Beoordelingen Rhodos

• Nazorg en garantie 9,0

N uit: Gieten

3,0

Omschrijf uw ervaring
Gevraagd om passende skimmer 10 dgn terug . Greeg op zich correcte info pagina`s om maat skimmer te bevestigen. Niet op voorraad moet besteld via Frankrijk, minimaal 10 dgn Daardoor wat forse prijs maar ok betaald inmiddels oude skimmer nood gedwongen gerepareerd ( kost tijd en water ! ) eergisteren bericht dat de skimmer op voorraad is en was !!! en dus direct geleverd kan worden. Kortom veel tijd en water kwijt hetgeen allemaal niet nodig was als even beter naar de voorraad gekeken was en ik deze vorige week gewoon gekregen had
De prijs is niet aangepast ondanks dat er geen transport Frankrijk nodig was .
Samenvattend : simpel geen goede service gemiste kans “het was zo druk” is niet echt een geldig argument.

j uit: dinther

Omschrijf uw ervaring
gloor, telefonisch juiste uitleg gekregen over granulaat, helaas de gloortabletten geleverd. granulaat werkt sneller dan de gloortabletten.
alle 3 de emmers open gemaakt, dus helaas eerst deze opmaken. voor gloorshock zou ik granulaat 70 nemen.

Ervaring met: Zwembaden

carolien uit: Millingen aan de rijn

Snelle levering

JA uit: Deventer

24-05-2018
5,7

Omschrijf uw ervaring
Vandaag moet onze zandfilterset bezorgd worden die uit België moet komen, wat ons niet verteld was. We zitten nu al de hele dag thuis te wachten op die zandfilterset, maar tot op heden 16.15 nog niets geleverd. Vanmorgen belden we Rhodos met de vraag of ze ons konden vertellen wanneer alles geleverd zou worden vandaag. Zou even uitgezocht worden en dan zouden we teruggebeld worden. Een uur later nog niet teruggebeld. Toen zelf maar gebeld. Nee ze wisten het ook niet. Dan moet u zelf maar even bellen met het verzendbedrijf en we kregen een vrachtnummer. Niet erg klantvriendelijk om ons dat te laten doen. Bel zelf even en stel je klant tevrreden. Dat vrachtbedrijf kon ons alleen maar vertellen aan de hand van het vrachtnummer dat het vandaag geleverd wordt. Nou we zijn benieuwd, want we gaan morgen niet nog een dag thuis zitten wachten. echt heel vervelend.

G. uit: Nijkerk

24-05-2018

hans uit: Berkel Enschot

23-05-2018

Omschrijf uw ervaring
online zwembad besteld/ netjes en correct geleverd.

Sonja uit: Haarlem

22-05-2018
5,0

karl uit: Broekhuizenvorst

21-05-2018

Ingrid uit: Nieuw Vennep

18-05-2018

Omschrijf uw ervaring
Mooie sauna handdoeken gekocht. Blijven na vele wasbeurten mooi.

Martin uit: Drouwen

16-05-2018

Omschrijf uw ervaring
Deskundig advies en vakmanschap bij levering en plaatsing

Ervaring met: Saunas, Infraroodcabines, Zwembaden