Beoordelingen Putters Advocaten

100%topadvocate

Cliënt uit: Leerdam

25-08-2018

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Mijn eerste rechtzaak (hoger beroep) stond Elize Putters - van Veen mij bij. Deze heeft zij op juiste en eerlijke wijze volgens de rechtsgang goed laten verlopen, met een positief resultaat als gevolg.

Mijn tweede rechtzaak is eveneens met een positief resultaat verlopen. Dit heeft te maken met een goede voorbereiding van de za(a)k(en) en juiste formulering en onderbouwing van het geheel.

Mijn ervaring met Elize Putters - van Veen is daarom ook zeer positief en vindt haar en advocaat met de juiste kwaliteiten die je kan bijstaan met een rechtszaak met een positief en eerlijk resultaat als gevolg.

Cliënt uit: Waalwijk

14-08-2018

Geholpen door: Ariane Romijn

Uitstekend en vakkundig geholpen met een reëel beeld m.b.t. de mogelijkheden en eventuele uitkomsten en risico's.

Cliënt uit: Dordrecht

08-05-2018

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Bijzonder prettige professionele en persoonlijke sfeer! Tegelijkertijd to the point, helder en snel handelen. Prima resultaat gerealiseerd.

Cliënt uit: Gorinchem

Cliënt uit: Ameide

4,8

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

tenenkrommend in de rechtzaak de wederpartij aangehoord, met geen enkel reply vanuit de kant van Mevr Putters..
en slecht omgegaan met besproken relatiebeding etc...

Cliënt uit: Gorinchem

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

fijn en zakelijk met reëel advies over de situatie.

Cliënt uit: Midden NL

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Kort en krachtig traject met prima uitkomst. Communicatie is helder en concreet. Prima dienstverlening en zeker aan te bevelen

Cliënt uit: Sliedrecht

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Zeer prettig in de omgang, zakelijk, precies wat bij ons past!
Ga zo voort!

Cliënt uit: Huis ter Heide

06-05-2018
6,8

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Goed inlevingsvermogen voor het belang van de zaak. Contact per e-mail prima maar daardoor worden ook wel signalen gemist. Ook kan de client niet altijd het gevolg overzien van bepaalde keuzes omdat er inhoudelijk niet genoeg kennis is, bij de client, in het labyrint van 'het
recht'. Goede voorlichting is noodzakelijk.