Beoordelingen Recreatiecentrum D'r Pool

Melanie uit: Heerlen

08-11-2018
1,7

Ervaring met: Zwemles

Eindelijk had onze dochter haar c diploma gehaald en dan mocht ze op zeemeermin zwemmen gebeld geregeld met onze werkdiensten dat onze dochter geen lesje kon missen. Bellen we het zwembad op met je mededeling ja onze dochter komt zeemeermin zwemmen.....ze verheugede zich enorm ze kon er niet van slapen.... krijgen we op de dag dat het zwemmen was, te horen "och sorry foutje van de planning het zeemeermin zwemmen begint over 2 weken" dit is echt niet leuk!!!!!!
Als je info vraagt iedereen verteld wat anders.....

Alexandra uit: HEERLEN

06-11-2018
5,0

Ervaring met: Aquasporten

Vraag gesteld over het deelnemen aan Aqua Vitaal. Jammer genoeg maar ik voelde me niet echt welkom ivm de jongere leeftijd dan de andere deelnemers. De dame aan de telefoon klonk niet enthousiast en niet geïnteresseerd in het geven van informatie.

Tommie uit: Kerkrade

23-10-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

1,5 uur recreatief zwemmen op woensdag kost evenveel als 5 uur zwemmen op zondag! En dan mag ik ook pas om half 8 omkleden... Weer 10 minuten ervanaf. Buiten dat, het personeel is ook niet vriendelijk te noemen. En daar wil ik het graag bij laten.

noella uit: heerlen

24-07-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

wij werden door personeel heletijd in de gaten te houden vind het een paar raciste dat je niet eens een grapje kan maken of te dicht bij elkaar zitten dat je drie x word aangesproken beveel dit aan helemaal niemand aan vooral als j buitenlands bent aangezien een paar kaaskoppen lekker het zwembadje gevuld met nederlanders! racisten zijn jullie niets meer of minder bahbah. ;

R uit: Kerkrade

08-05-2018

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Vaak is er geen 'toezicht' maar als je dan in een bad gaat zitten omdat het banen zwemmen in het kleine koude bad te vol is om er op een normale manier te zwemmen en het grote koude bad een les wordt gevolgd moet je ineens eruit omdat er dan geen 'toezicht' is?! Staat een beetje haaks op elkaar en bovendien als we nu iets deden wat totaal niet door de beugel kan, kan ik het me nog voorstellen of dat er kinderen bij betrokken waren ja absoluut totaal mijn mening. Maar 2 volwassen mensen in de 30 even op een trapje zit te wachten totdat het bad wat minder vol Is zodat wij ook op een normale manier kunnen zwemmen worden we weg gestuurd! Wij begrijpen die mevrouw volkomen ze doet ook alleen haar werk. Maar de organisatie die het organiseerd kan beter een opfriscursus gebruiken!

En dan nog het ergste! Te bang zijn om echt 1 min eerder de mensen na binnen willen laten en echt puntje precies om 19:30 de mensen willen helpen terwijl we ons nog moesten omkleden voor 2 uurtjes zwemmen plus volle mep betalen voor een bad dat gedateerd is?!! Douches die je niet kan afsluiten, leuke jeugdigen die het deurtje open trekken en jij daar in je poedele-noedele staat. Schandalig!!! Hoezo klantonvriendelijk? Wij komen niet meer!!!

M uit: SCHINVELD

14-11-2017

Ervaring met: Aquasporten

p uit: heerlen

30-09-2017
7,0

Ervaring met: Recreatief zwemmen

kom al jaren op dinsdag , altijd fijn gezwommen

Piet uit: Kerkrade

31-08-2017
6,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

eind aug tm okt is op de woensdag gedeelte verhuurd, vaak is de stoomcabine ook defect.. Maar wel de volle mep betalen?!! Heel vaak is het zwemmen ZONDER toezicht.. En een badjuffrouw met lang haar heel erg onvriendelijk tegen de klanten EN personeel.

Dennis uit: Kerkrade

01-08-2017

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Leuke zwembad, wel verouderd, maar voor baantjes trekken is het super! Betaalbare prijs.

m uit: kerkrade

03-02-2017
7,7

Ervaring met: Recreatief zwemmen

Jammer dat op zaterdag maar zo kort kan worden gezwommen voor de volle prijs to de tijd en prijs van zondag staat dit totaal,niet in vergelijking. Wij komen graag in dr pool,ik zelf al vanaf de opening en nu met de kinderen. Het zwembad is schoon en netjes en het personeel vriendelijk.