Beoordelingen PUUR* Makelaars

• Informatie website 8,7

Paul Overveen

10-08-2017

Contact met vestiging: Bloemendaal

Geweldig team, in zeer korte tijd zowel aankoop- als verkoopmakelaar voor ons geweest. Kennen de markt tot in detail, en sterke en loyale partner in het proces van zowel aan- als verkoop.

Marktkennis
Netwerk
Onderhandeling
Doorzettingsvermogen
Objectiviteit

Marije Haarlem

27-07-2017

Contact met vestiging: Haarlem

Contact gehad met Michael Clous, goeie begeleiding. Lof voor de fotograaf die perfecte foto's afleverde. Clous is vriendelijk en heeft aan een half woord genoeg. Bij elke vraag ( telefoon of email ) altijd binnen een uur antwoord.

Onze sterke punten:
Deskundig en grote kennis van de markt. Door meerdere kantoren een grotere kans op kijkers/kopers.

Verbeterpunten:
Oppassen dat PUUR niet aan zijn eigen succes ten onder gaat, meer klanten hebben ook steeds meer begeleiding nodig.

Noes Overveen

20-07-2017

Contact met vestiging: Bloemendaal

Betrokken en vakkundige begeleiding. Er is uitstekend met mij meegedacht en gecommuniceerd.

-betrokkenheid
-bereikbaarheid
-vriendelijkheid
-slagvaardigheid

Ruurd Haarlem

03-07-2017

Contact met vestiging: Haarlem

Professionele begeleiding bij de verkoop van mijn woning. Denken goed mee, kennen de markt en zijn deskundig en prettig in het contact.

Frank Amsterdam

01-07-2017

Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum

Robert di Arutuin is een fantastische en gedreven makelaar met een doortastende blik op de huizenmarkt. Heeft ons wederom goed begeleid en geholpen.

Tirza Amsterdam

29-06-2017

eric Amsterdam

12-06-2017

Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum

zeer professionele en prettige begeleiding en advisering zowel voor als bij de verkoop. ook na het tekenen van het voorlopig koopcontract werd het contact onderhouden met de makelaar en werd voortdurend feet-back gegeven over de stand van zaken.

Onze sterke punten:
de deskundige, eerlijke en open houding van de makelaar gaf veel vertrouwen in een goede verkoop en afwikkeling van het gehele verkoop traject.

remko Amsterdam

26-04-2017

Contact met vestiging: Amsterdam-Centrum

Voor mij heeft Puur op alle vlakken overtroffen. Vanaf dag 1 de begeleiding tot vandaag het tekenen van de verkoopakte was alles keurig verzorgd en stak men veel energie in de nazorg.

- aandacht

25-04-2017
9,7

Fijn contact, duidelijke uitleg

Onze sterke punten:
Goede terugkoppeling informatie als er een bezichtiging geweest was

Verbeterpunten:
Weet dat het een praktisch probleem is maar zoveel mogelijk dezelfde makelaar de bezichtiging laten doen

L.M. Heemstede

20-04-2017
4,3

Contact met vestiging: Heemstede

Ben teleurgesteld in PUUR Makelaars Heemstede.
Had meer advies en ondersteuning verwacht.
Bij overdracht notaris bleek de koper dezelfde makelaar te hebben!!