Beoordelingen Quantes

Liesbet Bedrijfsnaam: Instituut voor Bouwrecht

26-07-2018

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen die meedenken in wat de klant wel en niet wilt.
Wat ze afleveren zijn wij zeer tevreden over.

René Bedrijfsnaam: HWW zorg

25-07-2018

Een jong dynamisch bedrijf. Dat klasse werk aflevert met een glimlach van het personeel en op tijd levert. Je kunt op ze rekenen.

Petra Bedrijfsnaam: Orange Motors

25-07-2018

snel - altijd meedenken - goede service

Hans Bedrijfsnaam: Jepp@kpnmail.nl

14-07-2018

Toptent.

Sandra Bedrijfsnaam: Nibud

10-07-2018

Prima advies, correcte en tijdige aanlevering!

Sam Bedrijfsnaam: Motivaction

10-07-2018

Kwalitatief goede producten. Ongepland snellere levering was geen probleem. Erg fijn!

Esther Bedrijfsnaam: van der Hoeven Horticultural Projects

04-06-2018

sterk in meedenken, snelle leveringen wanneer spoed, klantvriendelijk en flexibel

diebold Bedrijfsnaam: diebold kassenbouw

28-05-2018

snel en flexibel.
schitterend resultaat

Rob Bedrijfsnaam: Ageas

24-05-2018

Quantes verzorgt voor ons het drukwerk van de jaarrekening. Altijd weer een drukke en hectische periode waarin Quantes er voort zorgt dat de gedrukte exemplaren op tijd bij de aandeelhouders komen. Door de jarenlange ervaring en prettige samenwerking kunnen wij er op vertrouwen dat dit ieder jaar weer tot een goed einde wordt gebracht.

Patrick Bedrijfsnaam: Landal GreenParks

23-04-2018

Als inkoper heb ik een prettig traject doorlopen met de mensen van Quantes. De communicatie is helder en open en afspraken worden goed opgevolgd. In de implementatie ben ik zeer positief over de pro-actieve en kritische houding. Ik heb er alle vertrouwen in dat we in de komende jaren goed kunnen samenwerken met Quantes.