Beoordelingen Qurrent

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,7

margreet uit: amersfoort

09-12-2017
2,3

Ervaring: Probeer al dagen aan te geven dat ik van Nuon wil overstappen naar Qurrent maar ik moet een waanzinnig maandbedrag betalen en mijn bankrekening zou ongeldig zijn, die is al meer dan 40 jaar oud. Als jullie me bellen op mijn mobiel 06-51617419 binnen 2 werkdagen ga ik overstappen alsnog overwegen. Anders jammer dan pech gehad ....

B

07-12-2017
5,5

Ervaring: In mijn nieuwe contract, zijn andere tarrieven beschreven dan in het aanbod waar ik op gereageerd heb. Klantenservice is aanhoudelijk niet of na heeeeel veel geduld (30 min in de wacht is geen uitzondering) bereikbaar. Terugbel afspraken worden keer op keer niet nagekomen. Ik ben inmiddels best ten einde raad.
Het eerste jaar ging prima (wellicht omdat er geen contact nodig was), maar nu is het een groot drama. Geen idee hoe of wanneer hier een oplossing voor komt door qurrent.

J.W.M. uit: Sassenheim

06-12-2017
9,5

MF uit: Almere

06-12-2017
1,0

Ervaring: Wat een bak ellende is dit bedrijf, onvriendelijk en luisteren niet. Zijn niet bezig met de wereld te verbeteren maar met winst winst winst maken. Er staan mooie verhalen op de site en zelfs dat de zoooo positief beoordeeld worden op deze site maar kijk er ff doorheen. Ik stap binnenkort weer op, de goedkoopste is leuk maar is gelijk ook de slechtste.

Ze zullen wel weer met een opstapboete komen....wedden !

S.Maas uit: Kesteren

05-12-2017
3,0

Ervaring: Naa een bezoek aan de deur kan ik een herroepings formulier invullen als ik me bedenk, binnen 14 dagen natuurlijk.
Maar dat formulier is niet te vinden !!!!!
ze zijn ook allemaal het zelfde

Bert uit: Terborg

01-12-2017
n.v.t.

Ervaring: Even een reactie op uw antwoord op mijn klachten:
U stelt dat mijn vorige aanbod via een veiling is gegaan. Dat is juist. En opnieuw heb ik ingeschreven op een veiling en een veel beter bod gekregen. Wel iets duurder dan afgelopen jaar, maar toch acceptabel. Ik kreeg van u een tegenbod daarbij: Nog steeds te duur.
De problemen met uw klantenservice stoort kennelijk veel meer mensen. gezien de reacties.
En wat betreft Feyenoord: Uw eigen middelen worden natuurlijk wel door uw klanten opgebracht. Dus linksom of rechtsom betaal ik daar aan mee. Dat wil ik niet. Het is belachelijk hoeveel geld er in de voetballerij om gaat staan. Er worden exorbitante bedragen voor spelers betaald en om van de salarissen nog maar te zwijgen. En dan alle vernielingen die door z.g. "fans" worden aangericht. Ik zou als bedrijf daar niet mee geassocieerd willen worden. Want geloof maar niet dat u door deze sponsoring meer klanten krijgt. Iedereen gaat voor het voordeligste contract en dat bent u niet (meer).

P.

29-11-2017
5,3

Ervaring: Mijn jaar contract loopt af en ik krijg alleen een nieuw aanbod van 3 jaar te zien. Dat is 25 euro per maand duurder. Via de inschrijving van de Vereniging Eigen Huis kan ik elders veel goedkoper dan het nieuwe aanbod. Vreemd.

M. uit: Soest

28-11-2017
1,0

Ervaring: Bij Qurrent streven we niet naar maximale winst.

Nee en ook niet naar maximale klantenservice of bereikbaarheid of IT expertise.

Bert uit: Terborg

27-11-2017
1,0

Ervaring: Slechte ervaring: Kreeg net een nieuw aanbod: 35 euro duurder per maand geworden. Even rondneuzen bij andere aanbieders leverde al een besparing van 23 euro op. Ik wilde telefonisch contact opnemen: stond 20 minuten in de wacht en werd er toen uitgegooid.
En dan nog dit: Ze zijn sponsor van een voetbalclub geworden. Ik heb een hekel aan voetbal en wil daaraan geen bijdrage leveren. Want hoe groot het bedrag is wil men niet zeggen!!!

H uit: Harderwijk

24-11-2017
1,0

Ervaring: Vraag over mijn aanbod. 17 minuten in de wacht gestaan en vervolgend eruit gegooid.