Beoordelingen Refresh matras

Mona uit: Amsterdam

24-09-2017

Gewichtsklasse: 50-60 kg

Lengte: 161 - 170 cm

Wat een fijn matras het slaapt comfortabel .
Een goede service tot in de slaapkamer .
Nou dat maak je niet vaak mee. We hoefden niet te sjouwen met het oude matras, want die nemen wij wel mee . Top service en top matrassen . Wij slapen heerlijk !

Dennis uit: Amsterdam

24-09-2017
9,8

Stevigheid matras: Firm

Gewichtsklasse: 90>

Lengte: 191 - 200 cm

De afspraak was zo gemaakt wanneer het ons uitkwam. We hadden altijd een tweepersoons matras . Maar dit is de ideale oplossing , mijn vrouw de soft en ik de harde variant . De matrassen worden tot in de slaapkamer gebracht en netjes neergelegd .
Het oude matras wordt keurig meegenomen .
En uiteindelijk gaat het om de kwaliteit en die is bijzonder goed. De matrassen houden hun vorm en liggen heerlijk. Kortom heerlijk slaapcomfprt voor een mooie prijs. En ideaal dat je de toplaag kunt vervangen indien nodig.

Elise uit: Amsterdam

03-03-2017

Lengte: 171 - 180 cm

Erg fijn matras. Ik slaap er heerlijk op. Het ziet er ook nog eens mooi afgewerkt uit. Het idee dat ik later een nieuw bovenmatras kan bestellen spreekt mij ook aan. Bezorging was top geregeld. Ik woon op de vierde verdieping, daar werd het netjes gebracht en geïnstalleerd. Aanrader!

Robert uit: Amsterdam

27-02-2017

Stevigheid matras: Firm

Gewichtsklasse: 90>

Lengte: 171 - 180 cm

Dolgelukkig met mijn nieuwe matras! Ligt en slaapt heerlijk. Een echte aanrader! Verder waren de service en levering ook top, snel en een fijne ervaring.

Liesbeth uit: Culemborg

11-02-2017

Gewichtsklasse: 71-80 kg

Lengte: 171 - 180 cm

Slaapt prima eerst een ruime week geslapen op een medium matras deze wel
Geruild voor soft. Heerlijke matras!

Carola uit: Amsterdam

24-01-2017

Lengte: 161 - 170 cm

Voor mij was het soft niet soft genoeg. Daarom retour. Maar het hele idee van alleen de kern verwisselen, dus beter voor millieu, is natuurlijk supergoed. En dat het matras voor mij niet zacht genoeg is vind ik erg jammer. Voor de rest een dikke 10.

Marieke uit: Maarsen

13-01-2017

Lengte: 171 - 180 cm

We hebben 2 losse Refresh matrassen voor ons 2 persoons bed. Mijn man heeft een medium comfortmatras en ik heb een soft. Beiden slapen we heerlijk op deze nieuwe Refresh matrassen. Keurig thuisbezorgd en geinstalleerd op ons bed en de oude matrassen gingen mee retour. Echt goede en vriendelijke service. En over een paar jaar vervangen we de comfortmatrassen voor schone nieuwe. Echt goed dit concept!.

Frederique L uit: Hilversum

30-12-2016

Gewichtsklasse: 71-80 kg

Lengte: 181 - 190 cm

Ik sta al ergens op de site met een review van mijn kinderen, die allebei proefslaper waren voor de refresh matrassen. Ik vind het zo slim dat je de bovenkant de van de matrassen gewoon in de wasmachine kan doen als er een ongelukje gebeurt. Beide kinderen slapen beter en langer (!) sinds ze een nieuwe (soft) matras van refresh hebben. Nou, toen wou ik er zelf dus ook een verse matras. Maar een nieuw bed en nieuwe matras is nu gewoon te duur, dus daarom heb ik een nieuwe refresh matras (180x210) op mijn oude boxspring onderkant gelegd. En het slaapt heerlijk. Zonder spleet in het midden. De zijkant van de refresh matras is wel een andere kleur dan mijn oude boxspring, maar met een vers onderlaken van Dekbediscounter.nl (je moet dan wel de 27 cm hoog bestellen!) zie je de zijkant van de refresh matras niet meer en is het weer een geheel. De bezorgservice kwam in het weekend op een moment dat het mij paste en stuurde een half uur van te voren nog een SMSje zodat ik niet thuis hoefde te blijven wachten. De bezorgers waren heel vriendelijk, sjouwen het zware ding mijn slaapkamer in en namen de verpakking en mijn oude matrassen meteen weer mee. Lekker, meteen alles weg. Ik geloof dat ik 30 dagen tijd heb om te ruilen, maar deze matras krijgen ze nooit meer terug ;-) Ons huis slaapt weer lekker. Ik kan deze matrassen echt van harte aanbevelen.

Jordi uit: Eindhoven

27-12-2016

Gewichtsklasse: 81-90 kg

Lengte: 171 - 180 cm

Snelle levering waarbij goed werd aangegeven hoe laat ze zouden langskomen. Matras werd ingelegd en klaar voor gebruik.

Matras slaapt heerlijk en fijn om te weten dat vervanging van de toplaag mogelijk is!

Florine uit: Den haag

22-12-2016

Gewichtsklasse: 41-50 kg

Lengte: 161 - 170 cm

Ik ben er onwijs blij mee en misschien nog wel het meest blij met de service. Ik slaap heerlijk, heb geen pijntjes en word uitgerust wakker.