Beoordelingen Quebit

• Persoonlijk advies 8,6
  • Deskundigheid 8,7
  • Eindresultaat 8,7

Fadila uit: Alphen aan den rijn

07-06-2018
9,6

Bedrijfsnaam: Creatieve Mobiliteit Services

Creatieve Mobiliteit Services heeft dienstverlening van Quebit heel erg prettig ervaren m.b.t. bereikbaarheid en oplossingsgericht (mee)denken. Zij zijn gelijk zeer betrokken met de organisatie en behulpzaam. Hun sociaal en deskundige aanpak is zeer verfrissend en oog op de organisatie. Echt een aanrader voor een nieuwe aanpak op online marketing.

Denice uit: Amsterdam

06-06-2018

Bedrijfsnaam: ADS Security B.V.

Wij zijn al jaren klant bij Quebit B.V., dit naar grote tevredenheid! Kort geleden is er door Quebit een inlogportal op onze website voor de medewerkers van ADS Security gerealiseerd. Er is goed naar onze wensen geluisterd en snel geacteerd. Wederom bedankt Quebit!

Jorin uit: Amsterdam

05-06-2018

Bedrijfsnaam: Running Solutions

Quebit heeft goed geholpen met het opzetten van een online marketingplan. Door eerste een analyse te maken van de huidige situatie en hierbij duidelijke verbeterpunten aan te geven kan ik nu zelf goed aan de slag de slag met online marketing. Ik zou Quebit aanbevelen.

Olivier uit: Amsterdam

05-06-2018
1,0

Bedrijfsnaam: Bijlesacademie

Ik stuurde om 18:17 een mail, omdat er een fout was in de migratie. Moest vervolgens €150,- per uur voor hun reactie omdat het niet tijdens de reguliere klantenservice uren was.

Vervolgens heb ik nog 3 maanden extra moeten betalen, omdat na de verhuizing ik ook nog eens een extra bevestiging moest geven voor de opzegging.

Ludo uit: Alkmaar

07-05-2018
7,8

Bedrijfsnaam: Food for the Mood catering

Suzan

23-04-2018

Bedrijfsnaam: Centrum voor Criminaliteitspreventie en Veiligheid

Quebit heeft ons snel geholpen met het verbeteren van onze website. De heren zijn goed bereikbaar en handelen vragen direct af. Heel fijn om mee samen te werken.

Dylan uit: Hillegom

22-02-2018

Bedrijfsnaam: One for Christ

Ik raad vrienden en kennissen aan om diensten van Quebit af te nemen. Mijn vriendschappen die ik heb zullen hierdoor geen schade oplopen. Zij zullen juist blij zijn met een goede vriend die het beste met hen voor heeft. Quebit werkt als een goede vriend.

stefan uit: Barendrecht

05-02-2018
8,2

Bedrijfsnaam: Van Waterschootkoeltechniekbv

Aad uit: Waddinxveen

23-01-2018

Bedrijfsnaam: Yumark

Open minded en meedenkend. Fijn team om mee te werken.

Eric uit: almere

19-11-2017
7,8

Bedrijfsnaam: Glaszettersbedrijf KIEN

ik krijg veel complimenten van klanten over de website die gemaakt is.