Beoordelingen Recreatiecentrum Zevenkampse Ring

Wesley uit: Rotterdam

16-11-2018
1,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

De zwarte pieten foto's met gouden oorringen, kroeshaar, rode lippen zijn discreminerende eigenschappen. Hebben jullie dit niet door? Ik kom dan ook niet meer bij jullie.

Najiha uit: Rotterdam

14-10-2018
4,3

Ervaring met: Zwemles

Zeer slechte ervaring met zwemles kind. Vooral ontevreden over de duur. Badmeesters en badjuffen zijn vriendelijk. Echter de duur om een zwemdiploma A te halen is zeer lang. Mijn zoontje zit nu inmiddels bijna 10 maanden op zwemles en zit nog maar in badje 3a van de 5. Afzwemmen nog lang niet in het zicht. Dus al die tijd is mijn kind nog niet waterveilig!!!!
Veel wisseling van zwemdocenten op de zaterdag. Totaal geen kennis over een kindje of weten welke aandacht een kindje nodig heeft. Het zogenaamde volgssysteem per kind wordt vaak niet ingevuld.
Ik heb al de keus gemaakt om mijn jongste zeker niet op de zevenkampse ring te zetten voor zwemles.

Sander uit: Rotterdam

06-09-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Klein maar fijn, voor ieder wat wils.

Ronald en Lydia uit: Rotterdam

29-03-2018

Ervaring met: Senioren zwemmen

Al 35 jaar frequente bezoekers van uw complex.
Zwemles,recreatief,baantjes zwemmen nu op Zondagmorgen brrr.
Altijd vriendelijke ontvangst,ook wordt aandacht besteed aan op of aanmerkingen,mbt het zwembad.
Kortom,helemaal top.

Gienus uit: Rotterdam

22-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

Voor het eerst gedaan. Erg leuk gevonden. Ga ik vaker doen. Bewegen is goed voor ons allemaal

angelique uit: capelle ad ijssel

29-10-2017

Ervaring met: Aquasporten

Ik zwem er 3/4 x in de week aquafit/jog noem maar op vrijdagochtend ook erg gezellig klantvriendelijk! Goede sfeer
Gisteren samen met mijn zoon naar halloweendisco geweest met leuke muziek griezels en prachtige lazerlichten mijn zoon heeft erg genoten ! Moet zeggen dat de DJ erg goed was heb dat nog nooit meegemaakt in n zwembad zo n leuke sfeer ! Supper gedaan zeg!! Ook de badmeesters die heel gaaf verkleed waren en dat incl patat n heel feestje!! En dat voor dat geld supper!!
De hokjes en wc s zijn heel schoon! En t zwembad glimde echt fris! Supper ik beveel dit zwembad aan iedereen!! Ik heb t er erg naar mn zin en niets is teveel klasse!! Tot gauw!
Mvg angelique visser

Emma uit: Rotterdam

04-10-2017
5,7

Ervaring met: Zwemles

Punt 1) School zwemles is niet eerlijk. Een kind dat al een A en B diploma heeft kan via school in 2 jaar (ongeveer 40 zwemlessen) niet zijn / haar C diploma halen. Maar als er apart extra wordt betaald dan ineens wel.
Punt 2) De medewerkers komen wel aardig over maar weten niet welke sporten er gegeven worden. En kunnen geen duidelijke en logische antwoorden geven maar praten eromheen om je snel af te schepen.
Jammer genoeg is er geen alternatief in de buurt.

S uit: Rotterdam

16-09-2017