Beoordelingen Rederij Succes

• Vaargebied 9,0

Cees-Jan

29-10-2017

Uw ervaring:
Super leuk, een prachtige dag naar Pampus. Wat een gastvrij team!

Ko

30-09-2017
8,5

Uw ervaring:
Uitstekende bemanning en goede catering

Ab

19-09-2017

Uw ervaring:
Allen maar tienen? Ja en ruimschoots verdiend! Alles was perfect. De locatie, de vaartocht en zelfs voor het prachtige weer was gezorgd.
Wij organiseren al heel lang een jaarlijkse 'versierde' borrel voor een select aantal vrienden, maar in al die jaren (meer dan 30) hebben we nog nooit zo veel enthousiaste reacties gehad in de dagen erna. Dat is volledig te danken aan Arie en Jolanda en de wijze waarop zij alles voorbereidden en uitvoerden. Niets dan lof en als het mogelijk was een 11 te geven hadden we dat zeker gedaan!

A.

13-09-2017
9,8

Uw ervaring:
Hele flexibele en leuke club, we hebben we 3x de route gewijzigd maar was allemaal geen probleem, vrolijke schipper, goede bediening, uitstekende catering, en een leuk schip ook, mooie klassieke uitstraling en behoorlijk ruim. Zeker aan te bevelen!

Profiel B.V.

12-09-2017

Uw ervaring:
We hebben een hartstikke leuke vaartocht gehad. Mooie boot, goede catering en vriendelijke mensen.
Het RIB-varen was ook super geregeld en echt een spectaculaire ervaring. We hadden wel erg geluk met het weer, de zon scheen volop en dat heeft natuurlijk ook veel invloed.

Ruud

11-09-2017

Uw ervaring:
De vaartocht over de Eem met het mooie salonschip "Succes" was een onvergetelijk onderdeel van onze jaarlijkse familie-dag, mede dankzij de prettige bediening en niet te vergeten, het weer, dat tegen de verwachting in toch redelijk goed uitpakte. Ik raad deze rederij dan ook van Harte aan !

John

06-09-2017

Uw ervaring:
Plezierig personeel, kapitein beantwoorde alle vragen en was flexibel kwa vaarroute.
Kortom een mooie dag gehad met succes.

Carla

31-07-2017

Uw ervaring:
We hebben rondje Muiden Amsterdam gedaan. Voorbereiding prima. Genodigde met enige beperking kon komen proberen of de boot voldoende toegankelijk was en werd met alle respect en vriendelijkheid bejegend. Vaartocht was fantastisch. Catering prima. Complimenten voor de bediening : vriendelijk , alert en niet opdringerig. Het oordeel van de gasten was unaniem geweldig, we hebben genoten.

Sandra

26-07-2017

Uw ervaring:
Hele prettige samenwerking in de voorbereiding, waarbij pro-actief door Rederij succes naar het weer en de betreffende activiteit werd gekeken.
De boot zelf is een hele mooie boot, met een vriendelijke/gezellige crew

Rob

24-07-2017
9,8

Uw ervaring:
Ter gelegenheid van mijn 80ste verjaardag met 21 gasten genoten van de vaartocht van Amsterdam via Pampus naar Muiden met een voortreffelijk verzorgde lunch aan boord. Een leuke bemanning en alles klopte. In een woord geweldig!!!