Beoordelingen PvExpert

• Advies 8,7
  • Prijs-/ kwaliteitverhouding 8,7

Nicolle uit: Heerlen

22-11-2017

Een eerste werknemer betekent een salarisadministratie. Op zoek naar een salarisadministrateur die er ook voor de kleine startende onderneming met die eerste medewerker is. Speuren op het wereldwijde web bracht me bij PvExpert.

Na een telefoontje en het eerste persoonlijke contact had ik al een goed gevoel, de offerte bevestigde dit en de eerste ervaringen onderstreepte dit nogmaals.

De loonadministratie was snel ingeregeld en voor mij als werkgever ook heel inzichtelijk via de duidelijke webportal voor werkgever en werknemer. Na de gewerkte uren door te geven, is het proces razendsnel rond en heb je in no-time inzicht in je kosten en de werknemer in zijn salaris.

PvExpert kan ik iedere werkgever, klein of groot, gevestigd in het noorden, midden of zuiden van het land, dan ook van harte aanbevelen.

Bert uit: Ommen

21-11-2017
8,1

Sinds 1 september zijn wij klant en begonnen we "blanco". Met hulp van PvExpert loopt het nu toch al aardig goed.

Iris uit: Baarn

03-07-2017

Jolanda uit: Amersfoort

28-06-2017

Tot nu toe vooral positieve ervaringen met PvExpert. Ik ben heel tevreden.

Bas uit: Rotterdam

30-03-2017
9,9

Als beginnende ondernemer prima advies gekregen voor de toekomst van mijn bedrijf! Zeer deskundig! Zeer tevreden! Als de uitbreiding er ooit mag komen weet ik waar ik heen ga.

Wendy uit: Tilburg

29-03-2017

Rene uit: Dronten

7,9

Bianca uit: Rijswijk

Sijbren uit: Dronten

6,3

Er zijn aan het begin veel fouten gemaakt in onze loonstrookjes of zijn er zaken vergeten. Inmiddels is dit er wel beter op geworden, maar foutloos is het nog steeds niet. Ik verwacht o.g.v. administratie een partner waarop ik van aan kan. Regelmatig fouten zorgen ervoor dat ik maandelijks alles moet dubbelchecken en dat is juist niet de bedoeling. Ik wil een partij die mij kan ontzorgen i.p.v. maandelijkse zorgen om de loonadmin.

Orville uit: Amsterdam

24-03-2017

Uitstekende service (Patricia van Es) zullen zeker weer gebruik maken van de service van PvExpert