Beoordelingen Qurrent

• Prijs-kwaliteitverhouding 7,8

Tim uit: Son en Breugel

22-08-2017
1,0

Ervaring: Qurrent deed zich voor als een eerlijke, no nonsense, groene energiemaatschappij. Geen winstkenmerk, en investeren in groene energie. Sponsoring van een voetbalclub breekt die belofte. En iedere vraag van klanten hieromtrent wordt met een onzin reclame verhaal beantwoordt, want ment stopt de miljoenen blijkbaar liever in exposure dan in groene ontwikkelingen. Ik voel me belazerd.

Harald uit: Oud-Beijerland

18-08-2017
1,0

Ervaring: Op de open dag van Feyenoord werd ik aangesproken of ik interesse had in Qurrent als energieleverancier. Bij een overstap zou ik een Feyenoord shirt krijgen.
Ik moest op een tablet wat gegevens invullen en ik zou binnen enkele dagen wat informatie toegestuurd krijgen via de mail om te kunnen beoordelen of Qurrent goedkoper is dan mijn huidige leverancier. Bij het invullen van de gegevens op de tablet werd nergens melding gemaakt van een contract of overeenkomst.
Binnen 2 weken zou ik gebeld worden met de vraag of ik nog steeds geïnteresseerd was en indien dit niet het geval was dan zou gewoon alles teniet worden gedaan.
Ik heb geen mail gehad, en ik ben niet gebeld.
Gisteravond werd ik gebeld door mijn huidige leverancier dat alles al omgezet was naar Qurrent.
Ik viel bijna van mijn stoel.
De brutaliteit ten top.
Geen info geven en mij gewoon een contract door de strot duwen.
Zojuist gebeld en het verhaal verteld. Opmerking die ik kreeg is dat ik zelf ook had kunnen bellen.......
De omgekeerde wereld.
Ik heb aangegeven nu bij mijn huidige leverancier te blijven. Mij werd verteld dat hier een boete voor moet worden betaald. Hoe gekker moet het worden?
Qurrent, waar zijn jullie mee bezig? Als ik de beoordelingen zie de afgelopen periode van andere mensen dan ben ik niet de enige die klaagt over hetzelfde issue. Namelijk zogenaamde contracten aansmeren die niet goed zijn gecommuniceerd en waarbij gemaakte afspraken door jullie verkopers op straat niet worden nagekomen. Totaal niet klantvriendelijk.
Wat gaan jullie hieraan doen?
Het zou jullie sieren als jullie dit netjes oplossen.

J uit: Barendrecht

17-08-2017
1,0

Ervaring: Waar blijft de toegezegde levering van het feyenoordshirt ? Kind ontevreden levering nu al meer dan 6 weken over tijd. En het moet niet veel langer duren voordat ik echt actie ga ondernemen.

Marjolein uit: Amsterdam

17-08-2017
5,3

Ervaring: Hoewel de overstap vrij simpel was en het maandbedrag laag,weegt dat niet op tegen de onbetrouwbaarheid van dit bedrijf.Ruim 17 dagen geleden kreeg ik mijn jaarnota,waarin stond dat ik geld terugkreeg en dat ik dit binnen 14 dagen uitbetaald zou krijgen.Ik ben nu al een week met de medewerkers van Qurrent aan het steggelen,via mail(waar ze gewoon niet op ingaan)en telefonisch.Heb ieder excuus en elke smoes uit het boek te horen gekregen,maar uitbetalen ho maar.Maar als ze geld van jou moeten hebben staan ze vooraan te trappelen.Mijn volgende stap word een juridische:misschien dat ze bij Qurrent die taal wel begrijpen!En daarna op zoek naar een betrouwbare leverancier!

Miranda uit: Bare

09-08-2017
2,4

Ervaring: Wij bevelen Qurrent absoluut niet aan!!
OPLICHTERS!!!!

