Beoordelingen Reekers Tuinmachines

• Gebruiksgemak 8,8

stijn

19-10-2017

Gekocht via: webshop

Ervaring met de producten: Zitmaai machines

Positieve ervaring:
zeer keurige en nette levering van stiga zitmaaier, fijn contact!

Leo uit: Hellendoorn

17-10-2017
1,9

Ervaring met de producten: Kettingzagen

Negatieve ervaring:
Ik bracht mijn kettingzaag binnen de garantietijd voor reparatie. Ik was de bon kwijt en omdat de baas er niet was zouden ze overleggen of het nog kon voor garantie.
Later bleek het niet te kunnen en toen ik de zaag dan maar weer wilde ophalen om hem zelf te repareren bleek dat ik onderzoekskosten moest betalen voor onderzoek waar ik geen opdracht voor gegeven had. Ik was wel bereid het onderdeel te betalen, dat ze uit zich zelf ook al hadden besteld zodat ik dit er zelf in kon zetten. Ze bleven moeilijk doen en uiteindelijk kon ik de zaag in onderdelen mee krijgen zonder het reparatieonderdeel. Ik dacht dat ze service leverden dus was ik wel bereid meer te betalen want goedkoop zijn ze niet. Hier kom ik dus nooit meer terug!

19-08-2017
8,2

Ervaring met de producten: Loopmaai machine

Betreft het: Occassions

Positieve ervaring:
Prettige communicatie en flexibele snelle levering

Webshop niet geheel up-to-date

Jan uit: Almelo

19-08-2017
9,5

Gekocht via: winkel

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger, Zitmaai machines, Kettingzagen, Overige

Betreft het: Nieuwe producten, Occassions, Service

Positieve ervaring:
Ik ben al jaren klant en wordt altijd zeer goed geholpen. Het is soms wel heel druk (maar dat is ook alleen maar goed denk ik dan) en soms moet je daarom even wachten voordat je te woord wordt gestaan. Maar er is genoeg te zien in de showroom dus het is zeker geen straf om daar rond te lopen.

e

06-12-2016

Ik ben: vaste klant

Ik heb beoordeeld als: zakelijke klant

Gekocht via: winkel

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger, Zitmaai machines, Kettingzagen, Motorzeisen, Bosmaaiers

Jacob uit: Almkerk

21-11-2016

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger

Positieve ervaring:
Klantvriendelijk, snelle levering en goed advies

Geen

Wim uit: Stompetoren

29-09-2016
9,6

Ervaring met de producten: Loopmaai machine

Positieve ervaring:
Meerdere keren een nieuwe machine gekocht. Alles door Reekers perfect geregeld, vlotte levering en prima communicatie en advies alvorens je iets aankoopt. Je wordt ook nog eens gewoon teruggebeld.

Lubertha uit: Heerde

29-09-2016

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger

Positieve ervaring:
Wij hadden in eerste instantie het verkeerde artikel besteld,na een telefoontje was het in orde.

Frans uit: Almelo

10-07-2016

Gekocht via: winkel

Ervaring met de producten: Automower/Robotmaaier, Bladblazer/ bladzuiger, Zitmaai machines, Heggenscharen en heggensnoeiers, Kettingzagen

Betreft het: Nieuwe producten, Occassions, Service

Positieve ervaring:
Heb meerdere machines gekocht meestal van de top merken. Dat is ook hun advies en daar hebben ze gelijk in dan heb je ieder geval een machine die doet. Heb vorig jaar een robotmaaier gekocht deze deed het niet meer. Dit hebben ze snel verholpen ze hebben er nieuwe software op gezet en een app. op mijn telefoon nu doet hij het nog beter dan vorig jaar.

Ep uit: Klazienaveen

23-06-2016
6,1

Ervaring met de producten: Bladblazer/ bladzuiger, Loopmaai machine

Betreft het: Nieuwe producten, Occassions

Negatieve ervaring:
Het is bij Reekers altijd hetzelfde liedje. Ik ben een aantal keren geweest en de laatste keer was net als de eerste keer, altijd wachten wachten en nog eens wachten. Is hij eindelijk bij je dan gaat de telefoon weer en kun je weer wachten.
Geeft over de telefoon bepaalde verwachtingen en in de zaak wordt het verhaal anders.
De laatste keer was het natuurlijk weer wachten en toen was ik het zat en ben weggegaan. Kwam hij mij nog na en zei min of meer geïrriteerd ook nog dat hij altijd zoveel tijd in mij gestoken had. Als hij dan een kerel was geweest had ie sorry gezegd en geprobeerd het netjes op te lossen.
Ik heb nu een stokheggenschaar en een gewone elektrische heggenschaar en een uitschuifbare heggenschaar elders gekocht. En volgend seizoen koop ik ook de robotmaaier ergens anders.