Beoordelingen Ready to school

• Deskundigheid 8,5
  • Prijs / kwaliteit verhouding 7,8

Steffie uit: Tilburg

25-06-2018

De docenten die je hielpen waren super lief en aardig, en zij konden op alles antwoorden

Isa uit: Tilburg

25-06-2018

Door lenteschool snapte ik wiskunde veel beter en kon ik veel meer vragen stellen.

Rachel uit: Tilburg

24-06-2018
6,0

Slecht, kom daar om iets te leren en te oefenen wat ik niet snap. Krijg ik iemand van mijn eigen leeftijd (17 jaar) voor me neus die het zelf ook niet snapt. En als we opdrachten moeten maken samen schrijft xe zelf de uitwerkingen erop voor wij de kans krijgen om na te denken.

Caitlin uit: Tilburg

21-06-2018
6,0

N.V.T.

Tom uit: Tilburg

20-06-2018

Ondanks de redelijk lange dag vond ik het toch een leuke dag. En natuurlijk super tof dat ik geslaagd ben met dank aan Ready to School

Amarah uit: Tilburg

7,0

Het was erg goed georganiseerd en ik vond het lesmateriaal erg fijn.

Femke uit: Tilburg

7,0

Goede uitleg alleen laat de leerlingen eerst wat vragen stellen over wat ze moeilijk vinden en doe dan de opgaven die er op lijken niet een vraag en dan bespreken of zo iets in die richting. Maar voor de rest goed.

M uit: Tilburg

19-06-2018

Veel geleerd en geoefend, aardige leerkrachten en diploma is binnen

Jasmijn uit: Oisterwijk

19-06-2018

Ik vond het fijn hoe het werd uitgelegd en het bijbehorende boekje was erg handig.

Tatum uit: Tilburg

19-06-2018

Wij hebben erg goede ervaringen met RTS, zaken worden snel opgepikt en op maat aangeboden. Wanneer er iets fout gaat (wat logisch is als 2 kinderen al jaren naar RTS gaan) dan word dit professioneel en keurig opgelost.