Beoordelingen Quebit

Martijn uit: Maarssen

15-08-2018
7,8

Bedrijfsnaam: Schravenmade Advocaten

Leuke workshop. Helder en duidelijk uitgelegd.

Arjen uit: Vleuten

02-08-2018

Bedrijfsnaam: Arjen Luijendijk Coach & Adviseur

Simon uit: Sleeuwijk

26-07-2018
9,8

Bedrijfsnaam: Royal Saint

Leerzame ervaring over het optimaliseren van websites.

Lilian uit: Maarsen

10-07-2018

Bedrijfsnaam: Travel Counsellors

Fijn ontvangst en zeer persoonlijke benadering. Goede adviezen en zeker de moeite om aan te bevelen.

Helma uit: Breda

29-06-2018

Bedrijfsnaam: Heldr werk

Na een uitgebreide workshop online strategie ben ik toch behoorlijk wat wijzer geworden in gebruik en toepassing van Googlea dvertising en AdWords campagne(s). Na een aantal ohhh en ahhh momentjes enthousiast geworden om aan de slag te gaan. Dank je wel Qeubit.

Fadila uit: Alphen aan den rijn

07-06-2018
9,6

Bedrijfsnaam: Creatieve Mobiliteit Services

Creatieve Mobiliteit Services heeft dienstverlening van Quebit heel erg prettig ervaren m.b.t. bereikbaarheid en oplossingsgericht (mee)denken. Zij zijn gelijk zeer betrokken met de organisatie en behulpzaam. Hun sociaal en deskundige aanpak is zeer verfrissend en oog op de organisatie. Echt een aanrader voor een nieuwe aanpak op online marketing.

Denice uit: Amsterdam

06-06-2018

Bedrijfsnaam: ADS Security B.V.

Wij zijn al jaren klant bij Quebit B.V., dit naar grote tevredenheid! Kort geleden is er door Quebit een inlogportal op onze website voor de medewerkers van ADS Security gerealiseerd. Er is goed naar onze wensen geluisterd en snel geacteerd. Wederom bedankt Quebit!

Jorin uit: Amsterdam

05-06-2018

Bedrijfsnaam: Running Solutions

Quebit heeft goed geholpen met het opzetten van een online marketingplan. Door eerste een analyse te maken van de huidige situatie en hierbij duidelijke verbeterpunten aan te geven kan ik nu zelf goed aan de slag de slag met online marketing. Ik zou Quebit aanbevelen.

Olivier uit: Amsterdam

05-06-2018
1,0

Bedrijfsnaam: Bijlesacademie

Ik stuurde om 18:17 een mail, omdat er een fout was in de migratie. Moest vervolgens €150,- per uur voor hun reactie omdat het niet tijdens de reguliere klantenservice uren was.

Vervolgens heb ik nog 3 maanden extra moeten betalen, omdat na de verhuizing ik ook nog eens een extra bevestiging moest geven voor de opzegging.