Beoordelingen PUUR* Makelaars

• Informatie website 8,7

Rik Haarlem

05-11-2017

Contact met vestiging: Bloemendaal

Geselecteerd uit drie makelaarskwam Puur er het meest actieve uit. We werden goed geadviseerd over de verkoopprijs en de communicatie was prima.

Onze sterke punten:
Snelle, adequate, professionele aanpak.
Met veel respect voor de verkoper, die emotioneel in het proces stond. Duidelijke informatie en altijd de indruk dat men tijd had voor overleg.
Geen bla bla!

?

Maud Amsterdam

21-10-2017

Contact met vestiging: Haarlem

Heel erg vriendelijk en professioneel. Maarten heeft ons heel goed begeleid en geadviseerd en heeft veel expertise. Top!

Dedicated aankoopmakelaar

?

Charlotte Amsterdam

20-10-2017
9,6

Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid

Met zowel aankoop als verkoop erg tevreden.

Onze sterke punten:
Flexibiliteit, personeel, daadkracht, serieus nemen klant

Verbeterpunten:
Soms was er wat onduidelijkheid over de vooruitgang van het plannen van de bezichtigingen.

Roy Amsterdam

11-10-2017

Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum

Cathelijne was uiterst professioneel en kundig in haar begeleiding. Denkt mee en is zeer prettig om mee te communiceren.

- Kennis & ervaring

08-09-2017

sacha Zandvoort

22-08-2017

Contact met vestiging: Bloemendaal

hele vriendelijke werknemers goed overleg en op de hoogte houden van gaande zaken.

verstand van de handel.

Menno Amsterdam

20-08-2017

Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum

Catelijne Rhee heeft ons heel goed geholpen met de verkoop van ons huis. Ze nam altijd snel contact met ons op als er iets was. Ze heeft ons kundige adviezen gegeven.

Onze sterke punten:
Vriendelijke, kundige en persoonlijke adviezen over hoe we ons huis het beste konden verkopen. Er is ons veel werk uit handen genomen.

Paul Overveen

10-08-2017

Contact met vestiging: Bloemendaal

Geweldig team, in zeer korte tijd zowel aankoop- als verkoopmakelaar voor ons geweest. Kennen de markt tot in detail, en sterke en loyale partner in het proces van zowel aan- als verkoop.

Marktkennis
Netwerk
Onderhandeling
Doorzettingsvermogen
Objectiviteit

Marije Haarlem

27-07-2017

Contact met vestiging: Haarlem

Contact gehad met Michael Clous, goeie begeleiding. Lof voor de fotograaf die perfecte foto's afleverde. Clous is vriendelijk en heeft aan een half woord genoeg. Bij elke vraag ( telefoon of email ) altijd binnen een uur antwoord.

Onze sterke punten:
Deskundig en grote kennis van de markt. Door meerdere kantoren een grotere kans op kijkers/kopers.

Verbeterpunten:
Oppassen dat PUUR niet aan zijn eigen succes ten onder gaat, meer klanten hebben ook steeds meer begeleiding nodig.