Beoordelingen Pure-energie

• Klantvriendelijkheid 8,5

Marijke uit: Zierikzee

18-07-2018
7,3

De overstap ging heel gemakkelijk en de mensen aan de telefoon zijn vriendelijk. Het was alleen irritant en dwingend dat het bandje met de boodschap dat ik ook 9 kon intikken om terug gebeld te worden TIG KEER werd herhaald, terwijl ik er geen gebruik van wilde maken omdat ik later die dag weg moest. Vgr, Marijke Vael

Henk uit: Zuidlaren

17-07-2018

Overstappen ging eenvoudig. Wel jammer dat het kennelijk technisch niet mogelijk is per einde contractdatum over te stappen.

Gea uit: Rotterdam

17-07-2018

De overstap was heel makkelijk geregeld en ben super blij dat we nu eerlijke groene stroom hebben!:) tegen een zeer redelijke prijs.

Thijs uit: Goor

9,7

Vanaf de aanmelding prima op de hoogte gehouden.
Verder nog geen ervaringen, want het contract is net ingegaan.

Erwin uit: Amersfoort

17-07-2018

Prima overgang van mijn ook redelijk groene energieleverancier naar de duurzaamste energieleverancier

Emma uit: Dordrecht

17-07-2018

Wij waren vrij laat met het aanvragen van een energiecontract, de kantenservice van Pure Energie kon ervoor zorgen dat wij tijdig een contract kregen waardoor afsluing van elktra en gas werd voorkomen. Top!

Tom uit: Tilburg

15-07-2018

Prima! niets op aan te merken, ik heb geen contact met de klanten service gehad. Alles digitaal

Jildou uit: Zuidhorn

11-07-2018

We hebben geen gebruik gemaakt van een overstapservice, aangezien de energie op het vorige adres iets later opgezegd moest worden dan het op het nieuwe adres moest ingaan. Verder heb ik geen persoonlijk contact gehad met een medewerker van Pure-energie en heb ik alleen automatische berichtgeving ontvangen. Daar was ik zeer tevreden mee, maar ik heb daardoor geen mening over de klantvriendelijk- en bereikbaarheid. Het feit dat Pure-energie met een 10 op een gedeelde eerste plaats staat in de ranking van groenste energieleveranciers heeft ervoor gezorgd dat ik voor ze heb gekozen. Doordat ik Pure-energie nog niet goed genoeg ken, geef ik geen 10, maar een 9.

J uit: Eindhoven

11-07-2018

Overstappen was gemakkelijk, snel en tot nu toe probleemloos, ook bij de latende partij!
Nog belangrijker, nu 100% echt groen !!!

Evelien uit: Arnhem

10-07-2018

Ik heb eigenlijk niet eens door gehad dat ik van maatschappij ben gewisseld, zo soepel ging het