Beoordelingen Qurrent

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,7

Eduard uit: IJlst

13-09-2018
1,2

Ervaring: Bij mijn moeder zijn 2 mensen aan de deur geweest die mijn moeder een contract bij Qurrent hebben aangesmeerd. Mijn moeder is na een herseninfarct zelf niet instaat om dit goed te kunnen doen. ik (haar zoon) beheer al 1,5 jaar haar financiën e.d. Ik kwam er pas achter nadat het 1ste termijn bedrag werd afgeschreven. Dit was ruim €30,- meer dan de kosten bij Greenchoice waren. Ik heb contact opgenomen met Qurrent en de situatie uitgelegd. Echter er is geen begrip voor de situatie! Keihard en onverbiddelijk kom ik niet van dit aangesmeerde contract af! Ik heb bewijzen gestuurd van een bankvolmacht en een algemene volmacht. Qurrent wil ook nog even een doktersverklaring dat mijn moeder daadwerkelijk die herseninfarct heeft gehad! Een schande! werkelijk een schande! Nog een bijkomend feit is dat Qurrent greenchoice wordt! Mijn moeder zat bij greenchoice en wordt dus weer greenchoice. Met dat verschil dat ze een boel kosten en een boel stress verder is! Dit bericht gaat ook naar Tros Radar.

Jennifer uit: Hoogvliet rotterdam

20-08-2018
1,6

Ervaring: Oh oh qurrent, nou hebben jullie t gedaan hoor..

Laten we bij t begin beginnen, 2 jongens aan de deur, van qurrent, heeele mooie praatjes! Jullie zouden de boete vergoeden die we zouden krijgen als we (vroegtijdig) zouden overstappen naar jullie! Top! Dacht ik dan.. nee hoor, aap komt uit de mauw, het wordt verrekend met je eindafrekening. Prima dacht ik. Wat blijkt nou, jullie hebben mij voor de helft te weinig in geschat dus ik zou helemaal niks terug krijgen bij eindafrekening, nee dat wordt dokken! Makkelijk natuurlijk om dán de boete te vergoeden. Maargoed he? Had ik de kleine lettertjes maar moeten lezen.

Zit je dan, als versgebakken gezinnetje met enorme financiele moeilijkheden sinds maart.
Meerdere malen met jullie geprobeerd tot een oplossing te komen. Niks noppes nada! Enige wat ik aan de lijn krijg zijn ongeïnteresseerde standaard klantadviseurs ( vraag me af waar jullie die werven ook, is niet heel veel soeps namelijk) ondertussen een schuld van 600 euro die wij ( natuurlijk door eigen schuld, geen inkomen, geen uitkering, door de gemeente van kast naar muur gestuurd, je kent t wel, of ja waarschijnlijk niet) maargoed, die moeten wij maar even in 1 keer betalen en anders sturen jullie het door naar een incasso bureau. Nou top hoor jongens top! Heeerlijke service! Dus zo gaan jullie met de klanten om, nou ik weet genoeg! Ben blij dat ik lekker weg bij jullie ben en stuur die incasso maar door hoor. 1 ding is zeker, ik zal jullie ten alle tijden zeer zeker afraden bij een ieder die er om vraagt. Totaaaal geen medeleven, geen gezamelijke oplossingen, geen steun, geen fatsoen. Echt schaam jullie kapot. Één klant minder en ik beloof niet de laatste 🤫😉

antoon uit: waalwijk

19-08-2018
9,9

Gijs uit: Amsterdam

18-08-2018
1,0

Ervaring: Helaas geen coöperatie, maar een ordinair bedrijf met megalomane directeur met Feyenoord skybox.

