Beoordelingen Rederij Succes

R

03-07-2018
9,7

Uw ervaring:
Wat een prachtige tocht hebben wij gemaakt!
De voorbereiding, het contact: zeer plezierig, alles was bespreekbaar. Heel tevreden!

Inge

20-06-2018

Locatie van het programma: Sleepboot Norway

Uw ervaring:
Wij hadden t.g.v. ons 50 jarig huwelijks jubileum met 10 personen een geweldige vaartocht vanuit Bunschoten over Eem met hapjes en drankjes. De eigenaren waren allerhartelijkst en betrokken. De catering was prima. Wij kunnen redelijk Succes bij iedereen aanbevelen. Dank Jolanda en Arie!!

Jessica

19-06-2018

Uw ervaring:
contact verliep wat moeizaam, verder was alles uitstekend geregeld.

Wendy en Aart Jan

29-05-2018

Uw ervaring:
Afgelopen zaterdag 26 mei hebben wij met salonschip 'de Succes' een prachtige dag gehad voor ons 'Kroonfeest'.
De vriendelijkheid en gastvrijheid hebben onze dag tot een groot succes gemaakt waar we nog lang van mogen genieten en op kunnen terug kijken.
We zagen onze gasten genieten en we hadden natuurlijk ontzettend veel geluk met het weer.

Kortom het was een groot 'SUCCES' !

En mochten we in de toekomst ooit nog willen varen, dan komen we zeker bij jullie terug.

Maike en Michel

22-05-2018

Uw ervaring:
We hebben een absoluut droomhuwelijksfeest beleefd op de buitenlocatie en later op het salonschip De Succes! Communicatie en contact met Rederij Succes in de voorbereidingen verliepen vlekkeloos en altijd positief/constructief. Op de dag zelf konden we gerust alles uit handen geven en volop genieten van ons feest. Ontzettend bedankt, nogmaals!!!

Jacobiene

22-05-2018

Uw ervaring:
We hebben ter gelegenheid van het 60-jarig huwelijk van mijn ouders een prachtige tocht gemaakt over het IJmeer. Met een flexibele schipper, vlotte bediening, lekkere lunch, drankjes en goed verzorgde hapjes. Zelfs voor mooi weer was gezorgd. Aanrader en een uitstekende prijs-kwaliteit!

Kees

04-05-2018
8,5

Uw ervaring:
Prima tocht voor ons jubileumfeest. Prachtige boot.
Zeer klantvriendelijke kapitein & assistentes.

anne

26-04-2018

Alles perfect in orde!!

Cees-Jan

29-10-2017

Uw ervaring:
Super leuk, een prachtige dag naar Pampus. Wat een gastvrij team!

Ko

30-09-2017
8,5

Uw ervaring:
Uitstekende bemanning en goede catering