Kamiel uit: Nijmegen

02-08-2017
1,2

Ervaring: GA NIET BIJ QURRENT:

1. Foutieve meter bij mij persoonlijk in rekening gebracht. Na tientallen telefoontjes pas recht kunnen zetten.
2. Foutieve rekeningen bij mij in rekening gebracht
3. Iets simpels als een rekeningnummer wijzigen gaat al mis
4. Opgezegd dus, maar wacht nu al 3 maanden op eindafrekening (termijn is 6 weken maximaal)
5. De mensen die je kunnen helpen zijn vriendelijk, maar probeer die maar eens te pakken te krijgen.

Kortom: echt alleen maar negatieve ervaringen bij dit bedrijf. Ga er niet heen, betaal een paar euro meer en je zit prima

John uit: Amsterdam

26-07-2017
2,7

Ervaring: Beste Ric van Qurrent,

Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren, dus dan maar even zo.

Begrijp ik het goed en leggen jullie de bal weer bij mij (de klant) en verwachten jullie dat ik dan elke maand handmatig het bedrag over ga maken? Dat is toch totaal niet klantvriendelijk? Ook totaal niet praktisch trouwens. Want wat als ik het per ongeluk vergeet?

Niet handig. Hoe je het ook went of keert. Maar goed, volgens mij gaan jullie het toch niet veranderen, dus laat die post maar komen hoor. Ik gooi het wel bij het oud papier.

John uit: AMSTERDAM

25-07-2017
3,7

Ervaring: Het was al een teleurstelling dat de rekening van Qurrent altijd de 26e afgeschreven wordt terwijl ik op de 27e mijn salaris ontvang. Extreem onpraktisch toch? "Daar kunnen wij niks aan doen meneer, zo werkt ons systeem" werd er gezegd. Jammer, maar helaas. Ik vond het vreemd, want we leven in 2017 toch? En dat is niet op te lossen?

Goed, ik ben de moeilijkste niet. Dus nu heb ik dus een automatische incasso aangezet op de 3e van de maand. Dan staat in ieder geval mijn salaris op mijn rekening en kan ik onbezorgd mijn Qurrent rekening betalen. Echter krijg ik nu elke maand een envelop op de deurmat met een papieren afschrift van Qurrent. Daar zit ik niet op te wachten, want ben ik niet overgestapt naar de meest groene leverancier van Nederland? Ook hierbij wederom het antwoord "Ja, daar kunnen wij niks aan doen Meneer, zo werkt ons systeem. U kunt kiezen: Of gewoon op de 26e van de maand betalen, Of voor een automatische incasso kiezen. En tsja... daar zit nou eenmaal een papieren afschrift bij".

Tot zover de meeste groene leverancier van Nederland. Hoeveel brieven zullen er per maand onnodig verstuurd worden? Ik vind het een beetje triest. Dat je 6 miljoen per jaar in Feyenoord wilt steken vind ik prima. Dat boeit me geeneens. Maar steek dan even een paar ton in een fatsoenlijk administratie systeem of een paar slimme ICT-ers die dit op kunnen lossen. Amateuristisch. Geef toe.

Jay uit: Rotterdam

19-07-2017
1,0

Ervaring: Als je wat kritische vragen stelt over gemaakte afspraken, dan wordt er gewoon besloten om gemaakte afspraken aan de kant te zetten, want die zijn gemaakt door straatverkopers (zo noemen ze hun ingehuurde collega’s).
Als je afgezet wilt worden en niet te kritisch bent… en verder ook vragen stelt over de verkooppraatjes waar je in bent getrapt, dan moet je het doen…. dan zul je weinig last ervaren.
Ben je wel kritisch en wil je dat gemaakte afspraken nagekomen worden, kijk dan verder… want Qurrent voldoet hier niet aan!

Jasper uit: Rhenen

19-07-2017
1,0

Ervaring: Waardeloos bedrijf. Komen afspraken niet na. Bijna onbereikbaar.