. Dit heeft naar mijn mening te maken met het goede vakmanschap en de zeer hoge prijs-kwaliteit verhouding. Ik zou zelfs willen adviseren om de prijs te verhogen. Zo hebben nieuwe klanten wellicht nog meer vertrouwen als zij nog niet bekend zijn met de diensten van RightCom.

Martijn uit: Maarssen

22-11-2015

Zeer tevreden over RightCom. Dit had ik jaren eerder moeten doen. Goede producten/diensten wat ook snel wordt geleverd en geïnstalleerd. Altijd bereikbaar en een goede nazorg. Kortom zeer aan te bevelen.

Paul uit: Amstelveen

13-11-2015

Keurige Survice en komen afspraken snel ma

bart-jan uit: amsterdam

11-11-2015
6,6

product is prima de administrative afhandeling niet.

Bwefar uit: Zwolle

27-07-2015

Prima Service, Na wat opstartproblemen uiteindelijk een goed werkend Voip systeem. Nazorg is zeer goed, Helaas wat problemen gehad waar beide kanten niets aan kon doen, maar deze zijn met goede communicatie goed opgelost.

Gaston uit: Oud-Vossemeer

08-07-2015

Ik ben geholpen door Edwin Muller. Hij heeft een perfect passende oplossing aangeboden voor onze telefonie die voorheen bij een andere VoIP provider zat. Edwin reageert snel op e-mails en telefoontjes, denkt met je mee over een goede oplossing en is duidelijk in de afspraken. Rightcom is zeker aan te raden!