Beoordelingen Qurrent

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,8

Jeroen uit: Heino

18-10-2017
1,5

Ervaring: Vandaag 2x 10 minuten aan de lijn gehangen om te bellen met Qurrent. Uiteindelijk maar opgehangen. Wanneer je ook belt krijg je steeds te horen dat het best druk is bij Qurrent. Vind echt niet normaal dat je zolang moet wachten voordat je iemand aan de lijn kan krijgen.

Hannie uit: Hasselt

17-10-2017
4,0

Ervaring: 13 september ons om laten praten om klant te worden bij Qurrent, werd ons wind tegoed belooft, een FEYEROORD SHIRT krijgen. en onze BOETE die wij bij ENGIE volgens de verkoper niet hadden omdat het bij ENGIE om contract verlenning ging. zou anders door QURRENT worden overgenomen. NIETS VAN DIT ALLES IN NAGEKOMEN DOOR QURRENT, MOETEN ZELF DE BOETE VAN 250,- EURO BETALEN , VOELEN ONS ZEER OPGELICHT DUS MENSEN STAP NIET OVER.

Edwin uit: Katwijk

13-10-2017
1,0

Ervaring: Niet overstappen krijg je een boete 250 euro om dat je te laat was om te annuleren

michel uit: apeldoorn

11-10-2017
5,3

Ervaring: zeer zeer slecht.
voor de mensen die willen overstappen?
lees goed de kleine lettertjes, het verschil tussen jaarnota en eindnota is een groot verschil.
als je vergoeding terug wil krijgen?

geen windtegoed.
geen vergoeding.
dus geen welkomstcadeau.

Stenn uit: Breda

08-10-2017
1,2

Ervaring: Na een gesprek gehad hebbende met een verkoper hebben wij besloten toch geen klant te worden, dit heb ik zowel telefonisch als per email dorgegeven, toch vind qurrent het nodig mij een contract toe te sturen.
Ik wil helemaal geen klant worden bij jullie en al helemaal niet meer als ik op zo'n manier behandeld word.

Marcel uit: Nijmegen

03-10-2017
5,0

Ervaring: weekend van september op october geen internet of gas gehad, omdat mijn Samsung Mobile uit stond. Net na 3 weken opname in CWZ Ziekenhuis ivm Darm, nier, lever, maag, afwerking eten algemeen, en hartfalen. Zal maar niet over stress beginnen, danwel vergoeding als u niet gaat zeuren zal wel door Samsung komen, of omdat ik ook nog in eens na 51 jaar dom ben geworden.
Eventueel contact tijdens kantooruren, kantooruren bij ons via nummer. Lekker gemaakt met teruggave van vorig jaar geen invloed?. Bij mij alleen in via mijn secretaresse. Ja ken haar. Of is ineens verhuurder na al jaren in gebreken, renovatie start 2015. al sinds 2005 ziek, 2016 Jicht, nu hart, 2017. Gehoopt dat just nu wel bij zenuwen bleef.

Lammert uit: Fluitenberg

02-10-2017
8,5

Coby uit: Rotterdam

01-10-2017

Thekla uit: Hoofddorp

30-09-2017

Ervaring: Ik vind het goed dat er groen gas en gecompenseerd gas wordt aangeboden. Bij het afsluiten van het contract kregen we voor zowel gas en stroom een apart contract toegestuurd met stickers etc. Dit had vanmij niet gehoeven en zie ik juist als milieuvervuiling. Tevens konden de contracten per emai gedeeld worden, eventueel met optie om het per post nog op te sturen. De contracten konden ook samen in 1 envelop.

Adrie uit: Bergambacht

30-09-2017