Beoordelingen PVC Vloerenconcurrent

• Plaatsing / montage / levering 9,2
  • Garantie / nazorg 9,2

van Zwieten uit: Purmerend

26-05-2018

Leuke ervaring om met deze mensen in contact te komen ze weten waar ze over praten en geven een goed advies.
Ook de nazorg is prima.Als we ooit verhuizen weten wij waar we moeten zijn voor de vloeren.

van der Lee uit: Beemster

30-04-2018

Een TOP bedrijf met eerlijke en heerlijke mensen. Heb zelf de trap bekleed met dryback PVC, wat super mooi geworden is. Duidelijke uitleg over de matrialen, levering, handige tips, en lekker bakkie koffie.

Renting uit: Wervershoof

22-03-2018
9,8

Goede en snelle communicatie
Vriendelijk en behulpzaam
Nemen de tijd voor je
Vloer ligt er mooi in
Winkel oppervlakte is aan de kleine kant

Michel uit: Nieuwegein

12-03-2018
9,9

Vanwege de vele positieve recensies hebben wij bij PVC Vloerenconcurrent gekozen voor een PVC vloer op de 1e en 2e verdieping van onze nieuwbouwwoning. We wonen inmiddels een aantal weken in ons huis en zijn erg tevreden. De vloer is prachtig en tot in alle hoekjes tot op de millimeter nauwkeurig gelegd (ook bijvoorbeeld rond deurposten, trap en andere plaatsen waar geen plint zit). Ook het voortraject en de communicatie met Amanda zijn heel prettig verlopen. Betrouwbaar, efficiënt, no-nonsense. Een super fijn bedrijf.

Anneleen Prins uit: Enkhuizen

04-03-2018

Al enige jaren terug hebben we een pvc vloer door de pvc vloerenconcurrent laten leggen. In de showroom werden we vriendelijk ontvangen en kregen de kans om de juiste keuze te maken. De vloer ligt er nu al een aantal jaren naar volle tevredenheid in. Laatst hadden we een beetje lijm nodig om een strook weer vast te lijmen die we zelf los getrokken hadden. Er kwam speciaal iemand bij ons langs rijden met tips en tools wat Amanda op kantoor geregeld had. Uitstekende service, vriendelijk en vrolijk. Plus een vloer van goede kwaliteit!

Paul de Leeuw uit: Amsterdam

02-03-2018

Wij zijn heel erg blij met onze PVC vloer. We hadden een oude kurkvloer die op sommige plaatsen geegaliseerd diende te worden. Alles is voorspoedig verlopen. Vakkundig personeel en goed advies!

H. Lieuwes uit: Bussum

30-01-2018

Met de deskundigheid van de medewerkers en de snelle reactie op problemen is dit bedrijf een goed voorbeeld van klant gerichtheid. Zeker een aanrader voor pvc vloeren.

Michel uit: Amstelveen

03-12-2017
9,7

Na het bezoek aan de showroom hadden wij direct het juiste gevoel. Dit gevoel heeft zich vertaald in een mooie vloer die er strak in ligt.
De dames in de showroom zijn zeer behulpzaam om je te helpen met je keuze. Grote stalen hebben wij mee kunnen nemen om thuis te bekijken.
De vloer ligt bij ons over de tegels voorzien van vloerverwarming. De monteurs zijn vakkundig en klantvriendelijk.
Een kleine opmerking is dat de monteur 1 dikte opvulplaatjes bij zich had voor het ophogen van de sparing van het kruipluik onder onze nieuwe deurmat. Hoewel ik verwacht had dat ze dit gewoon hadden opgelost heb ik dit zelf nu verholpen.

Leo Lammerse uit: Assendelft

26-11-2017
9,9

Zeer goede en vriendelijke vaklui. Goede adviezen van de dames in de showroom en we kregen mooie grote stalen mee zodat je de vloer thuis goed kunt beoordelen. Vloerverwarming werkt perfect met onze verlijmde vinylvloer. Op de mensen en de producten is niets aan te merken. Wij zijn heel blij met onze mooie nieuwe vloer. Afspraken worden 100% nagekomen en er is een zeer vlotte communicatie.

Loes uit: Blokker

18-09-2017
9,9

Vriendelijk en vakkundig geholpen in de showroom. De monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer en tot nu toe is er niemand geweest die het niet mooi vond. Klasse!