Beoordelingen Putters Advocaten

25-02-2019

22-02-2019
9,6

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

heel snel geholpen. Advies netjes verzorgd, helaas voor mij niet helemaal wat ik wilde horen ;-) Maar vertrouw op haar deskundigheid. Het was een eenmalig korte opdracht (checken contract) dus betrokkenheid vind ik wat lastiger te beoordelen. Fijn persoon in elk geval.

Cliënt uit: Woudrichem

10-09-2018

100%topadvocate

Cliënt uit: Leerdam

25-08-2018

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Mijn eerste rechtzaak (hoger beroep) stond Elize Putters - van Veen mij bij. Deze heeft zij op juiste en eerlijke wijze volgens de rechtsgang goed laten verlopen, met een positief resultaat als gevolg.

Mijn tweede rechtzaak is eveneens met een positief resultaat verlopen. Dit heeft te maken met een goede voorbereiding van de za(a)k(en) en juiste formulering en onderbouwing van het geheel.

Mijn ervaring met Elize Putters - van Veen is daarom ook zeer positief en vindt haar en advocaat met de juiste kwaliteiten die je kan bijstaan met een rechtszaak met een positief en eerlijk resultaat als gevolg.

Cliënt uit: Waalwijk

14-08-2018

Geholpen door: Ariane Romijn

Uitstekend en vakkundig geholpen met een reëel beeld m.b.t. de mogelijkheden en eventuele uitkomsten en risico's.

Cliënt uit: Dordrecht

08-05-2018

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Bijzonder prettige professionele en persoonlijke sfeer! Tegelijkertijd to the point, helder en snel handelen. Prima resultaat gerealiseerd.

Cliënt uit: Ameide

4,8

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

tenenkrommend in de rechtzaak de wederpartij aangehoord, met geen enkel reply vanuit de kant van Mevr Putters..
en slecht omgegaan met besproken relatiebeding etc...

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

fijn en zakelijk met reëel advies over de situatie.

Cliënt uit: Midden NL

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Kort en krachtig traject met prima uitkomst. Communicatie is helder en concreet. Prima dienstverlening en zeker aan te bevelen