Beoordelingen Rederij Succes

• Vaargebied 9,0

Sandra

26-07-2017

Uw ervaring:
Hele prettige samenwerking in de voorbereiding, waarbij pro-actief door Rederij succes naar het weer en de betreffende activiteit werd gekeken.
De boot zelf is een hele mooie boot, met een vriendelijke/gezellige crew

Rob

24-07-2017
9,8

Uw ervaring:
Ter gelegenheid van mijn 80ste verjaardag met 21 gasten genoten van de vaartocht van Amsterdam via Pampus naar Muiden met een voortreffelijk verzorgde lunch aan boord. Een leuke bemanning en alles klopte. In een woord geweldig!!!

Lissesche Societeit

14-07-2017

Uw ervaring:
U heeft het gewoon keurig gedaan. Bij de prijsafspraken kwamen we er goed uit. De verzorging en de uitvoering waren van een hoog niveau. De dames van de bediening en Nico hebben er alles aan gedaan om het de gasten naar de zin te maken. Persoonlijk vond ik het buffet niet top maar echte klachten heb ik daarover niet ontvangen.Het rapportcijfer van gemiddeld een 8 hebt u zonder meer verdiend.

Ingrid

12-07-2017

Locatie van het programma: Luxe Sloep 2-12 personen

Uw ervaring:
Mooie vaartocht over De Eem, genieten van het heerlijke weer en de goede catering! BBQ op locatie Grote Melm was ook heerlijk, en allemaal fantastisch verzorgd!

Arjan

27-06-2017

Uw ervaring:
Prima vaartocht! We hadden een mooie tocht over de Vecht voor een familie-uitje (verjaardag grootmoeder met al haar kinderen en kleinkinderen). Onderweg werden we goed verzorgd met drankjes en hapjes en er was een heerlijke bbq.
Erg mooie boot met kleine details zoals verse bloemetjes in vazen, aangestoken kaarsjes en een kroonluchter in het ruim.
Tot slot een uitstekende, vriendelijke bediening.
Een dikke 10 van ons!

W.H.

12-06-2017

Uw ervaring:
We hebben er van genoten en onze gasten ook!
Enige minpunt is de bereikbarheid vooral als je van ver komt. Voor ons zelf was het ook wat moeilijk omdat de ingang anders was dan de vorige keer.

Andjali

02-06-2017

Uw ervaring:
Het is met Succes geregeld door Rederij Succes. Wij hadden een werkuitje geregeld en dit was van zeer goede service. Seizoen buffet was top! Zeker een aanrader. Wij hebben nu weer een vaarttocht geboekt en nu met BBQ party all in XL.

Thro

29-05-2017

Uw ervaring:
Wij hebben een mooie vaartocht gehad en alles was goed geregeld. Iedereen heeft enorm genoten dus zeer geslaagd

Winifred

22-05-2017

Uw ervaring:
Familiefeestje over de vecht en naar Pampus. Groot succes! Voor jong en oud bijzonder plezierig. Heerlijke lunch aan boord, ruimte genoeg voor 21 man binnen en buiten, terras en aan dek. Vriendelijke bediening, prettige kapitein, alles goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

Margret

06-05-2017

Uw ervaring:
rederij succes heeft heel goed geluisterd naar onze wensen en hebben door de geleverde service (boot, diner, programma en gezelligheid) de familie, van jong tot oud, daarmee een onvergetelijke dag bezorgd.