Beoordelingen RentSlam.com

Vincent uit: WIBORGEILAND 190

7,3

Milan uit: Amsterdam

05-09-2018

Binnen 2 weken een heerlijk betaalbaar huis gevonden in de Baarsjes. Fantastisch dus.

Harro uit: Amsterdam

05-09-2018

Rentslam is een zeer eenduidige en effectieve service. De tijd die je bespaart met dit fijne algoritme zijn de kosten die je voor Rentslam betaalt, zeker waard!

Manon uit: Amsterdam

05-09-2018

Binnen een maand een huis gevonden! Zelfs persoonlijke tips van Peter, die heel betrokken was, gekregen. Supergoede service. Zij doen echt wat ze beloven.

Lieke uit: Amsterdam

14-07-2018

Het vinden van een appartement in Amsterdam is een ware uitputtingsstrijd, maar dankzij Rentslam hebben wij toch binnen 3 maanden precies gevonden waar wij naar op zoek waren.

Arseniy From: Amsterdam

14-07-2018
ja

Pieter uit: UIthoorn

10-07-2018

Heeft ons aan een huis geholpen!!!

Mihail From: Amsterdam

10-07-2018

I wasnt able to find a house via Rentslam, though I subscribed for 3-4 months in a row. I eventually found a house via friends. Despite that, I think your service is really good. Some sites, from which you send offers (ie. Vesteda) arent useful though. They dont work!!! Overall, best chance to find something in Amsterdam is via you guys. Keep working on becoming better and partnering with good providers of housing. If you are looking to expand your business in other cities/countries give me a buzz.

ja

Joe uit: Amsterdam

10-07-2018

Van alle die websites die alles beloven RENTSLAM is heel anders. Een persoonlijke aanpak met veel aandacht voor de klant. Nu heb ik een heel mooie appartement. Ik ben helemaal blij.