Beoordelingen PVC Vloerenconcurrent

• Plaatsing / montage / levering 9,2
  • Garantie / nazorg 9,1

Arjan en Tamara Jonker uit: Wervershoof

03-08-2017

Boven hun bedrijfsnaam staat steevast 'Dé Specialist'. Nu moet je dat altijd wantrouwen als een bedrijf dat over zichzelf zegt. Maar in het geval van PVC Vloerenconcurrent is het de simpele samenvatting van wat ze echt zijn.

Wat een duidelijk teken daarvan is: ze stellen duidelijke eisen aan de vloer waarop zij hun PVC-vloeren leggen. Als die daaraan niet voldoet, leggen ze niet. Punt. Dan moet je wachten. Wij ook; onze eerste cementdekvloer was niet goed. Die moest er weer uit. En de nieuwe droogde langzamer dan we hoopten.

Als klant wil je natuurlijk eigenlijk niet horen dat je geduld moet hebben. Zeker niet als je verbouwt en je zo snel mogelijk weer van je begane grond gebruik wilt maken. Daar hebben ze alle begrip voor - maar ze wijken niet af van hun koers.

Anders gezegd: ze staan voor hun kwaliteit, en boeten daar niet op in.

Ondertussen zijn ze (meestal) bereikbaar, staan je geduldig en vriendelijk te woord, denken mee, zijn flexibel in de planning, en...

...leggen uiteindelijk een dijk van een vloer. :-)

Jorn uit: Blaricum

21-06-2017

PVC Vloerenconcurrent is een professioneel bedrijf die weten waar ze het over hebben. Ze hebben uitstekend werk geleverd en wij zouden zo onze volgende vloer hier weer kopen. Bedankt!

Jansen uit: Wormerveer

10-06-2017
9,6

Sebas uit: Schagen

18-05-2017

Uitstekende persoonlijke en klantgerichte service. Prima prijs voor uitstekend product en dienst!

Ton Zuininga uit: Hoorn

16-05-2017

Fijne ongedwongen sfeer. Veel hulp gekregen bij keuze. Deskundige plaatsing.

Stefan

07-04-2017
8,5

Proberen qua planning altijd een oplossing te zoeken. Goede service, goed product.

Arnout uit: Purmerend

22-03-2017

wil en Joan orink uit: MIDDENMEER

16-03-2017

Super blij met De PVCconcurrent!
Goede voorlichting, ruime keus en zeer klantvriendelijk.
Meedenkend, goede service en een goede prijs.
Superblij met onze nieuwe vloer(en)!

P Wals uit: Zaandam

10-03-2017

Vriendelijk en deskundig geholpen, in de winkel maar ook bij het egaliseren en leggen van de vloer.
Wij zijn er erg blij mee.

arjan de wit uit: medemblik

09-03-2017