Beoordelingen Pruysen Parket

• Garantie / nazorg 8,1

Peeters uit: Breda

30-03-2018
9,8

Wat een geweldige ervaring! Een verademing tijdens het hele proces van het bouwen van onze nieuwe woning om met een bedrijf te maken te hebben die wel hun afspraken nakomen. Daar kunnen heel wat bedrijven een voorbeeld aan nemen.
Vanaf het eerste contact moment tot aan het verbluffende eindresultaat. Op alle vlakken onze verwachtingen overtroffen mogen we wel zeggen.

Tokgoz uit: Gorinchem

18-12-2017
6,7

Prachtige winkel, hoge kwaliteit produkten,deskundig advies, mooie verkooppraatjes, tijdens de koop mij verteld dat alles wat over is mits verpakt kon terugbrengen. Ik had een pak laminaat en een rol over voor onder de laminaat. Dus teruggebracht, eerst een verbaasde verkoper die vroeg waarom we niet van te voren hadden gebeld, want anders hadden ze het op kunnen komen halen,was mij niet verteld, plus ook dat niet alle fabrieken waarmee ze samenwerken retourneren accepteren,was mij ook niet verteld! Uiteindelijk kon ik het bedrag terugkrijgen minus 45 euro!! Toen ik vroeg waarom er 45 euro vanaf ging vertelden ze mij dat dat de vervoerskosten zijn naar de fabriek om de spullen terug te brengen en dat wordt je dus allemaal ook niet verteld tijdens de verkoop, dus beste mensen als je hier iets koopt, vraag hier om, want het wordt zo je neus ingeboord!!!

Albert W. Koch uit: Almkerk

14-07-2017

Klantgericht, deskundig en goede kwaliteit.

Johan van der Meijden uit: Woudrichem

11-07-2017
7,7

Zorgen dat klanten op maandag ook ergens terecht kunnen met vragen cq opmerkingen

van den Ham uit: Niuewendijk nb

11-07-2017

Prima, ook toen de plinten door t vocht niet meer recht op de muur zaten komen ze graag terug om het gedeeltelijk opnieuw te doen. Super service!

Zebregs uit: OISTERWIJK

07-07-2017

Voor ons Pruysen Parket een betrouwbare, stabiele partner geweest, die kwaliteit hoog in het vaandel heeft. Zeker na de tegenslag die wij hebben moeten ervaren, was Pruysen Parket zeer behulpzaam en leverde accuraat oplossingen en uiteindelijk prachtig werk af!

Wendy de Zwart uit: Nieuwendijk

05-07-2017

Wij zijn door iedereen heel goed geholpen. Erg professioneel en fijn advies.

Deurloo A A uit: Heesbeen

04-07-2017

Goede service en goede aandacht voor persoonlijke voorkeuren .

02-07-2017
8,1

een snelle levering;
goede kwaliteit en snel gelegd;
proffesioneel gelegd een paar goede tips;

Barendrecht uit: Nieuwendijk

01-07-2017
8,1

Alles is naar tevredenheid gegaan.