Beoordelingen Recreatiepark TerSpegelt

Jasper

07-05-2019

Het was een eindje rijden, maar zeker de moeite waard. We werden erg vriendelijk en enthousiast ontvangen. Wat ons erg opviel was de positieve sfeer in het hele park en bij alle mensen die wij aan het werk gezien hebben. Dit werkt door op de gasten. Zelfs de weinige regels die er zijn zijn positief geformuleerd.
Het park zag er netjes uit en het zwembad met overdekt strand was voor onze kinderen heel erg leuk. Wij komen vast nog eens terug. Ook om de BMX baan te proberen.

Nicole uit: Tilburg

03-05-2019

Erg leuke camping waar veel te doen is...ook qua activiteiten die aangeboden worden.
Net sanitair. Leuk zwembad met binnenstrand.

Connie uit: Etten-Leur

27-04-2019

Heerlijk weekend genoten van een super mooie outback comfort lodge voorzien van alle gemakken. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt, zoveel te doen dat de vakantie eigenlijk te kort was. Super service van het personeel bij vragen, die werden direct opgelost. Zelfs de vergeten spullen zijn nagestuurd. Wij kijken uit naar een volgende vakantie op deze leuke camping!!

Da uit: Oskam

26-04-2019

Erg leuk park, wij zaten in een lodge tent echt aan te raden!

Myranda uit: Esch

26-04-2019

Wat hebben wij afgelopen week genoten op deze camping. Bij aankomst waren we blij verrast met onze accommodatie, geweldige Lakeview Lodge aan het water. En met een heerlijk zonnetje aan de lucht was het genieten in onze loungebak op het terras van onze lodge. De kinderen hebben zich de hele week vermaakt bij diverse leuke activiteiten die op de camping georganiseerd werden. Uiteraard werd er ook gezwommen in het Sterrenstrand Bad en een keer getokkeld van de tokkelbaan. Kortom; een fantastische korte break in onze meivakantie; onze kids hebben genoten en wij dus ook!! Ga duimen voor een gratis verblijf; ben nu al benieuwd naar hun gezichten als we kunnen vertellen dat we deze gave prijs gewonnen hebben.

Terspegelt; bedankt voor jullie gastvrijheid en prachtige camping, we komen zeker terug (met/of zonder prijs ;).

Manon uit: Maasticht

22-04-2019

We hebben in een woord genoten in de bosvilla van recreatiepark Terspegelt.dit is een toplocatie!

Marlies uit: Eygelshoven

23-11-2018

Hele mooie en fijne camping. Kan echt geen minpuntje vinden. Alles bij de hand ook als je eens geen zin hebt om te koken. Restaurant, snackbar alles prima. Eerdere jaren altijd naar Frankrijk in het najaar maar nu een maand op Terspegelt in september en heel goed bevallen. Ook een mooie omgeving fijn om te fietsen. Volgend jaar komen wij beslist weer terug.

thea uit: beilen

23-10-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad, met voor de kineren veel te doen, ze hebben zich geen moment verveeld en wij als ouder zijnde genieten dan ook. Klasse.

Simone uit: Oirschot

22-10-2018

Prachtige plekken, rust, ruimte, heerlijk eten en overal leuke behulpzame medewerkers. Kortom: top

M uit: Den Bosch

16-10-2018

Super camping!! Alles super schoon. Kinderen hebben zich geen moment verveeld. Personeel helpt je bij alles, echt top!!