Beoordelingen Rebelsport

• Prijs/ kwaliteit 7,6

Tijn uit: Huizen

02-09-2018

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Goeie sfeer, fijne ruimtes en gezellig

Quim uit: Huizen

27-01-2018

Ik maak het meest gebruik van: Zwembad

Prima lessen met docenten die hun leerlingen kennen en hen professioneel begeleiden. De communicatie kan nog iets verbeteren b.v. bij het aanmelden van Anne-Lynn ging het bij de receptie nogal rommelig en bij de overstap van Quim naar zwemles was er een foutje in de planning van de docenten.
Ik weet niet of het mogelijk is, maar als in het zwembad een deel van het chloor vervangen kan worden door zout dan zou ik dat erg op prijs stellen.

Tamara uit: Huizen

Leeftijdscategorie lid: 41-50 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Zwembad

Ik maak van zowel het zwembad en de fitness ongeveer evenveel gebruik

Nienke uit: Eemnes

7,6

Ik maak het meest gebruik van: Zwembad

We zijn net pas gestart met de zwemlessen van mijn jongste dochter. De ontvangst bij de eerste les door Tommie en het praatje van Helen heb ik als zeer prettig en duidelijk ervaren.
Ook de meiden bij de receptie zijn klantvriendelijk en toegankelijk voor vragen.
Het enige minpunt wat ik vooralsnog heb is dat de kleedkamer erg vol is door de wisseling van de lessen. Nat en droog loopt door elkaar en iedereen loopt elkaar in de weg. Een oplossing voor dit punt heb ik echter niet, want kleedkamer groter maken wordt weer zo’n ding ;-)

Jenny uit: Huizen

8,5

Leeftijdscategorie lid: 70 jaar en ouder

Ik maak het meest gebruik van: Team/groepslessen

Een gezellige sportschool met vele mogelijkheden.

Maaike uit: Blaricum

Ik maak het meest gebruik van: Zwembad

Vandaag gaan de meisjes voor de 3e keer zwemmen en ze hebben het enorm naar hun zin. Dat is het allerbelangrijkste

Fatima uit: Blaricum

24-01-2018
7,9

Leeftijdscategorie lid: 31-40 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

-er is een brede aanbieding van verschillende sportactiviteiten, leuk!
-fijne trainers/begeleiders, heb zelf ervaring met Daniël en Nathan
-de kinderopvang op vrijdag ervaar ik als erg prettig, jammer dat dit maar één keer per week is.
-Welness is echt een extraatje, ik vind het fijn dat er een damesdag is. Wel erg jammer dat dames in bikini hier geen gebruik van kunnen maken.
-wanneer er in de algemene fitness ruimte groepslessen worden gegeven wordt je als lid die niet mee doet beperkt in het sporten, jammer! Zie dit liever anders gezien de sportschool over voldoende ruimtes beschikt waarin groepslessen gegeven kunnen worden.
-soms mis ik informatie op de site bij een groepsles. Denk aan bootcamp, wat is de afstand die gelopen wordt, is dit voor beginners of gevorderde etc.

S. uit: Huizen

8,2

Hayat uit: Blaricum

Leeftijdscategorie lid: 31-40 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Fitness

Ik voel me thuis bij Rebel, de medewerkers en mede sporters zijn erg vriendelijk. Ik kan rustig mijn gang gaan, maar als ik ergens advies/hulp bij nodig heb is er bijna altijd iemand in de buurt.

Als de wellness op vrouwendag ook toegankelijk wordt voor dames in badkleding/slip ben ik helemaal tevreden.

Inez uit: Huizen

Leeftijdscategorie lid: 21-30 jaar

Ik maak het meest gebruik van: Team/groepslessen

prima, ben nog steeds erg tevreden en heb het erg naar mijn zin