Beoordelingen Rederij Succes

• Vaargebied 9,0

Winifred

22-05-2017

Uw ervaring:
Familiefeestje over de vecht en naar Pampus. Groot succes! Voor jong en oud bijzonder plezierig. Heerlijke lunch aan boord, ruimte genoeg voor 21 man binnen en buiten, terras en aan dek. Vriendelijke bediening, prettige kapitein, alles goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

Margret

06-05-2017

Uw ervaring:
rederij succes heeft heel goed geluisterd naar onze wensen en hebben door de geleverde service (boot, diner, programma en gezelligheid) de familie, van jong tot oud, daarmee een onvergetelijke dag bezorgd.

JH

29-04-2017
9,7

Locatie van het programma: Sleepboot Norway

Uw ervaring:
In een woord: super! Qua voorbereiding en uitvoering.

Peter

18-04-2017

Uw ervaring:
Een goed verzorgde en leerzame dag voor jong en oud. De ontvangst en bediening was hartelijk.
Kortom zeer goed verzorgd

Marco van den Brink

14-11-2016

Uw ervaring:
super gezellig en goed eten en drinken

08-11-2016

Uw ervaring:
Ondanks regenachtig weer hebben we een leuke, mooie en relaxte vaartocht gemaakt

Jos

24-10-2016

Uw ervaring:
Wij hebben enorm genoten van de boottocht, zowel de verwarmde ruimte als het vriendelijke en flexibele personeel hebben wij gewaardeerd. Hartelijk dank voor deze mooie ervaring en met vriendelijke groet, Jos & Martin Nelissen.

Caroline

27-09-2016
7,8

Uw ervaring:
Ons jaarlijkse bedrijfsuitje met werknemers en hun partners is een groot succes geweest! Heerlijk informeel borrelen en bbq-en op het voordek van de boot. Als verrassing rib boot-varen wat echt een belevenis was. Vriendelijke bediening en schipper (s). Kortom een zeer geslaagde middag/avond.

Henk

24-09-2016

Uw ervaring:
Geweldige avond gehad met 40 gasten ter gelegenheid van ons 25-jarig huwelijk. Ze dachten met ons mee, zowel vooraf, tijdens en na afloop. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, zelfs last minute op ons verzoek nog vegetarisch eten voor een gast gemaakt. En, wat wij Chouffebier liefhebbers geweldig vonden, ze hadden vat Chouffe bier geregeld en voor zeer schappelijke prijs per glas geschonken. Erg leuke route gevaren en ik weet niet hoe ze het hadden geregeld, maar we hadden ook nog prachtig weer. Dank jullie voor onvergetelijk feest. Caroline en Henk

Willem

09-09-2016
8,2

Locatie van het programma: Sleepboot Norway

Uw ervaring:
Geweldig schip. Leuke service. Mooie tocht gemaakt over IJ en via Nieuwendam naar westelijk havengebied.