Beoordelingen Recreatiepark TerSpegelt

Bertus uit: Abbenbroek

08-07-2018

Wij genieten al 5 jaar van de camping en soms 2 x per jaar.de plaatsen zijn geweldig van alle gemakken voorzien top,de vriendelijkheid van het personeel is super de behulpzaamheid enz. de winkel is ook super even vriendelijk en ook van alles voorzien.nee voor ons geen andere camping meer. Meer dan super vinden wij de camping,wij kunnen geen min punten aan geven.

Leon uit: Best

07-07-2018

Zeer vriendelijk ontvangst (en vertrek). Nette verzorgde camping, goed onderhouden, fijne zeer complete winkel, goed sanitair, mooi zwemmen spelen en vissen. Ga zo door.

RS uit: Ridderkerk

06-07-2018

Een outbacklodge gehuurd voor 2,5 week en deze was boven verwachting. Mooi ingericht en het zag er allemaal netjes uit. Er is veel te doen op de camping voor kinderen van alle leeftijden en er is een leuk recreatieprogramma. De camping wordt goed onderhouden en alles (toiletgebouwen, speeltuinen e.d.) ziet er heel netjes uit. Goede service ook! Wij hebben voor volgende zomer al weer geboekt!

Kim uit: Alkmaar

06-07-2018

Wij hebben 5 dagen in een veranda challet verbleven en we zijn zeer tevreden over zowel het challet als het park. Het ziet er netjes en schoon uit en er is genoeg te beleven! Enige minpuntje vond ik het eten in het familie restaurant, de service was goed maar de kwaliteit van het eten viel tegen.
Wij hadden de mazzel dat het prachtig weer was de hele week en hebben genoten van de mooie meren met strand. Maar ook met minder mooi weer is er genoeg te doen! Wij komen zeker nog eens terug.

Renee uit: Utrecht

01-07-2018

Fantastisch park met veel speelmogelijkheden voor kinderen. Ons veranda chalet was schoon en nieuw en had aan prachtige ligging: aan een speelveldje zodat de kinderen lekker konden spelen en wij ze van een afstandje in de gaten konden houden. De mensen die bij ter Spegelt werken zijn erg welkomend en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Ingrid uit: Rijnsburg

01-07-2018

Mooie, grote camping waar genoeg te doen is voor jong en oud. Vooral de meertjes op de camping zijn fantastisch!

Robert uit: Breda

28-05-2018

arie uit: katwijk aan zee

23-05-2018

grandioos.Gaan al 25 jaar met heel het gezin een weekeind weg; eerst met schoon ouders ,nu met ons gezin.Hebben nog nooit zo.een prachtige villa en tuin gezien,Strand; zwembad,speelaccomodatie,s in een woord geweldig.ps.excuus voor mijn gebrekkige schrijf stijl kan pas computeren. hartelijke groeten van.de familie Ouwehand hopelijk gouw tot ziens.

ge

n

Anja uit: Mariahout

22-05-2018

Heerlijke plek waar wij en onze kinderen echt vakantie kunnen vieren, top uitvinding de app zodat de kinderen zelf kunnen zien wat er te doen is. Veel vriendelijk personeel.

Edda uit: Venlo

18-05-2018

Erg fijne vakantie voor kinderen. Leuk animatie programma en pump track is super