Beoordelingen Recreatiecentrum Zevenkampse Ring

• Klantvriendelijkheid 8,3

Gienus uit: Rotterdam

22-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

Voor het eerst gedaan. Erg leuk gevonden. Ga ik vaker doen. Bewegen is goed voor ons allemaal

angelique uit: capelle ad ijssel

29-10-2017

Ervaring met: Aquasporten

Ik zwem er 3/4 x in de week aquafit/jog noem maar op vrijdagochtend ook erg gezellig klantvriendelijk! Goede sfeer
Gisteren samen met mijn zoon naar halloweendisco geweest met leuke muziek griezels en prachtige lazerlichten mijn zoon heeft erg genoten ! Moet zeggen dat de DJ erg goed was heb dat nog nooit meegemaakt in n zwembad zo n leuke sfeer ! Supper gedaan zeg!! Ook de badmeesters die heel gaaf verkleed waren en dat incl patat n heel feestje!! En dat voor dat geld supper!!
De hokjes en wc s zijn heel schoon! En t zwembad glimde echt fris! Supper ik beveel dit zwembad aan iedereen!! Ik heb t er erg naar mn zin en niets is teveel klasse!! Tot gauw!
Mvg angelique visser

Emma uit: Rotterdam

04-10-2017
5,7

Ervaring met: Zwemles

Punt 1) School zwemles is niet eerlijk. Een kind dat al een A en B diploma heeft kan via school in 2 jaar (ongeveer 40 zwemlessen) niet zijn / haar C diploma halen. Maar als er apart extra wordt betaald dan ineens wel.
Punt 2) De medewerkers komen wel aardig over maar weten niet welke sporten er gegeven worden. En kunnen geen duidelijke en logische antwoorden geven maar praten eromheen om je snel af te schepen.
Jammer genoeg is er geen alternatief in de buurt.

S uit: Rotterdam

02-09-2017

Yvonne uit: Capelle aan den IJssel

29-08-2017

Ervaring met: Ouder/kind zwemmen

Het was ontzettend leuk om te zwemmen met m'n dochtertje. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. M'n dochtertje heeft er ook echt van genoten.

Agnieszka uit: Rotterdam

19-06-2017

Axel uit: Rotterdam

31-05-2017
6,7

Ervaring met: Zwemles

De zwemlessen laten te wensen over. Ik hoor hier veel klachten over! Veel mensen zijn overgestapt naar een ander zwembad, een gemis, jammer. Duur van de 1e 3 badjes is erg lang. De persoonlijke begeleiding is soms ver te zoeken (niet elke badmeester) en dat vind ik wel zorgwekkend.

E. uit: Capelle aan den IJssel

30-05-2017