Beoordelingen Rienties Tuinmachines

22-11-2017
9,5

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Kettingzagen, Overige

Positieve ervaring:
Edwin exceleert zonder hier extra moeite voor te hoeven doen, dit zit in zijn natuur,cq zijn manier van aanpak. Dit raakt mij zeer. Ik kom met een Stihl kettingzaag binnen die niet loopt. Edwin luistert naar mijn verhaal. Grote klus en nooit heeft Stihl mij in de steek gelaten. Hij laat de zaag nakijken. Er is meer aan de hand zegt hij. Hij geeft mij zonder meer een demo zaag ter beschikking om de klus toch te kunnen klaren. Blijkt ook nog een iets sterkere zaag dan mijn eigen zaag. Zaagt voortreffelijk, is zuinig en minder lawaai. Ik ben zeer goed geholpen en ga Edwin voorstellen dat ik deze demo zaag wil overnemen en de huidige zaag inruil. Binnen kort hebben we hier contact over.

Verbeterpunten:
Aandacht voor klanten blijven houden/verbeteren, maar vooral goed communiceren intern/extern.
Borging van de huidige kwaliteit, cq klanttevredenhied.
Uitdaging is om personeel zodanig te motiveren dat ze vanzelf gaan exceleren. Succes ermee.

Ton uit: Venlo

09-10-2017

Ik heb beoordeeld als: zakelijke klant

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar, Bosmaaier, Handgereedschap, Kettingzagen, Overige

Positieve ervaring:
Zeer klantvriendelijk en vakkundig team, die altijd naar een passende oplossing zoeken, en is er iets met het product
is dit geen discussie en komt er een oplossing zij het niet garantie van de leverancier dan is het wel coulance van Rienties.

Keesjan uit: Herkenbosch

12-09-2017
n.v.t.

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger/ hakselaar

Betreft het: Occassions

Positieve ervaring:
Na een zeer slechte service ervaring
Van mijn Stihl dealer Roubroeks
( posterholt )
Van Mijn BGE 81 (bladblazer )
Was een veertje van het contactpunt
Weg gesprongen verloren gegaan !
De dealer in Posterholt had geen zin om mij te helpen !
Zelfs niet toen ik contact had gezocht met de service dienst in Belgiรซ van stihl
Had het verhaal verteld bij de firma Rienties en er werd meteen contact opgenomen met stihl Belgiรซ
En de volgende dag meteen een telefoontje dat mijn veertje binnen was gekomen in Baarlo !!!
Het veertje is inmiddels gemonteerd en mijn bladblazer is weer klaar voor de herfst ๐Ÿ‚๐Ÿ‚๐Ÿ’จ
Geweldige servies van Rientjes !!
Nogmaals bedankt ๐Ÿ‘๐Ÿฟ๐Ÿ˜ƒ
En zeker tot ziens ๐Ÿ‘Œ
Keesjan molenaar .

Zijn er niet !!!!

04-09-2017

Ervaring met de producten: Overige

Positieve ervaring:
Zeer goede en snelle service. Groot probleemoplossend vermogen.

Nicole uit: Middenbeemster

01-09-2017
9,8

Ervaring met de producten: Grasmaaier

Positieve ervaring:
Door omstandigheden stuurde ik de bestelde grasmaaier weer terug. Deze is zonder problemen en met zeer snelle bevestiging geaccepteerd. Prima service

Hans uit: Baarlo

05-08-2017
9,8

Ik heb beoordeeld als: zakelijke klant

Ervaring met de producten: Bosmaaier, Handgereedschap, Hogedrukreiniger, Overige

Positieve ervaring:
Kwaliteit, service en klantvriendelijkheid zijn het fundament van dit bedrijf.

Geen

Hans uit: Reuver

30-07-2017

Ervaring met de producten: Grasmaaier, Kettingzagen

Betreft het: Nieuwe producten, Occassions

Positieve ervaring:
Panne met de grasmaaier. Rienties gebeld met de vraag of ik even kon langskomen. Dat kon. Terwijl we een kop koffie dronken, werd de grasmaaier meteen gerepareerd waarna we de maaier meteen weer mee naar huis konden nemen. Er werden geen kosten in rekening gebracht. NB.: de grasmaaier was elders gekocht!
Klasse service van een klasse bedrijf!

Henk uit: Budel

24-04-2017
8,5

Ervaring met de producten: Overige

Positieve ervaring:
Snelle levering en ongevraagd navraag over de afwikkeling en werking van de verticuteermachine.

uit: Venlo

19-04-2017

Ervaring met de producten: Grasmaaier

Positieve ervaring:
Lader van de Stiga accu maaier net buiten de garantie defect. De medewerker van Rienties heeft me direct geholpen met het meegeven van een nieuwe lader van een nieuwe machine, zodat ik weer vooruit kon. In een woord TOP!

Ruud uit: Kessel

18-04-2017

Ervaring met de producten: Zitmaaier

Positieve ervaring:
Rienties is door de jaren heen een betrouwbare leverancier voor mijn tuingereedschap en zitmaaier met een eerlijk advies en goede service.