Beoordelingen PVC Vloerenconcurrent

• Plaatsing / montage / levering 9,2
  • Garantie / nazorg 9,2

Glenn

15-02-2019

Dankzij een goede online offerte en zeer down to earth mailcontact hebben we de showroom van PVC Vloerenconcurrent bezocht. Daar zeer hartelijk ontvangen door Amanda en Sandra. In alle rust geadviseerd, geen enkele druk en eerlijk advies.

Eerlijk gezegd vonden we het een spannende keuze omdat een vloer nogal de sfeer van je woning bepaalt. De keuze heeft gelukkig goed uitgepakt dankzij goed advies.

Tijdens de werkzaamheden bleek de communicatie door omstandigheden niet helemaal goed te gaan waar we best van baalden. Uiteindelijk heeft dit bedrijf er werkelijk alles aan gedaan om ons toch nog tevreden te stellen en dat is zeer goed gelukt!

In elk bedrijf worden fouten gemaakt, echter de goeden onderscheiden zich van de slechten in hoe je ze oplost. Hierin onderscheidt zich PVC Vloerenconcurrent in zeer positieve zin. Vandaar ook de hoge cijfers, omdat het uiteindelijk prima is opgelost, binnen de afgesproken tijd!

Dus ja, zeker aan te bevelen!

Louwaars uit: Aarle rixtel

18-01-2019

Alleen telefonische contact gehad voor stukje informatie over PVC vloeren en daar wil ik graag een compliment voor geven eerste telefoontje was kort vanwegen drukte toen kwam er een telefoontje terug met excuses en toen ruim de tijd gekregen voor mijn vragen en zeer goed en eerlijke uitleg gegeven voelde zeer goed nogmaals hartelijk dank daarvoor Eguine Louwaars

J.Mulder uit: Zaandam

06-12-2018

TOP Zou het zeker aanraden

John Elbert uit: Almere Poort

20-11-2018
9,9

Na twee dagen in spanning kreeg ik het bevrijende telefoontje dat ik langs mocht komen om de vloer te mogen bewonderen.
Mijn God wat is die mooi wat een vakmanschap, precies wat ik voor ogen had is uitgevoerd.
Dank jullie wel PVC concurrent het was het wachten waard!
Met vriendelijke groet,
John Elbert.

Sandra Entius uit: Hoorn

20-11-2018

De PVC vloer ligt er prachtig in, wij werden al heel vriendelijk geholpen in de showroom.
Ook de mensen die de vloer gelegd hebben, heel vriendelijk, en ze hebben daarna alles keurig op geruimd.

Raymond uit: Den Haag

19-11-2018

Ook in ons nieuwe huis hebben wij een schitterende PVC vloer laten leggen in visgraat motief. Net als in onze vorige woning weer gekocht bij de PVC concurrent. Duidelijke communicatie en vakkundige medewerkers die met je meedenken!

Chris uit: Zwaag

17-10-2018
9,8

Vriendelijke ontvangst in de showroom en zeer goed geholpen en geadviseerd. Afspraken worden nagekomen en er wordt echt met je meegedacht. Daarnaast zeer vriendelijke en vakkundige monteurs. Er wordt netjes gewerkt en het resultaat is fantastisch. Absoluut een aanrader. Nogmaals dank voor alles wij zijn er erg blij mee!

Judith Gerritsen uit: Hauwert

26-09-2018

Super goede service en uitleg. Mijn man heeft een pvc click vloer gelegd in mijn kapsalon. Ik ben er zó blij mee! Prachtige kwaliteit ziet er geweldig uit en je hoort jezelf gewoon niet lopen.

Lidy Bootsman uit: Andijk

25-09-2018

Wat een prettig bedrijf is dit! Duidelijk advies. Goede afspraken. En tenslotte een prachtig gelegde vloer door vakkundig personeel. Zeker een aanrader.

J. Hilbrants uit: Heerhugowaard

27-07-2018

de monteur(s) waren fantastisch. Snel en vakkundig hebben ze onze vloeren in het hele huis gelegd. Een genot om met deze jongens (mannen) te werken.