Beoordelingen PVC Vloerenconcurrent

• Garantie / nazorg 9,2

Michel uit: Amstelveen

03-12-2017
9,7

Na het bezoek aan de showroom hadden wij direct het juiste gevoel. Dit gevoel heeft zich vertaald in een mooie vloer die er strak in ligt.
De dames in de showroom zijn zeer behulpzaam om je te helpen met je keuze. Grote stalen hebben wij mee kunnen nemen om thuis te bekijken.
De vloer ligt bij ons over de tegels voorzien van vloerverwarming. De monteurs zijn vakkundig en klantvriendelijk.
Een kleine opmerking is dat de monteur 1 dikte opvulplaatjes bij zich had voor het ophogen van de sparing van het kruipluik onder onze nieuwe deurmat. Hoewel ik verwacht had dat ze dit gewoon hadden opgelost heb ik dit zelf nu verholpen.

Leo Lammerse uit: Assendelft

26-11-2017
9,9

Zeer goede en vriendelijke vaklui. Goede adviezen van de dames in de showroom en we kregen mooie grote stalen mee zodat je de vloer thuis goed kunt beoordelen. Vloerverwarming werkt perfect met onze verlijmde vinylvloer. Op de mensen en de producten is niets aan te merken. Wij zijn heel blij met onze mooie nieuwe vloer. Afspraken worden 100% nagekomen en er is een zeer vlotte communicatie.

Loes uit: Blokker

18-09-2017
9,9

Vriendelijk en vakkundig geholpen in de showroom. De monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer en tot nu toe is er niemand geweest die het niet mooi vond. Klasse!

Iris uit: Heiloo

16-09-2017

Goede service vanuit de planning, de plaatsing door de monteur(s) ook erg deskundig.

Marcel en Jolanda uit: Den Haag

25-08-2017

Max en G hebben bij ons pvc in visgraat gelegd. Prachtig resultaat, aardige gasten met kennis van zaken. Netjes gewerkt bovendien. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

J mellema uit: Amsterdam

21-08-2017
9,6

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en uitstraling van onze pvc vloer. Daarnaast is de vloer vakkundig en netjes door pvc vloerenconcurent gelegd. Zeker een aanrader.

Arjan en Tamara Jonker uit: Wervershoof

03-08-2017

Boven hun bedrijfsnaam staat steevast 'Dé Specialist'. Nu moet je dat altijd wantrouwen als een bedrijf dat over zichzelf zegt. Maar in het geval van PVC Vloerenconcurrent is het de simpele samenvatting van wat ze echt zijn.

Wat een duidelijk teken daarvan is: ze stellen duidelijke eisen aan de vloer waarop zij hun PVC-vloeren leggen. Als die daaraan niet voldoet, leggen ze niet. Punt. Dan moet je wachten. Wij ook; onze eerste cementdekvloer was niet goed. Die moest er weer uit. En de nieuwe droogde langzamer dan we hoopten.

Als klant wil je natuurlijk eigenlijk niet horen dat je geduld moet hebben. Zeker niet als je verbouwt en je zo snel mogelijk weer van je begane grond gebruik wilt maken. Daar hebben ze alle begrip voor - maar ze wijken niet af van hun koers.

Anders gezegd: ze staan voor hun kwaliteit, en boeten daar niet op in.

Ondertussen zijn ze (meestal) bereikbaar, staan je geduldig en vriendelijk te woord, denken mee, zijn flexibel in de planning, en...

...leggen uiteindelijk een dijk van een vloer. :-)

Jorn uit: Blaricum

21-06-2017

PVC Vloerenconcurrent is een professioneel bedrijf die weten waar ze het over hebben. Ze hebben uitstekend werk geleverd en wij zouden zo onze volgende vloer hier weer kopen. Bedankt!

Jansen uit: Wormerveer

10-06-2017
9,6

Sebas uit: Schagen

18-05-2017

Uitstekende persoonlijke en klantgerichte service. Prima prijs voor uitstekend product en dienst!