Beoordelingen Recreatiecentrum D'r Pool

noella uit: heerlen

24-07-2018
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

wij werden door personeel heletijd in de gaten te houden vind het een paar raciste dat je niet eens een grapje kan maken of te dicht bij elkaar zitten dat je drie x word aangesproken beveel dit aan helemaal niemand aan vooral als j buitenlands bent aangezien een paar kaaskoppen lekker het zwembadje gevuld met nederlanders! racisten zijn jullie niets meer of minder bahbah. ;

R uit: Kerkrade

08-05-2018
1,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Vaak is er geen 'toezicht' maar als je dan in een bad gaat zitten omdat het banen zwemmen in het kleine koude bad te vol is om er op een normale manier te zwemmen en het grote koude bad een les wordt gevolgd moet je ineens eruit omdat er dan geen 'toezicht' is?! Staat een beetje haaks op elkaar en bovendien als we nu iets deden wat totaal niet door de beugel kan, kan ik het me nog voorstellen of dat er kinderen bij betrokken waren ja absoluut totaal mijn mening. Maar 2 volwassen mensen in de 30 even op een trapje zit te wachten totdat het bad wat minder vol Is zodat wij ook op een normale manier kunnen zwemmen worden we weg gestuurd! Wij begrijpen die mevrouw volkomen ze doet ook alleen haar werk. Maar de organisatie die het organiseerd kan beter een opfriscursus gebruiken!

En dan nog het ergste! Te bang zijn om echt 1 min eerder de mensen na binnen willen laten en echt puntje precies om 19:30 de mensen willen helpen terwijl we ons nog moesten omkleden voor 2 uurtjes zwemmen plus volle mep betalen voor een bad dat gedateerd is?!! Douches die je niet kan afsluiten, leuke jeugdigen die het deurtje open trekken en jij daar in je poedele-noedele staat. Schandalig!!! Hoezo klantonvriendelijk? Wij komen niet meer!!!

M uit: SCHINVELD

14-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

p uit: heerlen

30-09-2017
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

kom al jaren op dinsdag , altijd fijn gezwommen

Piet uit: Kerkrade

31-08-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

eind aug tm okt is op de woensdag gedeelte verhuurd, vaak is de stoomcabine ook defect.. Maar wel de volle mep betalen?!! Heel vaak is het zwemmen ZONDER toezicht.. En een badjuffrouw met lang haar heel erg onvriendelijk tegen de klanten EN personeel.

Dennis uit: Kerkrade

01-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuke zwembad, wel verouderd, maar voor baantjes trekken is het super! Betaalbare prijs.

m uit: kerkrade

03-02-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Jammer dat op zaterdag maar zo kort kan worden gezwommen voor de volle prijs to de tijd en prijs van zondag staat dit totaal,niet in vergelijking. Wij komen graag in dr pool,ik zelf al vanaf de opening en nu met de kinderen. Het zwembad is schoon en netjes en het personeel vriendelijk.

K uit: Kerkrade

22-01-2017
4,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het zwembad heeft zijn beste jaren wel gehad. In de tijd dat ik klein was was het zwembad toegankelijker. Zaterdag en Zondag geopend van 10:00 tot 16:00 Uur. Nu betaal je voor de Zaterdag (2 Uurtjes) het zelfde als voor de Zondag (5 Uurtjes) zwemmen. Daarnaast is het personeel erg onvriendelijk! Geen aanrader.

Pascal uit: Landgraaf

03-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wij komen regelmatig met onze dochter voor het recreatiezwemmen en dit is altijd prettig en ontspannend.

Jan uit: Heerlen

15-10-2016

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik heb er jarenlang gezwommen op woensdag en dat beviel erg goed. Misschien dat ik het weer ga doen.