Beoordelingen PVC Vloerenconcurrent

TOP Zou het zeker aanraden

John Elbert uit: Almere Poort

20-11-2018
9,9

Na twee dagen in spanning kreeg ik het bevrijende telefoontje dat ik langs mocht komen om de vloer te mogen bewonderen.
Mijn God wat is die mooi wat een vakmanschap, precies wat ik voor ogen had is uitgevoerd.
Dank jullie wel PVC concurrent het was het wachten waard!
Met vriendelijke groet,
John Elbert.

Sandra Entius uit: Hoorn

20-11-2018

De PVC vloer ligt er prachtig in, wij werden al heel vriendelijk geholpen in de showroom.
Ook de mensen die de vloer gelegd hebben, heel vriendelijk, en ze hebben daarna alles keurig op geruimd.

Raymond uit: Den Haag

19-11-2018

Ook in ons nieuwe huis hebben wij een schitterende PVC vloer laten leggen in visgraat motief. Net als in onze vorige woning weer gekocht bij de PVC concurrent. Duidelijke communicatie en vakkundige medewerkers die met je meedenken!

Chris uit: Zwaag

17-10-2018
9,8

Vriendelijke ontvangst in de showroom en zeer goed geholpen en geadviseerd. Afspraken worden nagekomen en er wordt echt met je meegedacht. Daarnaast zeer vriendelijke en vakkundige monteurs. Er wordt netjes gewerkt en het resultaat is fantastisch. Absoluut een aanrader. Nogmaals dank voor alles wij zijn er erg blij mee!

Judith Gerritsen uit: Hauwert

26-09-2018

Super goede service en uitleg. Mijn man heeft een pvc click vloer gelegd in mijn kapsalon. Ik ben er zó blij mee! Prachtige kwaliteit ziet er geweldig uit en je hoort jezelf gewoon niet lopen.

Lidy Bootsman uit: Andijk

25-09-2018

Wat een prettig bedrijf is dit! Duidelijk advies. Goede afspraken. En tenslotte een prachtig gelegde vloer door vakkundig personeel. Zeker een aanrader.

J. Hilbrants uit: Heerhugowaard

27-07-2018

de monteur(s) waren fantastisch. Snel en vakkundig hebben ze onze vloeren in het hele huis gelegd. Een genot om met deze jongens (mannen) te werken.

Jan van Baak uit: Wormer

27-07-2018
9,8

Wij zijn zeer tevreden over het totaalpakket dat we geleverd hebben gekregen.
Van vloerverwarming tot anhydriet dekvloer en PVC vloer.

We zijn altijd heel geduldig , netjes en vakkundig te woord gestaan. Tussentijds werden problemen voortvarend opgelost.
Het eindresultaat is helemaal naar ons zin.

v.d. Kolff uit: Hoorn

05-07-2018

Onze zoon had een probleem met zijn PVCvloer. Geleverd en gelegd door de vloerenconcurrent. Dit is prima en heel klantvriendelijk opgelost door dit bedrijf. Omdat wij hierdoor veel vertrouwen in dit bedrijf hebben gekregen, hebben wij zelf ook een PVC vloer genomen.
Uiteraard geleverd en gemonteerd door de Vloerenconcurrent. En (natuurlijk) tot onze volle tevredenheid. We zijn er elke dag blij mee.