Beoordelingen Quebit

Veel kennis van zaken

Alma uit: Amsterdam

13-02-2019

Bedrijfsnaam: ALMA Amsterdam

Via een workshop bij Quebit ben ik, als redelijke leek op het gebied van online marketing, goed op de hoogte gebracht van de mogelijkheden en do's en don'ts om vooral google efficiënt in te zetten.
Dank je wel, Melvin en Jeroen!

Johan uit: Den Haag

23-01-2019

Bedrijfsnaam: Vooys & Verbraaken Advocaten

Ilse uit: Loenen aan de Vecht

02-01-2019

Bedrijfsnaam: Ilse Tacoma verandermanagement en coaching

Een persoonlijke en to-the-point training, waarin duidelijk is geworden wat google wel of niet voor mijn bedrijf kan betekenen.

Joyce uit: Beusichem

19-12-2018

Bedrijfsnaam: Korver Mediation

Melvin en Jeroen van Quebit gaven een interessante presentatie over online marketing. Veel persoonlijke aandacht en tijd om vragen te beantwoorden. Een gedreven club mensen waar ik graag mee in zee zal gaan!

Thomas uit: Rotterdam

12-12-2018

Bedrijfsnaam: SollVision

Quebit heeft de restyling van onze website van SollVision erg goed opgepakt. We krijgen veel complimenten over de congruerende stijl die goed past bij ons logo en uitstraling.
Bedankt Quebit!

uit: Lelystad

22-11-2018

Bedrijfsnaam: Zwembadbouwer.nl

Jan uit: Amsterdam

26-09-2018

Bedrijfsnaam: JanVonkFotografie

Ik heb bij Quebit een workshop online marketing gevolgd. Dankzij de heldere, gestructureerde uitleg van Melvin(Quebit) ben ik een hoop wijzer geworden en begrijp ik eindelijk de (on)mogelijkheden van online adverteren. Daarnaast heeft de analyse van mijn eigen website door Quebit een aantal verbeterpunten opgeleverd waarmee ik aan de slag kan. En, niet onbelangrijk, de lunch was heerlijk en gezellig.

Denise uit: Maarssen

10-09-2018

Bedrijfsnaam: van den IJssel-Financieel Advies

Zeer nuttige en leerzame workshop. Het is mij nu duidelijk wat ik allemaal nog kan inzetten om mijn diensten beter online onder de aandacht te brengen.
De workshop werd op een zeer prettige manier gegeven. Dank Melvin en Kirsten.

Angelique uit: Maarssen

06-09-2018

Bedrijfsnaam: Opdezaak.com

Goede training op het gebied van zichtbaar/vindbaarheid op internet. Laagdrempelig, interactief en nuttige info die je direct kan toepassen op je bedrijfswebsite. Ik zie nu absoluut de noodzaak in om mijn website aan te passen en sneller omzet te gaan maken en dus online actiever te worden, Quebit mag mij gaan helpen hiermee!