Beoordelingen Rechtnet

• Snelheid van handelen 8,8
  • Persoonlijke benadering 8,4

boukje Uit: Frederiksoord

Positieve ervaring:
Perfect. Geruststellend vanaf het allereerste telefoongesprek, betrouwbaar en beschaafd. Omdat ik veel zzp-ers in mijn werkomgeving heb die vaak met dezelfde soort problemen tobben als ik deed zal ik jullie in voorkomende gevallen graag aanbevelen.

Wessel Uit: Utrecht

Positieve ervaring:
Kwestie is binnen een ongelooflijk korte periode opgelost! Ik beveel RechtNet zeker aan. Ze hebben zeker verstand van zaken!

Ga zo door RechtNet!

Lisa Uit: Zwolle

Positieve ervaring:
Goede service, klantvriendelijkheid en alles word snel voor je geregeld. Ik raad iedereen RechtNet Advocaten aan!

Femke

04-10-2018
9,8

Positieve ervaring:
Goed bereikbaar, goede communicatie, top incassobureau voor mij als kleine ondernemer.

Ludwig Uit: buren

19-09-2018

Mariska Uit: Heemstede

10-08-2018

Positieve ervaring:
Ik ben Mariska, en ik heb een Zon en Beauty studio en ben met een ex in een juridisch konflikt gekomen en wij kwamen er niet uit , ik had van de andere partij nog tegoeden staan, maar die heeft hij steeds ontkend. ik heb toen de vordering uit handen gegeven aanRechtnet ( gevonden via internet) omdat zij daar aangaven dat ze direct handelen en geen hele lange procedures aangaan, dus dat moest het zijn ( aangezien het geschil met de ander al vanaf 2012 bezig is.. Rechtnet heeft mijn zaak aangenomen, ik heb alle informatie naar hen doorgestuurd, Zij hebben vrij snel daarna beslag laten leggen op eigenlijk bijna alles wat voor hem nodig is, bankzaken, belasting en bedrijfs auto. De andere partij heeft dus een rechtzaak tegen ons aangespannen om die beslagen eraf te krijgen, dat is dus mislukt.de advokaat die ik kreeg toegewezen was de heer C.Vink en hij heeft in de rechtzaak direct alles dat er speelt naar voren gebracht, en we hebben gewonnen..... ik heb al eerde rechtzaken gehad, en me vaak laten vetregenwoordigen door advokaten die ik ken, maar daar nooit goed uitgekomen, nu heb ik via internet iemand gezocht die me zou kunnen helpen en Rechtnet en de heer C.Vink hebben mijn stoutste dromen over ons rechtnet totaal omgedraaid... ik ben dus ook zeer tervreden over de werkwijze van Rechtnet en zou deheer C. Vink van harte aanbevelen aan iedereen... uit een oprecht hart... Bedankt meneer Vink .

Mariska Feitsma

Eventuele verbeterpunten/ tips:
geen verbeterpunten, maar als je er, net als ik niets van weet of begrijpt... laat ze maar gaan, zij weten hoe het werkt..

Danny

10-08-2018

Positieve ervaring:
Ik geef deze beoordeling alszijnde 'tegenstander' van de cliƫnte van Rechtnet. De manier van benadering naar ons toe is geweldig! Wat daardoor veel doeltreffender werkt. Rechtnet laat blijken dat ze iedereen met respect behandelen en geen mens meer of minder is dan ieder ander. Hier kunnen heel veel mensen en bedrijven een groot voorbeeld aan nemen

Martijn Uit: Den Haag

11-07-2018

Positieve ervaring:
Na uitzetten binnen 30 minuten contact en direct goed gesprek waarin alles duidelijk gecommuniceerd is.
Rest afwikkeling ook uitstekend, constant op de hoogte gehouden en goed advies.

nvt

Claire Uit: Rotterdam

26-06-2018

Positieve ervaring:
Twee incasso's uit handen gegeven omdat de klanten gewoonweg niet betaalden. Binnen respectievelijk 2 en vier dagen stond het op de rekening. Dit neemt een hoop werk en ergernis uit handen.

Yolanda Uit: Rotterdam

25-06-2018
9,5

Positieve ervaring:
Wat een verademing. Dossier wat ik al een tijd op mijn bureau had liggen en waar ik mij aan ergerde, binnen 2 dagen op mijn rekening gestort. Erg blij mee. Dit scheelt een hoop ergernis.

Eventuele verbeterpunten/ tips:
Ik heb wel geworsteld met de nieuwe manier van aanleveren. Gelukkig wordt dit direct persoonlijk opgepakt en kun je alles in een aparte mail nog sturen.