Beoordelingen Rechtnet

• Persoonlijke benadering 8,2

Albert

22-10-2017

Positieve ervaring:
Ben zeer tevreden en al snel resultaat, jullie hebben er druk achter gezet zodat de debiteur toch heeft betaald.
Nogmaals dank.

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Weinig communicatie geweest over het verloop van de zaak en dat er contact is geweest met de debiteur door bv mail of telefonisch. maar verder ZEER TEVREDEN.

Geert Uit: Venlo

01-10-2017
6,6

Zakelijk, goede adviezen, deskundig

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Als ik er niet om vraag komt er alleen info over stand van zaken, als de tegenpartij een voorstel doet en er een reactie van mij noodzakelijk is. U zou met uw klanten een veel betere band krijgen als u regelmatig per mail ontwikkelingen door geeft. U doet vermoedelijk veel acties, maar als klant krijg ik geen idee wat u allemaal voor mij gedaan hebt.

Hugo Uit: Brussel

27-09-2017

Positieve ervaring:
In de grote dingen van de wereld was mijn probleem klein maar voor mij groot en urgent. Mevrouw Mr C. Verhagen begreep dit meteen en heeft mij geweldig geholpen zonder daarvoor zelfs tijd te rekenen. Een 10 in een enquete geef ik nooit, ook hier niet, maar de cijfers in deze enquete mogen als een 10 gelezen worden. Erg bedankt!

Jac. Uit: Helmond

09-09-2017

direct,resoluut en daadkrachting
Wij zijn bijzonder tevreden met de aanpak.

Marijke

04-09-2017

Positieve ervaring:
vlotte afhandeling,en volledige betaling.

Yang way Uit: Rotterdam

31-08-2017

Positieve ervaring:
Dankzij hun professionele brief , bezwaarschrift naar de OM. Heb ik mijn rijbewijs teruggekregen en uiteinde zonder rijontzegging behouden!!!
Heel erg bedankt RechtNet.
Ik vertrek nu naar huis in de auto ,weg van de rechtbank, met een geldboete :)

Thijs Uit: Amsterdam

04-05-2017

Alexander Uit: Venlo

02-05-2017

Positieve ervaring:
Incasso ingediend en binnen een paar dagen was het bedrag al binnen. Al bij diverse collega,s aangegeven. Aanrader.

Arjan Uit: Heerhugowaard

28-04-2017

Positieve ervaring:
Het incasso-traject is bij mij perfect verlopen. RechtNet gaat erg vriendelijk met haar klanten om.

Chantal Uit: Best

28-04-2017
9,9

Positieve ervaring:
De advocaten en juridisch medewerkers zijn bijzonder deskundig. Tevens ben ik altijd zeer goed geholpen door de secretaresse. Kantoor gaat direct actief aan de slag voor je, en brengt (in mijn geval) de zaak tot een goed einde!