Beoordelingen PUUR* Makelaars

• Informatie website 8,7

Catharina Amsterdam

17-04-2019

Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid

Fijne, enthousiaste en transparante makelaar. Leuk team, ook de fotograaf. Ik keek eerst wat op tegen de verkoop, maar door het enthousiasme en de expertise kreeg ik helemaal zin in het proces en de verkoop.

Onze sterke punten:
Enthousiast, leuk team, professioneel. Ik heb ze ook al aanbevolen bij vrienden en collega’s.

Nog lang blijven bestaan 👍

Ella Westhoek

05-03-2019

Contact met vestiging: Haarlem

Wij hebben ons huis eerst via een andere makelaar te koop aangeboden, daar waren we uiteindelijk niet tevreden over de gang van zaken. Ik heb een second opinion gesprek aangevraagd met Puur en die legde gelijk de vinger op de zere plek. We hebben hun advies opgevolgd, zijn daarna gewisseld van makelaar en hebben voor Puur gekozen. Uiteindelijk hebben we ons huis binnen een week verkocht ruim boven de vraagprijs, daar hadden we niet meer op durven hopen.

Onze sterke punten:
Netwerken, de enorme hoeveelheid kantoren en dus ook medewerkers en kennis. Het hebben van 1 makelaar en 1 assistent vind ik erg prettig, maakt dat de lijnen kort zijn. Ze zijn heel streng om je huis klaar te maken voor de foto's maar het resultaat is dan ook prachtig! Strakke planning van bezichtigingen. Kortom, het was een prettige en informele samenwerking.

Verbeterpunten:
Dat weet ik eigenlijk niet, zou zeggen, ga zo door! ;-)

Jaap Haarlem

Contact met vestiging: Haarlem

Het was een genot! In de communciatie zijn ze enthousiast, pro-actief en vriendelijk. Ze hebben snel in de gaten waar je naar op zoek bent en springen daar goed op in. We zijn volledig ontzorgd op een hele fijne manier. Precies wat we nodig hadden!

Onze sterke punten:
Pro actief. Vriendelijk. Zeer kundig. Persoonlijk. Enthousiast. Altijd bereikbaar. Komen afspraken na.

Verbeterpunten:
We zouden het eerlijk waar niet weten. Ga zo door :-)

Kees Overveen

Goed meedenkend

Onze sterke punten:
Goed professioneel en klantgericht kantoor,
Betrokkenheid en begeleiding

Verbeterpunten:
Op een enkel punt pro activiteit

Yori Amsterdam

Contact met vestiging: Haarlem

De service was echt fantastisch. Makelaar(s) waren altijd bereikbaar, vriendelijk, meedenkend. Ook de dames van kantoor! hebben een zeer hoge inzet en zeer gemotiveerd. We ervaren echt dat puur collega’s hun werk leuk vinden en met bevlogenheid aan de slag gaan voor hun klanten. En super vriendelijk! Zeer aan te bevelen.
Contact was leuk, wat de zoektocht naar een nieuwe woning ook leuk maakten.

Onze sterke punten:
- service niveau heel hoog
- ik kreeg vaak het gevoel alsof we exclusieve klant waren. Echt goede service.
- meedenkend + creatief
- bereikbaar
- doorpakken
- hoog kennisniveau, ook van lokale markt en goed netwerk
- snel schakelen. Whats up groep ook top.
- zeer vriendelijk

Verbeterpunten:
- soms wellicht tussentijds nieuw plan van aanpak bij lange zoekers.
- we hadden fases dat het gaan kijken naar huizen vooral van onze kant moest komen. Beetje een dip in het zoeken.
- onderhandelen blijft beetje lastig punt in deze markt. Grillig en onvoorstelbaar. Als klant snap je dit stuk van het ‘spel’ soms niet zo goef. Misschien zou dit nog wat transparanter kunnen?

Digitale diensten nog beter. Nog scherper / gepersonaliseerde wekelijks relevant aanbod. Soms ging dit geweldig, soms hoorden we weken geen voorstel tot bezichtiging.

Rocco Haarlem

16-01-2019

Contact met vestiging: Amsterdam-Zuid

Prettige samenwerking met makelaar Egbert. Erg hulpvaardig, ook toen het spannend werd.

W Haarlem

03-01-2019

Contact met vestiging: Haarlem-Noord

Zeer prettige ervaring!

Onze sterke punten:
Persoonlijke, warme en open manier van zaken doen. Goed op de hoogte gehouden van ontwikkelingen van de verkoop. Hard gemaakt voor mijn belangen als verkoper.

Verbeterpunten:
Iets meer duidelijkheid over wie mijn aanspreekpunt was. Niet als heel storend ervaren omdat iedereen die ik van PUUR Haarlem-Noord sprak op de hoogte leek te zijn van de gang van zaken omtrent mijn huis, maar is opzich wel prettig / makkelijk om duidelijk te hebben.

Gerard Bloemendaal

20-12-2018

Contact met vestiging: Bloemendaal

Professionele organisatie met aandacht voor hun werk.

Onze sterke punten:
Groot gebied waar Puur werkt en contacten heeft.

Kas Bloemendaal

19-12-2018

Contact met vestiging: Bloemendaal

Bijzonder prettig, veel bezichtigingen en komen goed en snel afspraken na.

Onze sterke punten:
lokale bekendheid in Bloemendaal, goede mensen in dienst.

Verbeterpunten:
beter screenen/kwalificeren van de mogelijke kopers. Maar dit werd wel gedaan nadat ze dit hadden opgemerkt.

Davy Almere

07-12-2018

Contact met vestiging: Bussum

Fijne makelaars die goed meedenken en eerlijk zijn over de echte waarde van een huis.

Onze sterke punten:
Kritisch en down to earth.

Verbeterpunten:
Eigenlijk is alles wel in orde, behalve de prijs, die mag wel wat lager.