Beoordelingen Q-promotions

8,8
1655 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,7
  • Prijs 8,2
  • Kwaliteit 8,8
  • Afspraak nakomen 9,1
  • Kennis en vakmanschap 8,9
  • Snelheid/levertijd 8,9
  • Betrouwbaarheid 9,1
  • Communicatie 8,9
  • Personeel 9,1
  • Nazorg en garantie 8,8
1 t/m 10 van 1655 beoordelingen

Chantal uit: Waalwijk

17-10-2018
9,0

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Betrouwbaar en super snel

Verbeterpunten en of tips:
Ga zo door!

Aanbeveling: ja

Sjors uit: Tilburg

17-10-2018
9,2

Ik heb beoordeeld als: instelling

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Q-promotions schakelt snel, goede prijs/kwaliteit verhouding en als men iets ziet wat misschien niet zo hoort in het ontwerp, nemen ze altijd contact op. Tot op heden altijd prima samenwerking!

Verbeterpunten en of tips:
-

Aanbeveling: ja

Jan Willem uit: Elst

09-10-2018
8,8

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
meedenken in optimale realisatie van mijn wensen
snelheid van leveren gezien deadlines die ik had
telefonische bereikbaarheid

Verbeterpunten en of tips:
geen op dit moment

Aanbeveling: ja

Mark uit: Hilvarenbeek

08-10-2018
9,7

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Altijd vriendelijk en professioneel. Meedenkend en snel. Supersnel wanneer het moet. Erg tevreden.

Aanbeveling: ja

simone uit: oisterwijk

05-10-2018
9,0

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: eerste keer klant

Aanbeveling: ja

Brenda uit: Lelystad

27-09-2018
5,0

Ik heb beoordeeld als: particulier

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
Voorgaande jaren ging het prima.

Verbeterpunten en of tips:
Ballonnen waren niet optijd leverbaar. Is niet goed. !x in het jaar is dit nodig en dan zijn ze niet optijd.
Ook ben ik hier niet over geinformeerd en kwam erachter na zelf bellen.
Betreft de tekst op de ballon, deze moet andersom, ballonnen hang je op waardoor nu de tekst op zijn kop hangt. Gaarne hierop nog een reactie van jullie.
Brenda Mul Korfbalver. Exakwa

Aanbeveling: ja

Cody uit: Den Bosch

27-09-2018
8,3

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: eerste keer klant

Positieve ervaring:
Ik had blijkbaar een vinkje tijdens bestelproces van plexiglas overgeslagen waardoor in eerste instantie de boorgaten/afstandhouders er niet bij zouden zitten. Toen ik vrij snel na bestellen belde was het al 'in werking gezet' en was het jammer maar helaas. Daar schrok ik een beetje van en voelde in eerste instantie niet de betrokkenheid die je zou verwachten. Fijn opgelost door de order opnieuw in te schieten en de oude te laten vervallen. Goed en erg vriendelijk opgepakt door Sophie.

Verbeterpunten en of tips:
Als de klant plexiglas besteld, en niet het vinkje bij afstandhouders heeft gezet, zou ik toch altijd even checken via mail of tel. of dat de klant dit bewust heeft gedaan. Dit ging bij mij bijna fout. Het gaat er dan denk ik niet perse om bij wie die fout ligt, maar om goede klantbediening. Kleine moeite denk ik waarbij je verwachtingen beter managed.

Aanbeveling: ja

Janny uit: TILBURG

26-09-2018
9,1

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
TIJDENS HET MAILEN, EN VRAGEN GELIJK ANTWOORD TERUG

Verbeterpunten en of tips:
NVT

Aanbeveling: ja

Celine uit: Tilburg

26-09-2018
10

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Aanbeveling: ja

Maaike uit: Oisterwijk

24-09-2018
9,0

Ik heb beoordeeld als: bedrijf

Ik ben: vaker klant geweest

Positieve ervaring:
fijne club om mee te werken!

Aanbeveling: ja