Beoordelingen Recreatiecentrum D'r Pool

p uit: heerlen

30-09-2017
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

kom al jaren op dinsdag , altijd fijn gezwommen

Piet uit: Kerkrade

31-08-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

eind aug tm okt is op de woensdag gedeelte verhuurd, vaak is de stoomcabine ook defect.. Maar wel de volle mep betalen?!! Heel vaak is het zwemmen ZONDER toezicht.. En een badjuffrouw met lang haar heel erg onvriendelijk tegen de klanten EN personeel.

Dennis uit: Kerkrade

01-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuke zwembad, wel verouderd, maar voor baantjes trekken is het super! Betaalbare prijs.

m uit: kerkrade

03-02-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Jammer dat op zaterdag maar zo kort kan worden gezwommen voor de volle prijs to de tijd en prijs van zondag staat dit totaal,niet in vergelijking. Wij komen graag in dr pool,ik zelf al vanaf de opening en nu met de kinderen. Het zwembad is schoon en netjes en het personeel vriendelijk.

K uit: Kerkrade

22-01-2017
4,3

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Het zwembad heeft zijn beste jaren wel gehad. In de tijd dat ik klein was was het zwembad toegankelijker. Zaterdag en Zondag geopend van 10:00 tot 16:00 Uur. Nu betaal je voor de Zaterdag (2 Uurtjes) het zelfde als voor de Zondag (5 Uurtjes) zwemmen. Daarnaast is het personeel erg onvriendelijk! Geen aanrader.

Pascal uit: Landgraaf

03-01-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Wij komen regelmatig met onze dochter voor het recreatiezwemmen en dit is altijd prettig en ontspannend.

Jan uit: Heerlen

15-10-2016

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Ik heb er jarenlang gezwommen op woensdag en dat beviel erg goed. Misschien dat ik het weer ga doen.