Beoordelingen Recreatiepark TerSpegelt

thea uit: beilen

23-10-2018

We hebben een fantastische vakantie gehad, met voor de kineren veel te doen, ze hebben zich geen moment verveeld en wij als ouder zijnde genieten dan ook. Klasse.

Simone uit: Oirschot

22-10-2018

Prachtige plekken, rust, ruimte, heerlijk eten en overal leuke behulpzame medewerkers. Kortom: top

M uit: Den Bosch

16-10-2018

Super camping!! Alles super schoon. Kinderen hebben zich geen moment verveeld. Personeel helpt je bij alles, echt top!!

Joris uit: Brecht-België

14-10-2018

We zijn met 2 van onze kleinkinderen (3 jaar) een midweek op vakantie geweest op de camping. De 2 meisjes zijn vol over het verblijf van 4 dagen (oktober 2018).
Een prachtig campingpark met ruime plaatsen, met een gevoel van openheid en mooi uitzicht op de vijver(s). Ook de activiteiten spreken de kinderen aan: zwembad, sterrenstrand, speeltuin, resto, kabouterpad,...
Proficiat, een mooie familiecamping, we komen zeker nog eens terug en bevelen de camping zeker aan bij onze familie en kennissen.

Marie-louise uit: Vught

10-10-2018

Wij hebben in het weekend van 5-6-7-8 okt ons jaarlijkse opa en oma weekend gehouden met 2 opa`s en twee oma`s en 12 kleinkinderen. We zaten in de waterlodge en wat waren die schoon en comfortabel. We hebben altijd een dropping op vrijdagavond en dan de medewerking van het personeel om ons het nummer van de nachtbewaker te geven zodat we na de dropping door de achterpoort weer binnen konden. Dan de vriendelijkheid bij de receptie en in het zwembad een en al lof over de badmeesters.Er wordt apart koffie gezet voor ons omdat de automaat kapot was en wij er al geld in gegooid hadden en het restaurant gesloten was. De kinderen hebben ontzettend genoten van het zwembad voor elke leeftijd is er vertier. Onze kleinkinderen waren tussen de 3 en 14 jaar en voor allemaal was er volop te genieten van crossbaan tot speeltuin, tokkelbaan noem maar op. Toen gevraagd werd waar gaan we volgend jaar opa en oma weekend houden was het uit alle kelen ........HIER NAAR TOE. Dus wij en de kids hebben er nu al weer zin in.
Jullie zijn echt een top camping onze complimenten!!

Marielle uit: Best

09-10-2018

Wij hebben dit jaar ons jaarlijks Opa&oma weekend gereserveerd in 2 waterlodges op camping Ter Spegelt. Wij gaan nu voor de 6de keer samen met onze 6 kleinkinderen en mijn zus, zwager en hun 6 kleinkinderen. Van vrijdag tot zondagavond een weekend weg. Ieder jaar staat het weekend in het teken van een door ons zelf bedacht thema. Dit jaar was het thema "Rijk van Nederland". Vooraf zijn we, na een aantal jaren op dezelfde plek te hebben gezeten, naar iets anders gaan zoeken en de waterlodges op Ter Spegelt gaan bekijken. Wij waren meteen erg enthousiast over zowel de prachtige tenten als de ligging van de tenten. Maar ook over het mooie zwembad. We hebben daarop meteen besloten te reserveren. Wat hadden we weer geluk met het weer, de kinderen waren enthousiast over de crossbaan die vlak achter de tenten ligt, en alle speelruimte rondom. Ook het zwembad was bij de kids een groot succes. Wat wij zeker willen vermelden is de vriendelijke en gastvrije benadering van het personeel. Alles bij elkaar heeft het weekend fantastisch gemaakt. Volgend jaar komen we zeker terug.

Team uit: Balen

08-10-2018

We hebben genoten van ons weekend in de verandachalet, de papa’S met de kids onder een stralende zon, kort bij de speeltuin, ontbijten, middag en avondeten op het gras wandeling rond de plas,.... sterrenstrand en zwembad, kortom alles wat er nodig was ook de zon

Familie uit: Sassenheim

08-10-2018

Onze eerste vakantie op Terspegelt met onze dochter was echt Top!! We hadden een LoungeCabin geboekt. Maar bij aankomst was het zeer koud en dan vooral de nachten.
We zijn de volgende dag naar de receptie gegaan de situatie uitgelegd, ik kan alleen maar zeggen wat een top service! We werden direct omgeboekt naar een andere accommodatie.

We hebben echt een fantastische vakantie beleefd! Zoveel leuke activiteiten en speelgelegenheid. Wij als ouders hebben ook echt een ontspannen vakantie gehad.

Wij zijn verkocht aan deze recreatiepark.

G uit: Monster

04-10-2018

Zoals al beschreven in totaal oordeel (10) hebben wij en de kinderen (weekenden) gedurende 3 weken in de maand september een super vakantie gehad. Ondanks het na-seizoen was er veel te doen (activiteiten) en alles open ,wat op veel parken anders is! Het onderhoud van het park is zeer netjes, ook de voorzieningen in goede staat en schoon(wc op park zelf etc.!!) De klantvriendelijkheid van het personeel was zeer fijn en gaf je het gevoel gewaardeerd te zijn als gast.
De kinderen willen alweer terug! Dit zegt genoeg over het park!

Cees uit: Nieuwegein

01-10-2018

Fijne camping met vriendelijke medewerkers. Ruim gesorteerde winkel.

Wij komen in 2019 terug.