Beoordelingen Pure-energie

• Overstapproces 8,5
  • Klantvriendelijkheid 8,5

Gerard

13-11-2018

Overstap zonder problemen. Bereikbaarheid goed. Klantvriendelijkheid zeer goed. Ga zo door.

LPE uit: Delft

13-11-2018

Overgestapt zonder heisa. Heb nog geen ervaring met bereikbaarheid en klantvriendelijkheid, vandaar nvt.

Esther uit: Maastricht

13-11-2018

Makkelijke website, duidelijk en simpel. Gewoon super.

Loes uit: Amsterdam

09-11-2018

Ik ben blij dat ik nu 100% groene stroom heb!

Enzo uit: Schiedam

06-11-2018
7,8

Het overstappen ging eenvoudig. Termijn bedrag moest aangepast worden. Dit per email laten afhandelen omdat Pure Energie niet in de avond telefonisch bereikbaar is. Hier ging iets niet helemaal lekker maar is met tevreden opgelost. Snelle reacties en aardige emailtjes.

Elma uit: Gieten

06-11-2018
7,0

de overstap is prima verlopen en op de site is alles goed duidelijk, verder is het nog wat vroeg om al een eindoordeel uit te spreken...tot nu toe tevreden...

Jeannette uit: Berlikum

30-10-2018

De overstap was zomaar geregeld zonder echt contact te hebben , super!

José uit: Emmen

25-10-2018
8,5

Bij de eerste keer bellen moest ik heel lang wachten voor ik iemand aan de lijn kreeg. Daarna verliep alles vlekkeloos.

Bouke uit: Den Haag

24-10-2018

Prima geregeld, makkelijk aan te vragen en nog kiezen welk windpark je wilt ook !

Vincent uit: Utrecht

23-10-2018

Pure Energie vertelde me vooraf duidelijk welk maandtarief ik kon verwachten en hoe dat is opgebouwd. Tijdens het overstapproces hielden ze me goed op de hoogte gehouden van de voortgang.