Beoordelingen Rienties Tuinmachines

11-09-2018
9,8

Ervaring met de producten: Handgereedschap

Positieve ervaring:
Ben heel erg blij met hun advies, koop een accu blazer! Het fijnste apparaat wat ik heb gekocht de afgelopen 20 jaar. Nog nooit zon mooie stoep gehad.
Nogmaals bedankt voor jullie advies.

harrie uit: echt

10-08-2018
8,1

Ervaring met de producten: Kettingzagen

Positieve ervaring:
Prima, snelle service. Doen wat ze beloven.

Bert uit: Boekend

30-07-2018
8,5

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Zitmaaier

Positieve ervaring:
Mijn nieuwe zitmaaier merk Stiga leverde in het begin enkele problemen op. Deze problemen werden goed opgelost, vooral het halen en brengen werd niet in rekening gebracht. Problemen lagen niet bij Rienties maar vermoedelijk bij Stiga. Ook garantie gekregen op een servicebeurt en reparaties hierna.

Verbeterpunten:
Reparaties sneller uitvoeren vooral in de maaitijd. Ophaal en terugbreng service vaker per week uitvoeren.

Henry Peeters uit: Maasbree

02-07-2018

Ervaring met de producten: Grasmaaier

Positieve ervaring:
Mijn ervaring met de service van Rienties is uitstekend. Ik had problemen met de Robomow, het was een volhardend probleem maar door de uitstekende service van Rienties heb ik uiteindelijk weer een werkende Robomow! De medewerkers van Rienties denken met je mee, staan open voor mogelijke suggesties en nemen je serieus. Klasse! Ik weet in elk geval waar ik mijn volgende apparaat in de toekomst ga kopen.

D. uit: Zundert

21-06-2018

Ervaring met de producten: Overige

Positieve ervaring:
Goed en deskundig advies, snelle correcte levering.

geen

Paul uit: Bloemendaal

16-05-2018

Ervaring met de producten: Grasmaaier

Positieve ervaring:
Supersnelle service, ook van reservedelen

Dolf uit: Neer

09-05-2018

Ervaring met de producten: Bosmaaier

Positieve ervaring:
In eerste instantie voor een Stihl bosmaaier gaan kijken met als doel o.a. een onkruidborstel hierop te gebruiken. Goed advies gekregen dat dan alleen de meest krachtige machines in aanmerking komen. Hier werd een Stihl maaier voor hobbymatig gebruik toch wat duur. Daarna naar een alternatief in de vorm van een Stiga maaier gekeken en deze is het geworden. De maaier is volledig gemonteerd geleverd en is zeker voldoende krachtig voor de onkruidborstel. Ik ben erg tevreden met deze combinatie en het advies wat ik heb gekregen. Vanaf nu weet ik waar ik moet zijn voor alles wat te maken heeft met tuinonderhoud!

Cor uit: Kesteren

25-04-2018

Ervaring met de producten: Overige

Positieve ervaring:
Zeer positieve ervaring met de firma Rienties. Mooie Stihl SG51 via website gekocht. Daarna nog contact gehad over defect onderdeel (waarschijnlijk af fabriek). Na telefonisch contact met medewerker is dit direct verholpen en heb ik kosteloos een nieuw onderdeel ontvangen.
Leuke toegift om snoepjes in de verzenddoos te doen. Dikke duim en warme douche voor firma Rienties.

Geen verbeterpunten.

Anja uit: Grubbenvorst

25-02-2018

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Zitmaaier, Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar, Bosmaaier, Handgereedschap

Positieve ervaring:
Prima kwaliteit en advies !!

Verbeterpunten:
Boodschap bij bellen naar de winkel kan wat professioneler.

Joyce uit: Kessel

23-01-2018
9,5

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met de producten: Zitmaaier, Bosmaaier, Hogedrukreiniger, Kettingzagen, Overige

Positieve ervaring:
Wat ik enorm waardeer aan de mannen van Rienties is dat ze met je mee denken. Hun bereidheid om je probleem op te lossen overstijgt soms mijn verwachtingen, zoals op een late zaterdagmiddag - ze weten dat we zondag weer naar Elders vertrekken - nog langs komen als de zitmaaier vast gelopen is of de pomp het niet meer doet.