Beoordelingen Resolve Scheidingsbemiddeling

• Begeleiding van het proces om tot overeenstemming te komen 9,0

Lynbe uit: Raamsdonk

17-07-2019

Naam mediator: Mariska Blijsie

Mariska is een hele fijne vrouw in de omgang. Zij gaf ons alle aandacht en zorgde ondanks de "situatie" toch voor een fijne sfeer aan tafel.

Marcel uit: Oosterhout

9,7

Naam mediator: Mariska Blijsie

Mijn antwoorden zijn puur gebaseerd op het contact met, Mariska Blijsie. Af en toe gebeurt het dat je iemand op de eerste blik verkeerd beoordeelt, dat was mijn ervaring met, Mariska. Zelf ben ik een grote lompe loggen boer en ga ook met dat soort mensen om, Mariska daarin tegen is het volledige tegenovergestelde van mij, dus mijn eerste gedachte was Jezus weer een andere taal leren. Maarna vijf minuten merkte ik dat, Mariska ook mijn taal vaardig was niks geen dure moeilijke woorden en uitleg maar gewoon mijn Hollandse taal ondanks mijn onzekerheid wist, Mariska ons uit te leggen wat wij moesten doen en wat wij van haar konden verwachten geweldig gewoon. Zelfs toen er post binnen kwam in ambtelijke taal kon ik haar bellen, dat terwijl ze zelf vakantie had. Ondertussen zijn we in een record tijd gescheiden en dat was nooit gelukt als ik alles zelf had geprobeerd ik ben, Mariska ook zeer dankbaar voor haar harde werk en goede inzet. Zij is voor mij de reden dat ik Resolve aan iedereen aanbeveel. Omdat een goed gezond bedrijf zijn personeel in alle situaties kan inzetten.
Daarom dankjewel Resolve en Mevr Blijsie voor jullie inzet. Marcel Mulder

Maik uit: Raamsdonk

Annet uit: Poortugaal

14-07-2019

Naam mediator: Rogier van Pelt

Rogier heeft het helemaal top gedaan. Ben ik echt blij mee.
Het enige minpuntje waar ik tegen aanliep was de advocaat welke uiteindelijk de afhandeling deed. Ik had niet het idee dat die even vlot was. Zo was deze erg traag met het doorgeven dat onze scheiding was ingeschreven. Hierdoor vernam ik dit van een kennis in de supermarkt.

Brigitte

14-07-2019

Naam mediator: Suzanne Heussen

We hebben diverse mediators gesproken voor we tot een keuze kwamen. Hetgeen ons bij Suzanne meteen aansprak is de zorg om het goed te regelen voor onze kinderen. Haar hartelijkheid en duidelijkheid gaf vertrouwen. We hebben het convenant uiterst zorgvuldig vormgegeven en Suzanne volgde ons in de tijd die we hiervoor nodig hadden en versnelde mee, op het moment dat er een koophuis inzicht kwam. Met haar hartelijkheid en duidelijkheid heeft ze ons in dit moeilijke proces gesteund. Heel bijzonder. Dank je wel Suzanne.

J. uit: Poortugaal

08-07-2019

Naam mediator: Rogier van Pelt

Nadine uit: Dordrecht

08-07-2019

Naam mediator: Marion Bongers

Deze situatie is nooit leuk en hartstikke moeilijk, maar Marion heeft ons erg goed geholpen. Wij hebben erg veel aan haar gehad, om het voor ons en vooral voor de kinderen dit op een juiste manier te regelen! Ze is erg duidelijk in haar uitleg en heeft alle tijd voor ons genomen. Dit is een erg prettige ervaring. Daarbij was ze er ook voor onze kinderen, die in deze situatie op nummer 1 staan en het belangrijkste zijn voor ons. Hoe moeilijk dit ook allemaal is, wij zijn in dit proces erg goed begeleid!

uit: Maasdam

07-07-2019