Beoordelingen Putters Advocaten

• Deskundigheid 9,2
  • Betrokkenheid 9,2

Cliënt uit: Kedichem

06-02-2018

Super goed geholpen in een oudergezag zaak door Arianne Romijn.. Hele fijne advocate om mee samen te werken en door geholpen te worden.

14-12-2017

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Een advocaat die de wet weet. Ik kwam door sluiting van werk in aanmerking voor een ontslagvergoeding. Mijn werkgever kwam met een belachelijk bedrag, maar deze advocaat heeft het in mijn voordeel erg goed aangepakt.

Cliënt uit: Alblasserdam

11-12-2017

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Elize heeft ons meerdere keren zeer adequaat en goed geholpen met haar advies en zodat een rechtszaak niet gevoerd hoefde te worden.

21-09-2017

Geholpen door: Elisabeth Klein Hofmeijer

Mw Klein Hofmeijer heeft ons uitstekend geholpen. Goed advies, betrokken ons bij de les gehouden. In een woord perfect. Dankjewel

29-05-2017
6,4

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Eerst geholpen door Larissa Vos. Dit heeft veel geld en onnodige tijd en energie gekost. Had nl niks opgeleverd behalve extra kosten aan mijn kant.

Cliënt uit: Sleeuwijk

26-05-2017

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Ver boven mijn verwachting! Heeft zowel heel veel rust gebracht in mijn leven. Als mede het vertrouwen dat het goed gaat komen.

26-04-2017

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Zeer goed georganiseerd bedrijf met oog voor de klant. Spreken duidelijke taal en overleggen op een fijne manier. Alle medewerkers van Putters Advocatuur ademen dezelfde sfeer en cultuur uit!

Cliënt uit: Schelluinen

25-04-2017
8,2

Geholpen door: Elize Putters - van Veen

Zeer toegankelijk, behulpzaam, heldere uitleg en snel schakelen dat zijn steekwoorden die bij mij opkomen als het om Putters Advocaten gaat.

Cliënt uit: Hardinxveld-Giessendam

19-04-2017

Geholpen door: Elisabeth Klein Hofmeijer

Een fijne betrokken menselijke advocate

Cliënt uit: Schelluinen

19-04-2017