Beoordelingen Rhodos

• Levertijd 9,0
  • Assortiment 9,0

John uit: Nuenen

Omschrijf uw ervaring
Zeer vakkundig advies. Ze halen alles uit de kast om je vragen te beantwoorden. Zelden zaken gedaan met een een bedrijf met zo'n instelling om de klant optimaal van dienst te zijn.

Gerrit uit: Oldebroek

8,5

Omschrijf uw ervaring
Een probleem met een niet werkend console werd naar behoren opgelost.

Jan uit: Wezep

Ervaring met: Saunas, Fitness-Apparatuur

Cynthia uit: Stadskanaal

13-10-2018

Omschrijf uw ervaring
Vriendelijk geholpen bij onze zoektocht naar een loopband....Rhodos heeft zelfs nog een loopband in elkaar gezet voor ons als vergelijkingsmateriaal. Uiteindelijk een hele mooie deal gemaakt. Snelle levering en behulpzaam toen loopband niet direct door de deur kon. Wij bevelen Rhodos zeer zeker aan.

h uit: veendam

08-10-2018
9,5

zakelijk,vriendelijk,duidelijke voorlichting.

Erik uit: Hollandscheveld

02-10-2018
7,5

Omschrijf uw ervaring
De aanloop was wat moeilijk omdat ik in 1e instantie een verkeerd product kreeg toegestuurd.
Na telefonisch contact is alles in goede banen geleidt en heb ik het juiste product ontvangen.
Tip: neem op de website tekst op hoe de terugstuur procedure werkt!!

Ervaring met: Saunas

Cees uit: Wageningen

29-09-2018

Omschrijf uw ervaring
2x een e-mail nodig geweest om gewenste informatie te krijgen, waarop overigens prompte reactie. In het algemeen zeer tevreden

Eric uit: Helmond

28-09-2018

Omschrijf uw ervaring
Ik heb een winterzeil voor mijn zwembad gekocht. Via de chat heb ik enkele vragen gesteld, ik kreeg eerlijke adviezen. Vanuit chat werd het een telefonisch contact om nog beter inzicht te krijgen in de specifieke situatie waarvoor ik het zeil nodig had.

piter uit: leeuwarden

27-09-2018

snel en accuraat

bas uit: Hoofddorp

22-09-2018

Omschrijf uw ervaring
Rhodos belde mij: zij hadden de bestelde zwembad zuigermond niet, maar wel een grotere. Of ik die voor dezelfde prijs wilde kopen. Geweldige service. De volgende dag, op zaterdag! had ik hem in huis!
Complimenten!