Beoordelingen Pure-energie

8,4
1169 beoordelingen
  • Totaal oordeel 8,3
  • Bereikbaarheid 8,2
  • Overstapproces 8,5
  • Klantvriendelijkheid 8,5
1 t/m 10 van 1169 beoordelingen

Christel uit: Dordrecht

16-12-2017
10

Ervaring:
Voor de overstap heb ik de duidelijke website doorgenomen en daar alle info gevonden die ik nodig had. De overstap is vlekkeloos verlopen en ben via de mail netjes op de hoogte gehouden gedurende de overstap en heb zo ook de inloggegevens ontvangen. Op 'Mijn Pure Energie' staan alle gegevens overzichtelijk bij elkaar.
Ik heb geen persoonlijk contact gehad omdat dit niet nodig was, dus dit kan ik niet beoordelen. Maar als je Klantenservice afd. Klantgeluk heet klinkt dat veel belovend. Fijn om gebruik te maken van deze Pure Energie.

Aanbeveling: ja

Hans uit: Roosendaal

15-12-2017
7,8

Ervaring:
Deze week gebeld maar duurde best lang ingesproken en zou teruggebeld worden. Nog niets gehoord!!

Aanbeveling: ja

Steef uit: Leeuwarden

14-12-2017
8,3

Ervaring:
Ik ben heel tevreden over pure energie

Aanbeveling: ja

Aart uit: Twello

14-12-2017
8,0

Ervaring:
Ik heb eigenlijk nog geen ervaring. Tot nu toe ging het zoals men zou mogen verwachten.
Maar ga me aub naar aanleiding van deze vragen geen bergen reclame sturen.

Aanbeveling: ja

W uit: Eijsden

14-12-2017
7,5

Ervaring:
Geen Totaalbeoordeling en bereikbaarheidsoordeel mogelijk. Pas 1week klant

Aanbeveling: ja

Sander uit: Groningen

13-12-2017
8,0

Ervaring:
Goede communicatie

Aanbeveling: ja

JEANETTE

12-12-2017
10

Ervaring:
Goede service!

Aanbeveling: ja

Gertjan uit: Dodewaard

12-12-2017
9,0

Ervaring:
Prima!

Aanbeveling: ja

Koos uit: Kudelsaart

12-12-2017
8,0

Ervaring:
Tot nu toe heb ik gas en stroom. Al 2 dagen :)

Aanbeveling: ja

Rob uit: Den Haag

08-12-2017
8,0

Ervaring:
Zakelijk,praktisch, en een goed gevoel bij deze stap

Aanbeveling: ja