Beoordelingen PVC Vloerenconcurrent

• Garantie / nazorg 9,2

Loes uit: Blokker

18-09-2017
9,9

Vriendelijk en vakkundig geholpen in de showroom. De monteurs hebben vakwerk afgeleverd. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer en tot nu toe is er niemand geweest die het niet mooi vond. Klasse!

Iris uit: Heiloo

16-09-2017

Goede service vanuit de planning, de plaatsing door de monteur(s) ook erg deskundig.

Marcel en Jolanda uit: Den Haag

25-08-2017

Max en G hebben bij ons pvc in visgraat gelegd. Prachtig resultaat, aardige gasten met kennis van zaken. Netjes gewerkt bovendien. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

J mellema uit: Amsterdam

21-08-2017
9,6

Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en uitstraling van onze pvc vloer. Daarnaast is de vloer vakkundig en netjes door pvc vloerenconcurent gelegd. Zeker een aanrader.

Arjan en Tamara Jonker uit: Wervershoof

03-08-2017

Boven hun bedrijfsnaam staat steevast 'Dé Specialist'. Nu moet je dat altijd wantrouwen als een bedrijf dat over zichzelf zegt. Maar in het geval van PVC Vloerenconcurrent is het de simpele samenvatting van wat ze echt zijn.

Wat een duidelijk teken daarvan is: ze stellen duidelijke eisen aan de vloer waarop zij hun PVC-vloeren leggen. Als die daaraan niet voldoet, leggen ze niet. Punt. Dan moet je wachten. Wij ook; onze eerste cementdekvloer was niet goed. Die moest er weer uit. En de nieuwe droogde langzamer dan we hoopten.

Als klant wil je natuurlijk eigenlijk niet horen dat je geduld moet hebben. Zeker niet als je verbouwt en je zo snel mogelijk weer van je begane grond gebruik wilt maken. Daar hebben ze alle begrip voor - maar ze wijken niet af van hun koers.

Anders gezegd: ze staan voor hun kwaliteit, en boeten daar niet op in.

Ondertussen zijn ze (meestal) bereikbaar, staan je geduldig en vriendelijk te woord, denken mee, zijn flexibel in de planning, en...

...leggen uiteindelijk een dijk van een vloer. :-)

Jorn uit: Blaricum

21-06-2017

PVC Vloerenconcurrent is een professioneel bedrijf die weten waar ze het over hebben. Ze hebben uitstekend werk geleverd en wij zouden zo onze volgende vloer hier weer kopen. Bedankt!

Jansen uit: Wormerveer

10-06-2017
9,6

Sebas uit: Schagen

18-05-2017

Uitstekende persoonlijke en klantgerichte service. Prima prijs voor uitstekend product en dienst!

Ton Zuininga uit: Hoorn

16-05-2017

Fijne ongedwongen sfeer. Veel hulp gekregen bij keuze. Deskundige plaatsing.

Stefan

07-04-2017
8,5

Proberen qua planning altijd een oplossing te zoeken. Goede service, goed product.