Beoordelingen Qurrent

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,7

Laura uit: Enschede

25-05-2018
1,1

Ervaring: Een maand geleden kreeg ik een verkoper aan de deur. Normaal gesproken ga ik er nooit op in. Deze jongeman was erg vlot en had een mooi verhaal. Ik besloot (tot mijn grote spijt) toch zijn verhaal aan te horen. Qurrent had namelijk een actie. Als feynoord zou winnen kreeg je een jaar lang gratis stroom. Opzich een mooie actie maar ik zat nog minimaal 7 maanden vast aan mijn contract met nuon. Geen probleem zei deze meneer. Als jij besluit naar qurrent te gaan dan kan dat op de dag dat jou contract met nuon afloopt en geld de actie nog steeds. Geen overstap boete dus. Ik vroeg deze meneer nog " je neemt me niet in de maling hea"? Nee mevrouw. Het word allemaal voor u geregeld. Geen extra kosten. U contract met qurrent gaat in op de datum dat het contract met nuon afloopt. Vandaag kijk ik op mijn rekening en is er geld afgetrokken door qurrent. 7 maanden te vroeg. Ik bel naar de klantenservice en hebben ze de verkeerde datum op het contract gezet. Waardoor ik de overstapboete van nuon zelf kan betalen. Ze gaven toe dat het hun fout was maar konden niks voor me betekenen. Ronduit schofterig dit!! Beweerden ze ook nog dat ik een drie jarig contract had terwijl dit absoluut niet waar is. Uiteindelijk een 1 jarig contract, en een boete van nuon. Jullie worden bedankt. Wanneer het kan stap ik meteen weer over en ik wil iedereen adviseren meteen de deur dicht te gooien als het om qurrent gaat want je word opgelicht.

Marcel uit: Rhoon

22-05-2018
5,3

Ervaring: Vorig jaar kwam er iemand langs de deur om te vragen of ik interesse had om over te stappen naar Qurrent.
Ik zou dan het Feyenoord shirt, wind te goed krijgen en de volledige overstapboete (250,00) terug krijgen. De verkoper zei dat dit een eenmalige actie was, omdat Qurrent de hoofdsponseor van Feyenoord was geworden, dus dat je het Feyenoordshirt/windtegoed en de overstapboete betaald zou worden. Dit vond ik toen wel een interssant voorstel, omdat ik eerst niet wilde overstappen. Dit had te maken met het feit dat ik net een nieuw contract met Eneco had afgesloten en de overstapboete dus 250,00 betrof. Ik heb dit onder deze omstandigheden het aanbod geaccepteerd. Later heb ik met Qurrent gebeld wanneer de overstapboete aan mij betaald zou worden en is toen gezegd dat dit met de jaarnota verrekend zou worden, nu heb ik net de jaarnota ontvangen en tot mijn verbazing staat de overstapboete niet op de jaarnota. Voor mij is dit toch veel geld en de een van de reden om over te stappen. Als Qurrent niet de overstapboete zou betalen, had ik nooit zijn overgestapt omdat ik net een nieuw contract met Eneco was aangegaan.

Bert uit: Veenendaal

18-05-2018
1,0

Ervaring: Nooit meer Qurrent!!
Wat een administrative slecht georganiseerde organisatie is dat. De helpdesk is zeer slecht bereikbaar en wat ze beloven komen ze niet na. Zowel schriftelijk al telefonisch niet. De een zegt "a" en later zegt een ander "b". DRAMA

Pauline uit: Haarlem

11-05-2018

Ervaring: Prima tevrwden

r

05-05-2018
4,4

Ervaring: sponsoring feijenoord is tegen afspraken in

Jos uit: Doetinchem

04-05-2018
7,3

Ervaring: Tot nu toe goed, zou wel meer inzicht willen in de prijs die ik netto gas betaal

Gerrit uit: Hardenberg

04-05-2018

Lennert uit: Rotterdam

24-04-2018
3,3

Ervaring: Communiceert slecht/niet.
Is niet in staat technische problemen mbt app en het mijn-energie platform op te lossen.

p uit: purmerend

21-04-2018
n.v.t.

Ervaring: 1 jaar gratis als feyenoord wint ( denk dat az wint maar buiten dat) verbryik van 1 la
mpje pet dag zeker...lees de voorwaarden is...wst een oplichters

Johanna uit: 's-Hertogenbosch

17-04-2018
1,7

Ervaring: Ik kan geen contact krijgen met een medewerker, niet telefonisch en niet per e mail, ben door ziekte vorig jaar het overzicht over het e.e.a. een beetje kwijtgeraakt maar kan geen antwoord vinden en krijgen op mijn vragen.