Beoordelingen Pure-energie

8,4
1101 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,2
  • Bereikbaarheid 8,2
  • Overstapproces 8,6
  • Klantvriendelijkheid 8,5
1 t/m 10 van 1101 beoordelingen

A.T. uit: Assen

18-08-2017
8,5

Ervaring:
Betrouwbaar, ongecompliceerd en zeer klantvriendelijk.

Aanbeveling: ja

Heidi uit: Arnhem

17-08-2017
8,0

Ervaring:
Eén mogelijke verbetering:

Bij de aanmelding was het opvallend dat volgens jullie gegevens we niet vrij zouden zijn om op te zeggen bij onze oude energieleverancier, terwijl onze energieleverancier juist aangaf dat we wel vrij waren. In een later stadium bleek dat bij de aanmelding een verkeerd huisnummer doorgeven was, 44 ipv 60. Ik ga er vanuit dat dat mijn fout is. Het was achteraf gezien handig geweest als iemand van jullie toen met mij had doorgenomen of de aanmeldingsgegevens wel klopten, want het was dus al raar dat we niet vrij zouden zijn om op te zeggen. Dan had de fout eerder ontdekt kunnen worden.

Alles is keurig opgelost en tot nu toe zijn we heel tevreden.

Aanbeveling: ja

Anne uit: Wassenaar

16-08-2017
8,5

Ervaring:
Schone energie willen we! Inloggen met een klantnummer is lastiger dan via een adres etc. verder prima

Aanbeveling: ja

George uit: Rijt

14-08-2017
4,8

Ervaring:
Het contract proberen over te sluiten wegens verhuizing. Blijkt dat de datum niet correct ingevoerd is waardoor ik nu twee contracten heb... niet blij

Aanbeveling: nee

Pascal uit: Enschede

13-08-2017
9,3

Ervaring:
Alles is tot nu toe goed geregeld

Aanbeveling: ja

clemens uit: Goor

12-08-2017
9,0

Ervaring:
Probleemloos

Aanbeveling: ja

Nard uit: Zwolle

11-08-2017
8,3

Ervaring:
Beetje raar dat als ik aanvraag per 1 augustus dat jullie eenbevestiging sturen per 28 augustus zonder opgaaf van reden. en als ik dan bel kan het binnen een dag geregeld worden, wat dan wel weer goede service is;)

Aanbeveling: ja

trix uit: VELSERBROEK

08-08-2017
8,3

Ervaring:
ik heb nog niet veel ervaring maar tot dusverre ben ik tevrede

Aanbeveling: ja

Rob uit: Zoetermeer

08-08-2017
9,3

Ervaring:
Er wordt goed geluisterd naar de klant en er wordt oplossend gewerkt.

Aanbeveling: ja

M uit: BURGUM

08-08-2017
7,3

Ervaring:
Maar ga niet verhuizen! Je geeft netjes, en ruim op tijd alles door - al van te voren het nieuwe adres - en zodra bekend de meterstanden, maar er gaat van alles fout, tot aan een brief van de netbeheerder toe die 'geen leverancier kent' en dreigt met afsluiting van het gas (merkwaardig genoeg was de verhuizing voor elektra wel doorgegeven!?) - en ook nu, een dikke week later, krijg ik nog mails over eindafrekeningen op het nieuwe, ipv oude adres en meer.... zucht :-(

Aanbeveling: ja