Beoordelingen Restaurant Botenverhuur Het Doevehuis

• Eten en drinken 9,2
  • Omgeving 9,5
  • Sfeer 9,3
  • Klantvriendelijkheid 9,2

Otto en Sylvia uit: Vegelinsoord (Frsl.)

13-08-2018

Ervaring met: Eten en drinken

Zondagavond 12 augustus met vier personen gedineerd bij het Doevehuis. Zowel de vleesgerechten van mijn tafelgenoten als de gebakken zeebaarsfilet van mezelf waren voortreffelijk. We hebben dan ook héérlijk gegeten.
Dit, gevoegd bij de prachtige omgeving, de ambiance en het uiterst vriendelijke personeel maakte onze avond volkomen geslaagd.

Harm uit: Oldemarkt

05-08-2018

Ervaring met: Eten en drinken

We gaan hier regelmatig heen voor even gezellig wat eten en drinken. Maar ook om een bootje of kano te huren. Het is hier gemoedelijk en erg gezellig

B uit: Putten

22-05-2017

Ervaring met: Eten en drinken

Vriendelijke mensen, doen niet moeilijk met bootverhuur.
Eten en drinken is prima op een geweldig mooi terras.
We komen er al jaren.

01-09-2016

Ervaring met: Eten en drinken

Bediening kan wat alerter, pittiger zijn. Zijn erg bleu. Bestelling klopte niet met wat we kregen. Uiteindelijk wel gelukt hoor, maar ik denk dat de ervaring wat mist bij de dames. Het eten was erg lekker en de locatie ziet er gezellig en verzorgd uit

Marion uit: woerden

15-08-2016

Ervaring met: Arrangementen

Vandaag mijn 60 e verjaardag gevierd met 13 familieleden . Het was SUPER zoals wij zijn ontvangen door de vriendelijke eigenaresse en het personeel. Heel behulpzaam en niets was hen teveel! Bedankt lieve mensen van het Doevehuis Het was voor ons een FEESTJE om dit bij jullie gevierd te mogen hebben! Vriendelijke groet. Marion Stolwijk.

Susanne uit: Steenwijk

14-08-2016

Ervaring met: Arrangementen

We hebben daar een geweldig trouwfeest gehad!!! Alles was er in overvloed en het personeel was vriendelijk en behulpzaam en denken mee met de aan kleding van het feest!!! Kortom een perfecte locatie om een perfecte dag te beleven!!!
BEDANKT!!!!

hans uit: alkmaar

08-08-2016

Ervaring met: Boot en fietsverhuur

De weerribben is voor mij het kleine paradijs.
Het doevehuis,daar kom ik al 20 jaar,voor mij een top locatie,voor het eten en drinken,en de bootjes.

Iris uit: Apeldoorn

04-08-2016

Ervaring met: Eten en drinken

Vriendelijk personeel en een prachtige omgeving. Ik kwam er als klein kind al en nu nog steeds

Alie uit: Steenwijk

04-08-2016

Ervaring met: Eten en drinken

Prachtige omgeving om te fietsen en te varen. Het Doevehuis heeft een mooi terras aan het water en overkapte lounche setjes! Heerlijk gegeten.
Een verbeterpunt: vraag bij het brengen van het eten gelijk of men nog wat wil drinken. Ik denk dat de jeugdige bediening daar even op gewezenaar moet worden.

Peter en Regina uit: Terneuzen

03-08-2016

Ervaring met: Mini camping

We hebben al jaren ervaring met alles wat er leeft en heerst rond en in het Doevehuis ja zeker een aanrader waard