inge uit: zutphen

17-08-2018
1,0

Ervaring: Mid-2017 op straat aangesproken en toegestemd in overstappen, aangezien wij graag zo Groen mogelijk zijn. Overstap zou geregeld worden door Qurrent. Na zomervakantie bleek dat er geen overstap was geweest, onze oude (en huidige) provider was gewoon doorbetaald. Navraag bij Qurrent leverde niets op, geen duidelijkheid en zeker geen hulp om alsnog over te stappen. Ik heb het maar zo gelaten, zo graag wilde ik nu ook weer geen klant zijn van Qurrent.. Januari 2018: een rekening voor augustus 2017. Gebeld om verduidelijking, en bezwaar. Na uitleg doorgeschakeld naar de financiele afdeling, waar een medewerkster het gesprek opent met: 'zo, ik hoor dat u niet wilt betalen?'.. Uiteindelijk is beloofd dat zou worden uitgezocht hoe het zat. Deze belofte is in de volgende maanden nog 2x gedaan, echter de enige terugkoppeling die wij steeds kregen van Qurrent was een betalingsherinnering, vervolgens dreigen met incasso, en tenslotte (terwijl ik alweer in afwachting was van een mail of telefoontje met informatie) inderdaad 40 euro incassokosten. Overigens bleek herhaaldelijk dat intern geen aantekeningen waren gemaakt van gesprekken. Het incassobureau heeft uiteindelijk gelukkig helder gekregen hoe eea in elkaar zat, en ook gezorgd voor een jaarafrekening die ik mijn huidige provider kon overleggen. Wel moet ik nu de incassokosten betalen. Dit heeft alles bij elkaar veel stress opgeleverd. Onvoorstelbaar hoe een bedrijf zo kan functioneren. Als alles 'goed' gaat kan ik me voorstellen dat je als klant tevreden bent, echter service en communicatie zijn cruciaal als er vragen ontstaan.

Peter uit: Zwolle

17-08-2018
7,0

Ervaring: Vanaf 2016 klant.
13 juli 2018 mijn meterstanden doorgegeven en vandaag 17 augustus 2018 nog steeds geen eindafrekening over de periode juli 2017-juli 2018. Onnavolgbaar en irritant. Waarom duurt dit zolang - de mond vol van 'je eigen meterstanden per dag bijhouden' en dan duurt het minimaal 5 weken (en optellend) voordat een simpele jaarrekening wordt opgesteld.

Heleen uit: Almere

16-08-2018
1,0

Ervaring: Ik ben bij Qurrent gegaan omdatvik dacht dat de initiatiefnemers oprecht begaan waren met het milieu. Toen ze hoofdsponsor werden van Feyenoord, was uk diep teleurgesteld. Waarom mochten wij, de leden van hun zogenaamde coöperatie, niet meebeslissen? Ik zie niets milieuvriendelijks aan een voetbalclub. Nu heb ik bericht gehad dat Qurrent wordt overgenomen door Greenchoice. De eigenaars van Qurrent hebben dus goed verdiend aan de onnozelaars die voor hun bedrijf kozen uit idealistische overwegingen. Ik ga weg bij.Qurrent.

J.W. uit: Almere

10-08-2018
4,3

Ervaring: Colporeur is langs geweest bij mijn schoonzuster (weduwe van 82 jaar) en heeft haar een 3-jarig contract laten tekenen bij Qurrent. Mijn schoonzuster is stokdoof verstaat en begrijpt de helft niet en was dus een makkelijk prooi.
Ik kwam hierachter toen de bedenktermij al was verstreken.
Heb contact opgenomen met de klantenservice ( erg moeilijk bereikbaar) hoe ik van dit contract af kon komen evt op een coulante wijze. Volgens de voorwaarden zou dit een boete betekenen van 250 Euro. Wat coulance betreft moest zij overleg plegen en zou ze mij terugbellen. Na 2 dagen nog niets gehoord.
Vervolgens weer gebeld met medewerker klantenservice.
Deze kon hier niets over vinden? Vroeg mij het emailadres van mijn schoonzuster volgens hem was het emailadres nl onjuist. Dit kan echter niet want ze had wel degelijk een email ontvangen met een bevestiging en de contravtvoorwaarden.
Na het lezen van reviews over Qurrent ben ik echter helemaal klaar met dit bedrijf. Voel me aan het lijntje gehouden en wil van dit contract af voordat ze op 14 aug 218 gaan leveren.

Voor de volledigheid klantnummer is 288344

Henk uit: Amsterdam

09-08-2018
4,4

Ervaring: De organisatie is erg rommelig. We werden beticht van het niet betalen van een factuur en ondanks meerdere malen een betalingsbewijs te sturen dreigde Qurrent alsnog met afsluiting. Er kon tijdens dit proces niets worden toegezegd telefonisch en op de mail wordt zeer traag gereageerd. Wij zijn er klaar mee en stappen over naar de concurentie...

Patrick uit: Leiden

05-08-2018